Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain 65 kansanedustajaa äänesti hallitusta, Rydmania ja Purraa vastaan. Hallitus sai murskaäänin luottamuksen.

Vierailija
08.09.2023 |

Mitäs siihen sanotte?

Kommentit (247)

Vierailija
201/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt hallitus, NYT sitten töihin.

Teillä on täysi luottamus.

Ei ole!

Suomessa ei ole koskaan ollut yhtä epäsuosittua hallitusta. Siihen ei luota edes heidän omat äänestäjät.

Puolessa vuodessa täydellinen imagon menetys niin Suomessa kuin ulkomailla. Täydellistä ryssimistä --- myös niin kuin sana klassisesti ymmärretään.

Onneksi ollaan NATO:ssa.

Kukaan ei ole ulkomailla kiinnostunut (oikeasti vihervasemmiston aiheuttamasta) Suomen ja hallituksen kuvitellusta imagon menetyksestä, sillä ulkomailla ei olla niin dorkia että miettisivät mitä joku pikkumaan yksityishenkilö henkilö on kirjoittanut vuosia sitten.

Vierailija
202/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että kokoomus, persut, Keskusta kristilliset ja RKP ovat rasisteja, eihän tätä muuten voi tulkita. Surullinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farssi on loppunut. Punavihreät saivat shownsa. Nyt, pulinat pois ja takaisin airoihin. Jatkossa punavihreät pitävät vaikka kätensä puuskassa ja olevat heiluttamatta venettä.

Sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan! Alas sosialismi! Alas marxismi--leninismi!

Vierailija
204/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tissiliivihallitus nyt jo laskee sitä pensan hintaa?

Vierailija
205/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että kokoomus, persut, Keskusta kristilliset ja RKP ovat rasisteja, eihän tätä muuten voi tulkita. Surullinen päivä.

Onko SDP:ssä nollatoleranssi rasismille?

Vierailija
206/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI tietenkään. Kyllä demarit saavat rasistisia tekoja tehdä. Tämä rasisminvastaisuus koskee vain perussuomalaisten sanomisia.

Vierailija
207/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä persu, siellä tyhmyys.

Vierailija
208/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä demari, siellä piilorasismi.

Vierailija
209/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI tietenkään. Kyllä demarit saavat rasistisia tekoja tehdä. Tämä rasisminvastaisuus koskee vain perussuomalaisten sanomisia.

Persut ovat puolueitten Venäjä; uhriudutaan aina ja jatkuvasti.

Vierailija
210/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika sentään tuota A Lindtmania, hokee kuinka hallitus on rasismiongelman aiheuttanut. Eikö mies muuhun kykene, mielestäni hän ja SDP jatkavat ontuen, suorastaan kontaten. Anna-Maja voisi myös miettiä onko heillä oikeus rasimiin. Minä koen rasismia ja pelkoa ympärilläni, en uskalla enää likkua yksin rakkaassa isänmaassani. Onko minun pukeuduttava kaapuun ettei tarvitse pelätä, koska poliisikin ehdottii ettemme liikkuisi ulkona yksin. Minulla ei ole taluttajaa turvana.

T. Pertti Suoliperältä

Heil Antti!

Vierailija
211/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä välii?

Vierailija
212/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on niin, että hallituksen halutaan LOPULTAKIN rupeavan töihin näyttääkseen pystyvätkö mihinkään järkeviin toimiin. Oppositio kasvaa ja vahvistuu sillä aikaa.

Vierailija
213/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko väestönvaihto sumessa vielä estää?

Vierailija
214/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vihervassarit heräävät tajuamaan että yli 80% mielestä rasismissa ei ole mitään ongelmaa? Se on ihmisiin sisäänrakennettu evolutiivinen ominaisuus olla epäileväinen ventovieraita kohtaan ja suosia oman ryhmän jäseniä.

Poliittisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuka tajuaa ja kuka ei. Kyse on suoraan sanottuna älykkyydestä ja humanismista. 

Vierailija
215/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on niin, että hallituksen halutaan LOPULTAKIN rupeavan töihin näyttääkseen pystyvätkö mihinkään järkeviin toimiin. Oppositio kasvaa ja vahvistuu sillä aikaa.

Hallitus on jo tuhonnut luottamuksen talouteen. Kukaan ei luota omaan eikä.maan talouteen. Konkurssit on jo alkaneet.

Meitä ei pelasta enää mikään.

Vierailija
216/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vihervassarit heräävät tajuamaan että yli 80% mielestä rasismissa ei ole mitään ongelmaa? Se on ihmisiin sisäänrakennettu evolutiivinen ominaisuus olla epäileväinen ventovieraita kohtaan ja suosia oman ryhmän jäseniä.

Sinimustan hallituksen ohjelmaa.

Vierailija
217/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2015 Rydmanista tuli kansanedustaja. Tuohon aikaan ajoittuu [Carolina] Nysténin ikävin kokemus Rydmanista.

*Hän kutsui minut luokseen ja ylitti kaikki rajat. Hän kysyi, pitäisinkö siitä, jos minua lyötäisiin kasvoihin ja kutsuttaisiin huoraksi. Sanoin, että en tietenkään. Sen jälkeen hän läpsi minua naamaan ja kutsui pikku lutkaksi*, Nystén sanoo.

Mun vaimo tykkää kun nussin takaa, läpsin perseelle ja kutsun hŭōraksi 😄

Vierailija
218/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa vihervassarinpaskoja ottaa päähän 😆 ei ole kauaa aikaa siitä kun typerimmät täälä haaveilivat uusista vaaleista ja Marinin paluusta 🤣🤣🤣🤣

No, yt on Marin suksinut v i t t u u n ja hallitus jatkaa. Nielkää. Nielkää.

Vierailija
219/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkel Näkkäläjärvi murtautui kavereidensa kanssa romanitaustaisen naisen taloon tämän 50-vuotissynttäreitä edeltävänä yönä. He kiduttivat kissanpentuja ainakin spreimaalaamalla heitä silmiin sekä hakkaamalla lapiolla. Kituvat kissanpennut ja pentujen emo heitettiin nuotioon, jossa he olisivat palaneet elävältä, ellei Mikkel olisi laittanut nuotioon spraypurkkeja, joiden räjähtäessä kissat pamahtivat kappaleiksi. Ainoastaan emokissa oli yhä hengissä aamulla, mutta kuoli pian tuskiinsa. Mikkel jätti kaasuhellan päälle asuntoon pyrkimyksenään saada talo palamaan. Jätkät spreimaalasi naisen seinään: "ME TAPETTIIN SUN KATIT "

Sitten nainen saapui kotiinsa ajatuksenaan viettää 50-vuotissynttärijuhlat. Sanomattakin on selvää, että kemut peruuntuivat.

Nyt SDP:n uusi puheenjohtaja nosti Mikkel Näkkäläjärven puoluesihteeriksi.

"Mikkel ei ole missään vaiheessa syyllistynyt rasismiin."

- Antti Lindtman

Tämä selvä.

Vierailija
220/247 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus ei osaa tehdä töitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi