Mitä ostaa 35v pojalle lahjaksi?
Kyseli jo tuossa että olenko ostanut joululahjat, hän tykkää pelata pelejä ja juoda energiajuomia, siinäpä ne olikin. Lahjaideoita?
Kommentit (22)
Kaljaa, ei tarvitse juoda mitään energiajuomia, sokeria täynnä...
Heh! Osta kirja: Olisko aika kasvaa aikuiseksi.
Et edelliseen viestiisi saanut riittävästi vastauksia?
(mä oon ihan liikaa täällä palstalla)
Vierailija kirjoitti:
Et edelliseen viestiisi saanut riittävästi vastauksia?
(mä oon ihan liikaa täällä palstalla)
Olivat epäasiallisia. Ap
Leikkaa napanuora, päästä pois helmoistasi ja osta pojalle oma asunto.
35 v. kyseli joululahjojensa perään?
35v-poikahullulla viinapullo auennut aamuisen perjantain kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa napanuora, päästä pois helmoistasi ja osta pojalle oma asunto.
Ei tuo pärjää omassa asunnossa, ei edes osaa keittää itselleen kahvia, vaan minä aina keitän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi kirja "Opastus aikuistumiseen"?
En löytänyt kirjaa, kuka on kirjoittaja? Mistä löytää moisen? Ap
Voisiko sanoa, että elämässä pärjäämisen edellytys piilee kasvatuksessa. Jälkeläisiään saatetaan pahoinpidellä näköjään monella tavalla, myös henkisen kehityksen saralla. Tiedostan, että aloitus on provo, mutta alkoi vaan jotenkin suututtamaan.
Osta uusi pleikkarin ja 35 vuotiaalla ne energiajuomat voi korvata jo kaljalla...
Pleikkarilla pelailee kyllä ihan viisikymppisetkin joten ei ne nyt ihan vain lasten leluja ole...kyllä niistä on tullu jo ihan aikuistenkin leluja
Artsille olet vissiin ostamassa joululahjoja. Siitä miehestä ei koskaan tullut aikuista..leikkii edelleen rokkarina.
Vierailija kirjoitti:
Osta uusi pleikkarin ja 35 vuotiaalla ne energiajuomat voi korvata jo kaljalla...
Pleikkarilla pelailee kyllä ihan viisikymppisetkin joten ei ne nyt ihan vain lasten leluja ole...kyllä niistä on tullu jo ihan aikuistenkin leluja
Aikuisten lelut on tosiaan myös hyvä joululahja, ihan aikuisten aikuisten lelut, dildot, fleshlightit...
Osta potkulauta, niistähän lapsenmieliset nuoret aikuiset pitävät.
yö tsekkiläisen naisen kanssa. noin satasen maksaa.
Miten olisi kirja "Opastus aikuistumiseen"?