Mulla on 4pkt kahvia kaapissa odottamassa, mutta K-Supermarketissa olis edullinen kahvitarjous
3pkt Kulta Katriinaa kympillä. Mietin että hakisinko vai en.
Vai joisinko ensin nämä kaapissa olevat kahvit pois. 🤔 Kyllä näitä hyviä tarjouksia varman myöhemminkin tulee lisää.
Hyvä tarjous vaan houkuttelis. Ostaisitko itse?
Kommentit (24)
Hae tarjouskahvit ja juo sitte vuoronperään sitä katriinaa ja muuta mitä on.
Taidan käydä hakemassa. Kyllä ne juotua tulee. Ap
tärinä-riitta kirjoitti:
Hae tarjouskahvit ja juo sitte vuoronperään sitä katriinaa ja muuta mitä on.
Katriinaa mulla on jo kaapissa ennestäänkin. Ap
Voit antaa viemisinä ja tuliaisina myös
Vielä on varaa juoda kahvia. 20 vuotta olen hankkinut kahvini alesta. Normaali hinnalla en osta. Miksi maksaa liikaa kun voi halvemmallakin saada?
Meillä on varmaan 30 pakettia kahvia, jotka on haalittu parin viime viikon aikana tarjouksista. On meillä 4 juojaakin, niin kahvia kuluu. Tänään viimeksi haettiin kolmen ihmisen voimin Kulta Katriinaa superpäiviltä.
Eikös tuo Kulta Katriina ole Citymarketin 4 kympillä kahvi? Saattaa olla perusteltua ostaa yksi kolmen paketin erä jos on pelkoa kahvin loppumisesta. Itsellä on vielä noin 10 pakettia jäljellä joten odottelen parempaa tarjousta.
Tarjouksia tulee ja menee. Ihan sama.
Vinkki: se ei ole säästöä, jos ostat sellaista mitä et tarvitse.
Ihan hyvä tarjous. Käy ostoksilla.
No mikäs siinä, säilyyhän ne avaamattomina vaikka kuinka kauan.
ostaisin, sillä kahvi säilyy jonkin aikaa ja jos juo paljon niin ei kerkeä pilaantumaankaan
Mulla iskee kriisi, jos kaapissa on vähemmän kuin 12 pakettia. Enimmillään on ollut 40 pakettia.
Ostan vaikka itse en kovin usein juo kahvia, vien lahjaksi kahvijuojille. Esim siskoni pitää näistä "kahvipaketti-kukista".
Alapeukuttajakin löysi mukavan iltakahviketjun : )
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä, säilyyhän ne avaamattomina vaikka kuinka kauan.
Vuoden verran valmistuspäivästä.
Minä juotan vanhentuneet kahvit vieraille.
Huonoa kahvia, en osta. Olisi edes Juhka-Mokkaa kun Pressaa ei juuri tarjouksesta saa.
Jos käytät niin menet.
Jos tulee juotua