Halla-aho jätti Marinin eroanomuksen pöydälle - ero ei etene ennen kuin asia on tutkittu kunnolla
Kommentit (201)
Eihän sitä eroa ole pakko antaa mutta eduskunnassa ei ole läsnäolopakkoakaan.
Ihan pelkkää vittuilua on olla myöntämättä eroa sille joka sitä haluaa.
Tässä on sekin ulottuvuus että säätiötä rahoittava Saudi-Arabia on juuri liittynyt BRICS - maiden liittoon joka on avoimesti lännen vastainen vetäjinä Kiina ja Venäjä. Minä uskon, ettei Marinille myönnetä eroa näin epämääräiseen säätiöön siirtymiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanna petti äänestäjänsä, mikä ei nyt sinällään yllätä kun puolueena SDP.
Mutta pitäähän taustat selvittää ja onko mahdollisuus että aiheuttaa vielä suurempaa vahinkoa maalle, mitä aiheutti ollessaan pääministeri.
Ei pettänyt. Tiedän sen paremmin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei Halla-aholle ole mitään käyttöä Suomen ulkopuolella enää.
Halla-Aho on toisena arvojärjestyksessä Pressan jälkeen eli puhemies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei Halla-aholle ole mitään käyttöä Suomen ulkopuolella enää.
Halla-Aho on toisena arvojärjestyksessä Pressan jälkeen eli puhemies
Ja keväällä ykkönen.
Mitä outoa tuossakin nyt taas on?
Tottakai Marin pääsee lähtemään virastaan ja hänen sijalleen on jo tulossa joku.
Lain mukaan on tutkittava, että perusteet on kunnossa.
Marin on pyydetty sinne neuvonantajaksi ja oletettavasti hänellä sitä tietoa myös on.
Onhan se hyvä tutkia mikä voittoa tuottamaton taho niitä neuvoja on vailla.
Marin itse varmaan taasen uskoo ihmisten hyvyyteen sydämestään ja nuorena uraohjuksena on valmis uusiin haasteisiin.
En jaksa uskoa, että puhemiehistö ihan vaan epäilläkseen entisen pääministerin arvostelukykyä epäisi häneltä siirron toiseen virkaan.
Jos tässä olisi jotkut muut henkilöt, kuin juuri Halla-aho ja Marin niin kukaan ei viitsisi edes epäillä mitään.
Kylläpä puhutte taas kerran rumasti toisesta ihmisestä. Mitä te tällä ilkkumisella ja nälvimisellä saavutatte? Meidän pitäisi YHDESSÄ viedä Suomea eteenpäin. Ei ilkkua ja nälviä toisia ja kaivaa kuoppaa toiselle. Miettikääpä nyt taas pieni hetki, ennen kuin kirjoitatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä instituutti sen verran korkeatasoinen että eduskunnalla on varaa päästää näin taidokas kuin Sanna pois? Saako eduskunta edes Sannaa päästettyä rikkomatta suomen perustuslakia? Suomen historia ei tunne tämänlaista laidan yli hyppäämistä. Tilanne on pakko tutkia suurennuslasin kanssa.
Jos suomen laki sanoo että Sannan on jäätävä, silloin Sannan on jäätävä. Juurikin näin.
No sitten Sanna tekee neuvonantajan hommia kansanedustajana, ja palkka juoksee molemmista. Ehkäpä kulutkin voi pistää suomalaisten piikkiin?
Ja siitähän meteli sitten nousee. Vaikka joka toinen edustaja tuntuu puuhastelevan jotain siinä sivussa.
Mestari tietää mitä tekee. Sotataidonkin mestari. Vihollista harhautetaan tökkimällä sen henkistä johtajaa riittävän pitkään, jollon huomio kiinnittyy siihen. Samalla persukokkarit voi iskeä säästökirveellä hikisiä ja pahanhajuisia haalariduunareita selkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhemiesneuvosto jätti sen pöydälle, ei Halla-aho.
Lisäksi eroon tarvitaan hyvä syy. Muutama vuosi sitten Heinäluoma ei hyväksynyt erään kokkarin eroa. Eipä nostanut demarit meteliä asiasta silloin, syytellen Heinäluomaa (sd) kateudesta.
Sitä ei hyväksytty, koska kyse oli ensimmäisen kauden kansanedustajasta, joka olisi siirtynyt tehtävään, joka oli vain viransijaisuus.
Niin. Tässä toisen kauden kansanedustaja on siirtymässä tehtävään joka ei ole edes Suomessa ja instituuttiin josta kukaan ei ole kuullutkaan.
Marin on kolmannen kauden kansanedustaja, ja kyllä minä ainakin olen kuullut näistä Blairin toiminnoista pääministeriyden jälkeiseltä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä puhutte taas kerran rumasti toisesta ihmisestä. Mitä te tällä ilkkumisella ja nälvimisellä saavutatte? Meidän pitäisi YHDESSÄ viedä Suomea eteenpäin. Ei ilkkua ja nälviä toisia ja kaivaa kuoppaa toiselle. Miettikääpä nyt taas pieni hetki, ennen kuin kirjoitatte.
Ymmärrän kuinka Sanna vihastuttaa erityisesti keski-ikäistä lihansyöjäpersua. Hänen mielestään naisen pitää pukeutua säkkiin eikä mihinkään muotivetimiin ja naisen paikka on kotona hellan vieressä eikä liihotella "maailmaaparantamassa". Tiedän, että 99% persumiehistä ajattelee juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä eroa ole pakko antaa mutta eduskunnassa ei ole läsnäolopakkoakaan.
Ihan pelkkää vittuilua on olla myöntämättä eroa sille joka sitä haluaa.
Marinhan tekee tässä ihan oikein kun pyytää eroa, jos näkee ettei aika riitä kansanedustajan työhön.
Joku toinen nostaisi liksat, laskuttaisi kulut ja puuhailisi 4 vuotta muita hommia. Eikä kukaan voisi oikeastaan mitään. Ei vaikka kansanedustaja ei kävisi kertaakaan Eduskunnassa. Ei ny kerirry. Oon kipee. Teen etänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhemiesneuvosto jätti sen pöydälle, ei Halla-aho.
Lisäksi eroon tarvitaan hyvä syy. Muutama vuosi sitten Heinäluoma ei hyväksynyt erään kokkarin eroa. Eipä nostanut demarit meteliä asiasta silloin, syytellen Heinäluomaa (sd) kateudesta.
Sitä ei hyväksytty, koska kyse oli ensimmäisen kauden kansanedustajasta, joka olisi siirtynyt tehtävään, joka oli vain viransijaisuus.
Niin. Tässä toisen kauden kansanedustaja on siirtymässä tehtävään joka ei ole edes Suomessa ja instituuttiin josta kukaan ei ole kuullutkaan.
Marin on kolmannen kauden kansanedustaja, ja kyllä minä ainakin olen kuullut näistä Blairin toiminnoista pääministeriyden jälkeiseltä ajalta.
Mikä vidun Blair, Kysyy J-H-a
Jussi tekee nyt jotain lehmänkauppoja Adolf Lindtmannin kanssa. Paljosta vetoa, että se rasismilässytys loppuu tähän?
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että ehkäpä Sannan itsensä kannalta olisi fiksumpaa jäädä eduskuntaan. Saisi myös kansanedustajaeläkkeen.
Nyt tulee mieleen, että joku maanikko puuhastelee juttujaan.
Joo mun äidillä oli kaksisuuntainen mielialahäiriö. Näen paljon samaa.
Tätä ounasteltiin jo aamiais-gaten aikaan ja pitkiä ketjuja oli aiheesta.
Ei kansanedustajilla ole mitään työaikoja tai läsnäolopakkoa eli Sanna voi tehdä mitä haluaa.
Halla-Aho tekee taas itsestään pellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna petti äänestäjänsä, mikä ei nyt sinällään yllätä kun puolueena SDP.
Mutta pitäähän taustat selvittää ja onko mahdollisuus että aiheuttaa vielä suurempaa vahinkoa maalle, mitä aiheutti ollessaan pääministeri.
Ei pettänyt. Tiedän sen paremmin kuin sinä.
Kyllä petti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kuinka Sanna vihastuttaa erityisesti keski-ikäistä lihansyöjäpersua. Hänen mielestään naisen pitää pukeutua säkkiin eikä mihinkään muotivetimiin ja naisen paikka on kotona hellan vieressä eikä liihotella "maailmaaparantamassa". Tiedän, että 99% persumiehistä ajattelee juuri näin.
Sinä et tiedä miehistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sekin ulottuvuus että säätiötä rahoittava Saudi-Arabia on juuri liittynyt BRICS - maiden liittoon joka on avoimesti lännen vastainen vetäjinä Kiina ja Venäjä. Minä uskon, ettei Marinille myönnetä eroa näin epämääräiseen säätiöön siirtymiseksi.
Millä asteikon tasolla Sanna Marin voi antaa neuvoa muiden maiden hallituksille ja päättäjille? Onko laissa jotain kohtaa tähän? Jos kyse on teknologiasta?
Vedä nyt pääsi pönttöön. Varmaan Sannan syy ettå sulla menee huonosti.