Kysykää mummolta jotain. Ei mitään rumaa
Kommentit (79)
Minkä asian olet elämässäsi kokenut parhaaksi ?
Ja jos se on lapsi tai lapsenlapsi ( kuten useilla on) niin ne nyt ulkopuolelle tästä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä asian olet elämässäsi kokenut parhaaksi ?
Ja jos se on lapsi tai lapsenlapsi ( kuten useilla on) niin ne nyt ulkopuolelle tästä.
Ehkä se, että olen saanut olla terveenä. Onhan näitä murheitakin mahtunut elämään.
Ja myös se, että lapsilla on kaikki hyvin. Minä olen se mummo, joka teki lapsensa perheestä lasun. Ja aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna olet syntynyt.
1956. Perjantaina ja 13. päivä.
Oletko kauris, oinas vai rapu? On muuten sattunut monta epäonnen päivää vuoteen 1956
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna olet syntynyt.
1956. Perjantaina ja 13. päivä.
Oletko kauris, oinas vai rapu? On muuten sattunut monta epäonnen päivää vuoteen 1956
Olen Rapu.
Mulla yleensä kaikki menee päin helvettiä.
"Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa...."
Lukekaa tuolta:
https://www.city.fi/ilmiot/vahan+erilainen+horoskooppi/5784
Mä taidan muistaa sut mutta ihan eri sävyssä. Taidat olla palstan provo joka käy huutelemassa ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mummot syö aamupalaksi?
Ei ainakaan niitä bowleja, joissa on ihan vähän pohjalla puuroa ja sitten kaikkea sälää päällä siemenistä lähtien. Mutkun se on muotia.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan muistaa sut mutta ihan eri sävyssä. Taidat olla palstan provo joka käy huutelemassa ketjuihin.
Toivon niin paljon, että muistat väärin. En halua kenellekään mitään pahaa.
- ap
Ihana mummo <3
Luin kaikki kysymkset ja vastaukset enkä keksinyt mitään uutta. Joten toivotan vain hyvää päivänjatkoa.
kynsien ihailija kirjoitti:
Ihana mummo <3
Luin kaikki kysymkset ja vastaukset enkä keksinyt mitään uutta. Joten toivotan vain hyvää päivänjatkoa.
Kiitos ja mukavaa päivää sinullekin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Hevimummo! Ihana. Oma mummoni on syvästi uskonnollinen, eikä meillä ole juurikaan mitään yhteistä. Rakas toki silti.
Mikä on ollut kivointa mitä sinulle on tänä vuonna tapahtunut?
Tämä jäi mietityttämään. Ei tietenkään tarvitse vastata, mutta pitääkö hän sinuun mitään yhteyttä ollenkaan?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla vanha?
Tuntuu, että jokainen ikä, jossa tällä hetkellä elää on parasta. En ehkä enää jaksaisi olla nuori. Kaikenlaista niihinkin vuosiin mahtui eikä kaikki olleet välttämättä mitään kivaa. Kunpa voisin unohtaa jotkut asiat.
- ap
Taas olisi aikaa. Saattelin juuri esiteinin kirjastosta kotiin. Hyvä että tykkää lukea. Mummoonsa tullut.
Olisiko teillä kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä kuuluu?
Kiitos aika hyvää kuuluu.
Tänä vuonna?
No ehkä se, kun oltiin papan kanssa kalareissulla. Oli hyvä keli ja saatiin iso lohi.
Toukokuussa oli myös lastenlapsien synttäreitä ja nekin oli mukavia tapahtumia.