HS:n tiedot: Marin pyytää eroa kansanedustajan tehtävästä
Kannatti äänestää?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6c506e2c-cdb0-4832-9dad-b33e9df97…
Kommentit (633)
Vierailija kirjoitti:
Marina-Marille kelpaa vaan valokeilassa ja keskiössä oleminen. Ei kestänyt sitä, että Orpo on pääministeri ja Purra valtionvarainministeri.
Urposta ja Purrista ei ole hallituskautensa jälkeen yhtään mihinkään. Heitä ei halua edes piesty kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti evätään eropyyntö. Se olisi oikein.
Sitähän te toivotte 😊. Ero on myönnetty esim. Ikoselle, Vartiaiselle, Vanhaselle, Arhinmäelle ja Urpilaiselle. Esim. elokuvasäätiön hommiin siirtymiseksi. Siitä lähdetään.
Mitäs jos lähdetäänkin siitä ettei Heinäluoma (sd) hyväksynyt kokkarin lähtöä?
Rädyn ja Männistön koplaus ja terveysjättien kanssa suhmuroint oli kyllä törkeydessään ihan omalla tasollaan.
Eikö Blair tiedä ettei Marin meitä vienyt Natoon vaan kansa itse äänesti asiasta ja Niinistö toimi. Minkähänlaisia tarinoita tuo Marin onkaan luritellut maailmalla itsestään, tekosistaan ja Suomesta. On tainnut sahata omaa oksaa kun on vallan sokaisema näköjään. Toivottavasti maailman johtajat armahtaa meidät eikä luule meitä kaikkia samanlaisiksi kuin Sanna. Tämä on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marina-Marille kelpaa vaan valokeilassa ja keskiössä oleminen. Ei kestänyt sitä, että Orpo on pääministeri ja Purra valtionvarainministeri.
Urposta ja Purrista ei ole hallituskautensa jälkeen yhtään mihinkään. Heitä ei halua edes piesty kissa.
Se lapiolla tapettu sdp:n kissakaan?
Onneksi en ole äänestänyt koskaan sdp:tä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Blair tiedä ettei Marin meitä vienyt Natoon vaan kansa itse äänesti asiasta ja Niinistö toimi. Minkähänlaisia tarinoita tuo Marin onkaan luritellut maailmalla itsestään, tekosistaan ja Suomesta. On tainnut sahata omaa oksaa kun on vallan sokaisema näköjään. Toivottavasti maailman johtajat armahtaa meidät eikä luule meitä kaikkia samanlaisiksi kuin Sanna. Tämä on noloa.
Missä vaiheessa kansa äänesti itse asiasta? Meni multa ohi.
Valkoiset vehnäjauhot nenässä.
Missä se niiden kersa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa kansa äänesti itse asiasta? Meni multa ohi.
Oisko kakkavaippa-Tynkkysen twitterissä tai Berg-bumin tiktokissa ollut kansanäänestys?
Vierailija kirjoitti:
Oot nolo.
Kuka sitä kersaa hoitaa?
Se kiintymyssuhde?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä kersaa hoitaa?
Se kiintymyssuhde?
Kuuluu sulle yhtä paljon kuin mulle se, kuka Halla-ahon äpärälasta hoitaa ja miten Halla-aho siihen osallistuu.
Koska Saudi-Arabia on maksaja, niin joutuuko Sanna hummustelemaan palkkansa eteen kuten muutkin influensserit??
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama Nato-tarina muuten löytyi myös Sanna "ei minun pääministerikaudellani" Marinin New Yorkin kunniatohtoroinnin perusteluista. Kuten moni muu Sanna-tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa.
Marinin lähtö on lopullinen naula SDPn arkkuun. Sinne meni nuorten äänet. Marin antaa samalla nuorille kuvan ettei kannata olla tylsä kansanedustaja, jos voi olla ulkomailla seksikäs neuvonantaja, joka "tietää miten se tehdään".
Ei siinä niin näy. Meitä oli paljon äänestäjiä, jotka ei Marinin takia äänestetty tänä keväänä sdp:tä, vaikka ennen on äänestetty.
Nyt seuraavissa vaaleissa uskaltaa taas demaria äänestää, kun ei ole vaarana että siitä tulis PM.No sehän on sitten ihan hyvä juttu! Miksi kuulostatte silti niin kiukkuisilta?
Marinin tekemien tuhojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa.
Marinin lähtö on lopullinen naula SDPn arkkuun. Sinne meni nuorten äänet. Marin antaa samalla nuorille kuvan ettei kannata olla tylsä kansanedustaja, jos voi olla ulkomailla seksikäs neuvonantaja, joka "tietää miten se tehdään".
Ei siinä niin näy. Meitä oli paljon äänestäjiä, jotka ei Marinin takia äänestetty tänä keväänä sdp:tä, vaikka ennen on äänestetty.
Nyt seuraavissa vaaleissa uskaltaa taas demaria äänestää, kun ei ole vaarana että siitä tulis PM.No sehän on sitten ihan hyvä juttu! Miksi kuulostatte silti niin kiukkuisilta?
Marinin tekemien tuhojen takia.
No jos tämä uutinen ei teitä ilahduta niin sitten en kyllä tiedä mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lapiolla tapettu sdp:n kissakaan?
Ei tapettu lapiolla! Muuten vaan hakattiin ja heitettiin elävänä nuotioon.
Khashoggi tai kissa mitä välii kun on palkkaa
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta Lontooseen mutta työ vaatii matkustamista.
Joo ilmaston eteen matkustamista isolla palkalla kyllä meitä kusetetaan
Vierailija kirjoitti:
Miten äitiys?????????
Oletettu isä hoitaa kersaa.
Sanna asuu Suomessa, ei Lontoossa, työ vaatii matkustelua eri maissa.