HS:n tiedot: Marin pyytää eroa kansanedustajan tehtävästä
Kannatti äänestää?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6c506e2c-cdb0-4832-9dad-b33e9df97…
Kommentit (633)
Vierailija kirjoitti:
Khashoggi tai kissa mitä välii kun on palkkaa
Minusta ei pitäisi antaa nuorille naisille hummustelu-esimerkkiä vaikka siitä saisi paljon palkkaa.
Tässä on sekin ulottuvuus että säätiötä rahoittava Saudi-Arabia on juuri liittynyt BRICS - maiden liittoon joka on avoimesti lännen vastainen vetäjinä Kiina ja Venäjä. Minä uskon, ettei Marinille myönnetä eroa näin epämääräiseen säätiöön siirtymiseksi.
Kiva nähdä miten tämä sosialisti hoitaa verotuksen. Maksaako suosiolla verot ansiotulosta vai perustaako firman ja holding firman ja nostaa osinkoja.
Ei päässyt Sanna Naton pääsihteeriksi, EU-komissaariksi, EU-komission puheenjohtajaksi eikä muihinkaan huippuvirkoihin, joita varmoina pidettiin. Hyvä, että löytyi sitten tällainen joku säätiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta Lontooseen mutta työ vaatii matkustamista.
Joo ilmaston eteen matkustamista isolla palkalla kyllä meitä kusetetaan
Säätiön liikevaihto 76 miljoonaa euroa ja työllistää 800 henkilöä. Ei ne palkat silloin voi mitään yritysjohtajien palkkoja olla...
Vierailija kirjoitti:
Arvasin.
Siinä on äänestäjiensä pettäjä jos kuka.
Ei ainakaan minua pettänyt. Äänestin Marinia ensimmäistä kertaa, eikä kaduta pätkääkään. Eduskuntavaalit ei ensisijaisesti ole henkilövaali, vaan ensisijaisesti niissä äänestetään puoluetta ja niihän minäkin tietenkin tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten äitiys?????????
Oletettu isä hoitaa kersaa.
Kuten tähänkin asti. 🤧
normimeno valehtelijapuolueessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi jää Suomeen Markukselle
Mikä lapsi? Feikkiä kaikki, ei niillä ole lasta. Kyllä mää tierän.
Sanna asuu Suomessa, ei Lontoossa, työ vaatii matkustelua eri maissa.
Juu, lentelee luennoimassa ilmastonmuutoksesta ja hiilijalanjäljistä. Tehkää niinkuin minä sanon, (ei niinkuin minä teen. Tsanna)
Sanna varmaan pärjää. Onnittelut hänelle ja kivaa jatkoa uudessa tulevassa tehtävässä. Mitä ne mummot rutisee. Jos teillä on huono olo joka asiasta mitä Sanna Maria tekee niin eiköhän se vika löydy omien korvienne välistä ja siitä että ette uskalla tehdä mitään muuta kuin täällä räksyttää. Hyvä Sanna!
Eroja tulee ja menee, avioliittoja ja muita eroja kuten työpaikkojakin. Pitää tarttua uusiin tilaisuuksiin, kun niitä tulee kohdalle eikä antaa itsensä hapantua sisältäpäin. Erehtyäkin voi ja tehdä virheitä, mutta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä miten tämä sosialisti hoitaa verotuksen. Maksaako suosiolla verot ansiotulosta vai perustaako firman ja holding firman ja nostaa osinkoja.
Kiva kiva, yhtiön kautta tietenkin , niinhän ne kaikki tekee, myös kokoomuslaiset ja persut ja nallet ja muut
Miten muuten Lindtmanin ja Häkkäsen isyys? Halla-ahon? Hallis ei taida edes asua lapsensa kanssa? Miten kiintymyssuhde? Orpo itkee lastensa perään, lapset Orpon. Mitä jos lain mukaan vain lapsettomat ja steriloidut sais olla politiikassa ja töissä? Kansalaisaloite tulille?