Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla jäi reilu 400€ kolmeksi viikoksi. Kuinka pärjään? Kaikki saan käyttää ruokaan ja elämiseen.

Vierailija
07.09.2023 |

Laskut on maksettu, mutta onhan tuo rupinen summa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tolla saa edes Vuittonin laukkua. Tuommonen köyhyys olis kyllä ihan hirveetä... Mutta itsestä se vain on kiinni.

Vierailija
22/27 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tolla saa edes Vuittonin laukkua. Tuommonen köyhyys olis kyllä ihan hirveetä... Mutta itsestä se vain on kiinni.

No eihän kukaan itseään kunnioittava Vuittonin laukkua osta. Paitsi ehkä jotkut wannabe-rikkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä, itse pärjäillyt 300€/kk ja muutaman vuoden opiskellessa.

Vierailija
24/27 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät hyvin 400€:lla kuukauden ruoat hyvin saat. Huom! Ei tupakkaa eikä alkoholijuomia vaan puhdasta ruokaa.

Vierailija
25/27 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

400e kolmeksi viikoksi yhdelle? Ei pitäisi olla vaikeaa ollenkaan. Meillä menee nelihenkisellä perheellä ruokaan about tuplat tuosta kuukaudessa, ja siitäkin vois säästää.

Vierailija
26/27 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään hyvin samalla summalla.  Ruokaan ei mene neljääsataa, joten kaikkeen muuhun jää kivasti.

Vierailija
27/27 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, tuo on minulla normitilanne. Palkka saapuu ja viikon sisällä paikalle pölähtää korppikotkat nimeltä lainanlyhennys, vakuutukset, sähkölasku, nettilasku, sairausvakuutus, junakortin kk-maksu, puhelinlasku ja automaattinen säästötalletus. Pölyn laskeuduttua tilille jää n. 400 euron suuruinen raato josta maksan lopun elämisen.