Mulla jäi reilu 400€ kolmeksi viikoksi. Kuinka pärjään? Kaikki saan käyttää ruokaan ja elämiseen.
Laskut on maksettu, mutta onhan tuo rupinen summa
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tolla saa edes Vuittonin laukkua. Tuommonen köyhyys olis kyllä ihan hirveetä... Mutta itsestä se vain on kiinni.
No eihän kukaan itseään kunnioittava Vuittonin laukkua osta. Paitsi ehkä jotkut wannabe-rikkaat.
Kuulostaa ihan hyvältä, itse pärjäillyt 300€/kk ja muutaman vuoden opiskellessa.
Pärjäät hyvin 400€:lla kuukauden ruoat hyvin saat. Huom! Ei tupakkaa eikä alkoholijuomia vaan puhdasta ruokaa.
400e kolmeksi viikoksi yhdelle? Ei pitäisi olla vaikeaa ollenkaan. Meillä menee nelihenkisellä perheellä ruokaan about tuplat tuosta kuukaudessa, ja siitäkin vois säästää.
Pärjään hyvin samalla summalla. Ruokaan ei mene neljääsataa, joten kaikkeen muuhun jää kivasti.
Täh, tuo on minulla normitilanne. Palkka saapuu ja viikon sisällä paikalle pölähtää korppikotkat nimeltä lainanlyhennys, vakuutukset, sähkölasku, nettilasku, sairausvakuutus, junakortin kk-maksu, puhelinlasku ja automaattinen säästötalletus. Pölyn laskeuduttua tilille jää n. 400 euron suuruinen raato josta maksan lopun elämisen.
Eihän tolla saa edes Vuittonin laukkua. Tuommonen köyhyys olis kyllä ihan hirveetä... Mutta itsestä se vain on kiinni.