***Enskattarien jouluviikonloppu***
En ainakaan huomannut pinoa, joten täältä pesee
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9138314&p=3&tmode=1&smode…
Kommentit (24)
[color=3A5FCD]Eilen meni kyllä pitkälle iltapäivään, että saatiin keittiö taas toimivaksi..Olin niin kiitollinen, että sujautin putkimiehelle viinapullon kainaloon kun lähti..=) Se muuten kerto, että heillä on 1,5-vuotias muksu ja olivat kahdessa ultrassa kuulleet odottavansa tytteliä, mutta niin vaan oli poika syntynyt..Mulle ois ehkä vaikeaa suhtautua kun nyt odotan niin kovasti pientä prinsessa-räpsyä..=)
Mammiksen mummo kuulostaa kyllä uskomattomalta..=) Vertaan siis nyt omaan äiskään, joka on vasta 67-vuotias ja tuntuu, ettei se enää pärjäis kyllä yksin hetkeäkään..Onneks iskä on kärsivällinen ja aina paikalla..
Mama ei muuten päässytkään eilen vielä sairaalasta..Nyt jänskätään pääseekö tänäänkään, mutta eikös ne mielummin päästä jouluksi kotiin? Tulis aika vaisu joulu jos äiskä ois osastolla..=(
Tikru: voi jesse christian sentään! =D Älyttömän jännää kyllä! =) Mä en pysty vielä ajatteleen kunnolla ens kuuta..Kun sit alkaa olla jo niin pirun lähellä se räpsynkin tulo..
Viipuli oli selvinnyt sokrurasituksesta! Jey! =)
Kesiksen mies oli ollut ketjussa! =/ Pöhpah. Onneksi ei mitään sattunut!! Onkin ollut vähän kaikennäköistä peltirusennusta ympäriinsä..=/ Peräpukamista sen verran, että siinä suoli pursuaa vähän ulos jos on esim. ollut ummetusta tai muuten vaan työlästä veskissä =D Hoito-ohjeissa on, että jos ei satu ym. niin työntää vaan sen söpskästi takas sisälle sormella ja pitää huolta hygieniasta..Se söpöys varmasti siinä onnistuukin =D Jos alkaa tulehtua tms. niin sit kantsii hakea jotain voidetta apteekista..Pesu siis tärkeää. =)
Jushkallako ei ole kuin aatto vapaa? =/
Bejpille nyt niitä suppareita!! =)
Iida-linnealla onkin sit taas pitkä joululoma..Hieno homma..Nauti nyt ajasta! =)
Leenaliinulle kans hyvää ansaittua breikkiä! =)
Mykikselle onnea äippäloman alkamisesta! En mäkään tähän vielä oo tottunut, mutta kai se siitä hahmottuu viimeistään kun se vauva on kokopäivätyötä..=)
Auroran mies oli vatsataudissa..ÄH! Ei oo mitään karseempaa..Toivottavasti on jo paranemaan päin ja ainakin sais olla tarttumatta suhun!
Seren peloista huolimatta oli vaavilla ollut kaikki hyvin! Tosi hyvä juttu! =) Ja TYTTÖ vielä tulossa..Onnea =)
Livellä on pahoinvointia..Toivottavasti ei kestä kauaa, että pääset ihan nauttimaankin raskaudesta =) Ihanaa kun kerrotte jouluna vauvauutiset! =)
Mä väsäsin tossa aamusella jo sienisalaattia huomiselle ja nyt pitäis lähteä tonne kauemmas lahjakierrokselle kun huomenna ei jaksa kiertää kaikkia..Eipä muuta kuin..[/color]
[color=EE0000]Oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille enskoille!!![/color]
[color=3A5FCD]t. poppis ja räpsy rv35+3
nimistä: kyllä meilläkin pojan nimi on aikas lailla päätetty, tytön on vähän vaiheessa. tuo jesse christian oli sellanen miehen heitto, pakana kun on:)
kiva että kaikki tutut on taas maisemissa, makkaraa ja auroraa lähinnä kaipailleena. ikävän vaivan oli auroran mies saanut, mut toivottavasti menee vielä ohi bd
sere on saanut rauhan jouluksi:) onnea vaaleanpunaisista uutisista:)
poppis: nyt mulla on oikeesti jo kriisi. kun tuo kandi nyt on tainnut nyyttinsä noutaa ja just kevättoiveista luin toisesta baletti-kaverista jolla oli vedet mennyt viime yönä, nooh, oltais ainakin pitämässä toisillemme seuraa synnärillä jos nyt lähipäivinä lähtö tulis.
mutta nyt HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!! tikru syö kohta, nukkuu vähän ja lähtee sitten joulureissuun:)
tikru ja simppis 39+1
Alkuun kaikille hyvää ja rauhallista joulua! :)
Me saadaan hyvin luultavasti viettää joulu ihan kotona, niin hiljaista on tuolla suppailu puolella. Eikä haittaa yhtään. :)
( . ) Aamu on vielä tehty viimeisiä siivoiluja, ja nyt odotellaan minun vanhempia tuolta tienpäältä. Eivät sitten osanneetkaan Oittiin asti niin kuin luulivat, vaan piti etsiä kiertoreitti Mäntsälän kautta. :D No, jospa ne sieltä tänne asti kuitenkin löytäisivät.. Sit pitää vielä lähteä tuonne kauppoihin ruokaostoksille.. :(
Meinaa kurkku olla kipeä ja nenä vuotaa. Njäh..
Mut nyt vielä hetkeksi lepäämään, ennen tulevien ukin ja mummon saapumista.
bejpi ja öttiäinen 40+6
Kiva kuulla että kaikki oli hyvin masussa! Ja ihanaa, teillekin povattiin tyttöä! :))) Rauhallista ja onnellista joulua!
Mammis