Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Enskattarien jouluviikonloppu***

22.12.2006 |

En ainakaan huomannut pinoa, joten täältä pesee

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9138314&p=3&tmode=1&smode…

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandi on varmaan kyllä hakemassa joulupakettia laitokselta kun ei ole mitään kuulunut vähään aikaan.. Hui hui. Jänskää..

Tämän päivän kun vielä jaksaa töissä ahertaa, iltapäivällä alkaa sitten vapaat! Aion käydä kotimatkalla ostamassa ne toiset lentosukat ja ehkä vähän namikaupassa.. ;) Hih! * ettehän kerro kellekään * Miestä on kamala ikävä, mutta nähdään vasta huomenna.. Hän kun menee tänään poikien kanssa ulos. Jos sitten illalla lauantaina uskaltaisi jo häntä tavata.. Voi nimittäin ¿vanha viina¿ haiskahtaa ikävästi.. ;) Kun vielä vähän sataisi edes valkoista peitettä maahan niin tulisi vähän joulumieltä. Ei olla vielä äidin kanssa laitettu yhtään joulukoristeita eikä mitään, josko tänään olisi sen aika. Isä varmaan hakee kuusen nyt aamulla ja siitä tulee viimeistään ihanaa jouluntuoksua!

Nyt vielä vähän työn touhua! Ihanaa joulun aikaa kaikille ja voikaa paksusti! ;)

Mammis & Tiitiäinen 25+0 (taas on viikot vaihtuneet!!!)

Vierailija
2/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Hieman on mukava herätä ja mennä keittiöön kahvinkeittoon ja huomata, että keittiön tiskialtaat on eilisistä avausyrityksistä huolimatta tulvineet paskavettä lattialle saakka. En saata nyt keksiä mitään kivempaa. Yläkerran naapuri on kytkenyt pesukoneensakin jotenkin keittiöön ja eilinen meni lapioidessa comfortin hajuista sinistä vettä urakalla ämpäreihin ja vessaan..Sitä vaan tuli ja TULI! Goddamnit, että lämmittää sydäntä. Nyt odottelen koko päivän sitten talonmiestä sotkemaan paikkoja alipainepumpullaan. Huoh. =D

Meillä on käynyt tosiaan kato. Kaikilla on varmaan joulukiireitä vielä..Ihanaa =)

Tikrun tilanne ihan jännittää! Noinkohan se joulupöydässä simppis päättää alkaa syntymään?! Mä rakastaisin moista dramatiikkaa! =)

Mammis jaksaa hoidella mummoa..ja mitään suklaansyöntiä tartte hillitä! Eihän sulle ole tullut vielä mitään kiloja! =) Kiitos reseptistä..otin ylös kun kuulosti niin hyvältä! =)

Hermionella menee jo hermo massuun! =) Sulla tietty vaikuttaa se autojuttu..harmi, että siitä lähtien on ollut kipuiluja..=/ Mulla on ollut ihan homohelppoa kyllä koko odotus..Mä haluaisin mahan jo pois, että voisin nukkua taas mahallani! Välillä jäljellä oleva aika tuntuu karseen pitkältä, mutta välillä taas ajattelee, että johan se on melkein huomenna sylissä! =) Huoh.

Leenaliinun ruokahalu on vähän kateissa...Mulla ei oo monesti ollut samaa ongelmaa..Mutta välillä on ollut sellaista, että tekee ihan mielettömästi mieli jotain..mietin ja mietin kyseistä ruokaa, mutta jos pitäis lähteä kauppaan ostaan jotain tarvikkeita niin ei tee enää yhtään mieli..=)

Cactus: munkin mielestä on suorastaan huijausta laittaa monta mantelia puuroon!! =) Ei sellanen käy päinsä edes tänä päivänä! =)

Pöhpah. Ei oo edes siivousfiilistä ton keittiön takia..Kauankohan sitä setää pitää odotella..? Äh..Ehkäpä tää päivä vielä tästä paranee? =)

Mukavaa perjantaita jokaiselle! Tuun varmaan vielä piipahteleen tänne..

t. poppis ja räpsy rv 35+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mälsää.. :( Toivottavasti talonmies tulee pian apuun ja saatte jotain aikaiseksi..

Kyllä mä aattelin ihan hyvällä omallatunnolla mutustella suklaatia tänä jouluna.. Kun kerran aurajuustot ja graavilohet jää tänä vuonna pois " budjetista" niin saan syödä suklaatia tuplasti!!! ;) (Eihän oo naisen logiikkaa, eihän?!)

Mummo säikäytti meidän viime yönä ihan totaalisesti ja jäi sitten loppuyöstä unet vähän vähiin.. Eli kun oltiin nukahdettu niin hän otti ja nousi ihan omin voimin pystyyn ja käytti pyörätuolia rollaattorina ja reissasi kämpän toiseen päähän vessaan.. Me herättiin kolisteluun ja oltiin ihan kauhuissaan kun häntä on pitänyt VÄHINTÄÄN 2 ihmistä olla auttamassa vessaan aikaisemmin eikä hän ole pystynyt edes seisomaan omin voimin.. On se vaan uskomaton sisupussi, 96v!

Ja Poppis, toivottavasti maistuu se punajuurilaatikko.. Se on kyllä omasta mielestä tosi namia. :)

Vierailija
4/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poppis! eipä kuule pelotella, siis kyllä lahjat pitää vähintään saada ennen synnyttään lähtöö:):):) ei vaan, mies just eilen pohdiskeli et ois sekin jos hän pakanana sais vauvan 25.12:) oli jo valmis lyömään kättä päälle et jos niin kävis ja poika ois niin simppiksen nimeks tulis jesse christian:)

mälsältä kuulostaa teidän keittiön tilanne:( sellanen kostee haju on vielä ihan kauhee... taidan tällä viikolla ottaa susta mallia ja siivoilla jo tänään, jos ei sunnuntaille jätettäs:) ihan rauhassa siivoilen, mies saa imuroida kun tulee.

mihis meidän väki on mennyt? ainakin eilen aloin jo miettii et missä makkara on? taitaa pitää niin kiirettä joulun kanssa. me paistetaan pari kalkkunafilettä ja siinä se, kun mennään veljelle " nyyttäreille" ja ens viikko ollaan poissa kotoota niin eipä oo tännekään tullut koristeltua.

mammis se saa mummusta huolehtia. ne on joskus vähän itsepäisiä nuo vanhemmat immeiset, etteivät usko että apua tarvitsevat... ei varmaan kulje suvussa, eihän;)

hermione nautiskelee nyt joulusta:) ja masusta kanssa, monilta on kuullut että kyllä sitäkin ehtii vielä kaipaileen.

leenaliinu: ei oo meidän mies tollasen fanikaman perään, mä oisin varmaan enempi:)

OBS! olisiko kukaan sattumalta törmännyt missään kaupassa tai nettikaupassa sellaseen " meidän isä koodaa teidän isän ohjelmistot" tms paitaan tai bodyyn??? kun miehellä oli töissä ollut puhetta ja joku oli tollasen maininnut, se kuulema ois meidänkin isukin mieleen:) hassu juttu...

ja kyllä, vain 1 manteli puuroon!!! ehdottomasti:)

omaan masuun ei kummempaa kuulu. helposti on mullakin silleen tää aika mennyt, ei mitään supistuksia tms liian aikaisin. liitokset alkoi jossain vaiheessa vaivaan, mutta lopulta sekin pientä.

tikru ja simppis 39!!!

Vierailija
5/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4876FF] Onpas Enskapinossa tosiaan hiljaista...ihmiset taitavat olla jo joulunvietossa:)

Kävin eilen siellä sokerirasituskokeessa ja ei se ollut yhtään niin paha, mitä kuvittelin:)! Se sokerilitkukin maistui ihan halpislimsalle ja olisin voinut juoda sitä useammankin pullollisen! Odottaminenkaan verikokeiden välillä ei ollut niin tylsää, mitä luulin...sain sellaisen oman huoneen, jossa oli sänky ja paaaaaljon luettavaa! Toisen tunnin aikana kyllä kieltämättä alkoi vähän puuduttaa se odottaminen, mutta viihdytin itseäni soittelemalla miehelle, kavereille, siskolle, äitille ja iskälle (tämän huomaan varmasti sitten seuraavasta puhelinlaskusta...heh). Testin arvotkin olivat normaalit, eikä tarvitse onneksi huolehtia sen enempää tästä eteenpäinkään syömisistä! Jippii! Mä jo kuvittelin vilkkaan mielikuvitukseni säestyksellä, että joudun nakertamaan näkkileipää joulupöydässä...

Mammis: Oih, joulukuusen tuoksu varmasti tuo kotiin jouluntuoksua! Mekin käydään tänään miehen kanssa ostamassa kuusi, joka sitten koristellaan huomenna. Yleensä koristelen kuusen vasta aattoaamuna, mutta nyt lähdetään jo lauantaina minun perheeni luo, joten kuusen on saatava koristeet ennen sitä. Teidän mummo kyllä kuulostaa aikas teräsmummelilta! Sisua varmasti riittäisi vaikka muille jakaa:)!

Ikävästi on käynyt Poppiksen keittiölle:( Toivottavasti talonmies saa asian korjattua!!!

Huih, tikrulla alkaa olemaan jo laskettu aika lähellä! Ihanaa ja jännää!

Me tosiaan lähdetään huomenna mun perheen luokse juhlistamaan joulua, mutta ajellaan takaisin tänne Jyväskylään jo kyllä aattona (joskus päivällä/iltapäivällä) ja mennään saunomaan ja syömään (uudemman kerran) sitten miehen perheen luokse. Onneksi he asuvat myös täällä Jyväskylässä, niin pääsemme siitä sitten vielä illaksi omaan kotiin viettämään jouluiltaa kaksistaan (tai no kolmistaan:)).

Muutama lahja pitäisi vielä laittaa pakettiin, tehdä pieni joulusiivous, pestä sauna, hakea & koristella kuusi...öö mitäs vielä...no sitten voi sanoa, että " Tervetuloa Joulu!" ja rentoutua:)

Omassa navassa ollaan vilkkaita ja uutena juttuna olen huomannut, että Piksulla on välillä hikka (tai ainakin hikaksi minä sen pienen hytkymisen tulkitsen).

Toivottelen jo nyt kaikille ihanille Jouluenskattarille ja masutontuille rauhallista sekä kaunista joulua!

~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu-tonttu, rv 27+4 ~ ♥ ~ [/color]

Vierailija
6/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#FF0000]

Jee, tämä päivä vielä ja sitten edessä viiden päivän loma! Eilen oli aika hurja päivä, mies joutui Kehällä ketjukolariin. Liikkuva jono oli pysähtynyt ja mies sai vielä oman autonsa pysähtymään ihan helposti, mutta takana ajoi turvaväleistä ymmärtämätön urpo suoraan perään. Siitä sitten miehen auto törmäsi edellä olevaan jne. Luojalle kiitos, että selvittiin säikähdyksellä, miehellä on ainoastaan niska vähän jumissa. Auto on tuusanpaskana, mutta saatiin heti toinen käyttöön kunnes oma on korjattu/lunastettu. Joulun vietto on siis turvattu, kun pitää ajella ympäri ämpäri sukuloimassa. Kaiken lisäksi kolari sattui, kun mies oli tulossa hakemaan mua töistä. Soitti sitten, että lähdehän bussilla kotiin. Arvatkaa vaan, kuka itki ja tärisi yksinään toimistolla :( Säikähdys oli iso, vaikka onneksi ei mitään sattunut. Ja sitäkin itkin, että jos oisin ollut kyydissä ja turvavyö olisi kiristänyt masukin lyttyyn¿ Onneksi en ollut ja kaikki on hyvin myös miehellä. Paras joululahja kyllä tänä vuonna! Ja arvatkaa vaan, kuka hankkii sellaisen turvavyönalentajan heti tänään, ennen kuin suostun lähtemään minnekään anoppilaan¿

Muuten ei omaan napaan kuulu ihmeempää, mahassa käy vimmattu melske, joten kaikki lienee pojulla hyvin. Liitoskivuiksi olen tulkinnut iltaa kohti pahenevat lonkka-/häpyluukipuilut, mutta aika pientä sekin on, kun näin ihanasta asiasta on kyse. Täytyy ehkä koputtaa puuta nyt, mutta alun oksentelun jälkeen olen kyllä päässyt minäkin helpolla. Kun ei joka pientä kipua ja vaivaa jaksa laskea, niin mähän olen suorastaan elämäni kunnossa. Energiaa riittää ja muutenkin tehokas olo. Ja mulla tämä on kyllä vaikuttanut mielialaan päinvastoin kuin monella muulla: itkuraivarit on taaksejäänyttä elämää ja keskimäärin koko ajan on iloinen ja onnellinen olo. Mä olen tullut siihen tulokseen, että raskaus sopii mulle. Lisää vauvoja vaan tännepäin jatkossakin :) Pahoittelen, jos hehkuttaminen ärsyttää. Pakko vaan saada jakaa joulumieli ja iloinen olo tännekin. Ja samalla yritän indusoida tätä ¿vaivatonta olotilaa¿ ja hyvää oloa kaikille niille, joilla on ikävämpiä sivuoireita ilmaantunut.

Ja nyt vielä suora kysymys: voisiko joku kertoa, millainen on peräpukama? Eikös niitä tule usein juuri raskauden aikana? Mä epäilen, että mulla on sellainen mutten ole varma. Ei kyllä ole kipeä tai mitenkään muutenkaan oireileva. Pitäisikö sille tehdä jotain?

Huh, se omasta navasta. Tulipas itsekästä juttua heti alkuun.

[b]Poppis-raasu[/b] joutuu sietämään likavettä lattiallaan ja vielä siivouspäivänä. Inhottavaa. Toivottavasti se korjaaja tulee pian ja saa viemärin oikeasti auki!

[b]Mammikselle[/b] kiitos reseptistä! Meillä oli yhtenä päivänä lounaana juuri tuon oloista ruokaa, ja tykkäsin siitä erityisesti. Nyt vaan pitää vielä kokeilla kotona. Kyllä sun mummolla nyt kuuluu sisua riittävän. Mun mamma on ihan samanlainen (tosin 10v nuorempi). Hän asuu omassa talossa ja pärjää kyllä välillä pelottavankin hyvin yksinään. Tässä syksyllä kerran kun soittelin ja kysyin kuulumisia, mamma totesi mm. kaataneensa puun ja kiskoneensa kannon ylös maasta lekan ja kirveen avulla. Huhhuh, mäkään en olisi itse ryhtynyt moiseen touhuun. Sitten kun koitin sanoa, että muistaa ottaa välillä rauhallisesti, niin mamma totesi, että siinä vasta vanha kangistuu jos vaan istuu kutomassa sukkaa. Kai se sitten on niinkin. Onneksi mun vanhemmat asuu ihan siinä naapurissa. Ja mä oon kanssa samaa mieltä, että suklaata (ja etenkin Mozart-kuulia) saa raskaana ollessa syödä tuplamäärän!

[b]Viipulilla[/b] oli sokerirasitus mennyt kivasti. Hyvä juttu. Saat nyt nauttia kunnolla jouluherkuista. Mäkin jo oottelen, josko masussa alettaisiin hikkailla, kun sitä kaikki niin hymyilee aina.

Ja missäs tosiaan on kaikki muut? [b]Kandi[/b] kyllä lienee jo nyytti kainalossa vaan missä on vaikkapa [b]Makkara ja Aurora[/b]? Nyt ilmoittautumaan!

Ja vielä kaikille ihanille enskattarille [size=8][b]Oikein hyvää joulua![/b][/size] Kesis hiljenee ja palaa asiaan anoppilasta kotiuduttuaan!

Kesis, 25+1

Vierailija
7/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taas tää sivusto sepitteli omiaan, ei ton tuolta pitänyt näyttää. Pääasia, että viesti meni perille, eli

Hauskaa Joulua Kaikille!!!

Kesis

Vierailija
8/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN IHUNAISTA JOULUA KAIKILLE ENSKAMURUILLE!!

Toivottavasti saadaan niitä joulupaketteja maailmaan. =)

Tämä mamma siivoilee tämän päivän täällä kotona, illalla on kuoron joulukonsertti.

Huomenna on vielä työpäivä 8-16 ja sitä myötä sitten joulunviettoon.

Huomenna pitää kyllä käydä vielä kaupassa kalaostoksilla, muuten ei tarvitse onneks kaupassa ryysätä.

Jouluaatto onkin vapaa, kunnes taas joulupäiväksi 8-22 töihin.

Rauhallista ja herkullista joulua kaikille!!

Jushka ja Naksu 12+1

Vierailija
9/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla aika lopussa noin niinkuin henkisten voimavarojeni kanssa :( Tuolla koiralla ei tuo juoksuaika mene ohi, ja uros on ollut viimeiset neljä päivää ihan sekaisin.. Vinkuu TAUKOAMATTA ja laskee allensa, ei syö, juo, nuku.. Kyttää vaan nartun perää ja on ihan holtiton. Yöllä ei voida nukkua kun koira(t) pitää meteliä ja koko kämppä haisee ihan ketunpaskalle kun uros erittää jotain hormonia ja kuseskelee pitkin ja poikin.

Ei siinä vielä mitään, nyt oli tullut naapureilta tosi vihainen, nimetön viesti, että eikö saada koiriamme hiljaiseksi. Eli siis pitävät täällä meteliä (kerrostalo), aina kun ovat keskenään :( Kuulemma 2 koiraa huutaa suoraa huutoa, jos ovat hetkenkään kahdestaan. Että mitäköhän sillekin ongelmalle voisi tehdä?? En oo nyt sen lapun jälkeen jättänyt niitä hetkeksikään kaksin, eli niin jäi jouluostokset ym. tekemättä.. Eipä saa mun läheiset multa sitten lahjoja tänä vuonna :(

Ja suurin ongelma tässä on se, että pikkuisen liikkeitä ei ole tuntunut kolmeen päivään.... Juon kahvit ja soitan neuvolaan, josko pääsis sydänäänet kuulemaan. Arvatkaa olenko paniikissa..

ANTEKSI tämä purkaus, pakko vaan jonnekin saada vuodattaa....

S, tasan 25.

Vierailija
10/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4876FF] Voih Sere...:( Kylläpäs koirat nyt koettelevat hermoja ja jaksamista kovasti. En osaa neuvoja tilanteeseen antaa, mutta lähettelen täältä Keski-Suomesta iiiiiison *virtuaalihalauksen* kuitenkin! Auttaisivatko tilanteessa esim. eläinlääkärin tai jonkun koirien tapakasvattajan tms. neuvot?

Kyllä masuasukilla varmasti on kaikki hyvin! Mutta kannattaa oman mielenrauhan vuoksi kuitenkin käydä neuvolassa kuuntelemassa pienen sydänäänet, niin voit keskittyä joulunviettoon rauhallisemmin mielin:)

~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu ~ ♥ ~ [/color]

Vierailija
11/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään miehen kanssa Oysiin synnytysvastaanottoon heti kun hän pääsee lähtemään töistä.. En ole eläissäni pelännyt näin paljon!!!!

Vierailija
12/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole nuo vähäiset lumet lähteneet, niin tuntuu edes vähän jouluviikonlopulle. :)

Poppis, toivottavasti olet saanut jo apuja keittiön kanssa.

Mammis, tosiaan mummosi kuulostaa aika pirteälle, vaikka teidät säikäyttikin. :) Oma mummoni (85v) on välillä todella pirteä ja sit taas on todella huonoja päiviä jolloin koskee kaikkialle.

Oikea joulukuusi, ihanaa. :) Jospa meilläkin olisi ensi jouluna, kun (toivottavasti) on se iso omakotitalo. Ei tähän pieneen kaksioon sellainen mahdu.. :(

Meidän poikakissa on kyllä oikea äidin poika, nytkin sen piti päästä tähän koneen viereen makoilemaan. :) Mies onkin " palkannut" sen masuvahdiksi, kun ei itse ole paikalla. Ja hyvin Rosso kyllä hommansa hoitanut, pitää tarkkasti huolta masusta. :)

( . ) Ei mitään uutta, paitsi nyt pikkuinen on siitä tiistain Hämeenlinna reissusta asti möyrinyt joka ilta, etten pääse huolestumaan. :) Tänään tehtiin miehen kanssa täys siivous, mies vei matot ulos ja minä imuroin ja pyyhin lattiat. Vielä pitää vessa pestä, kunhan on käyty (taas) kaupungilla shoppailemassa.

Hyvin varmasti ei meidän joulupaketti avaudu ennen joula... :/

Nyt pitää mennä auttamaan miestä auton kaiutin viritysten kanssa..

Per.. kissa tiputti puhelimen kun yritti leikkiä sillä...

bejpi ja öttiäinen 40+5

Vierailija
13/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli lähteä kotiin, mut vielä ois n. 1,5h jäljellä..

Vai on Tikrun mies jo nimenkin päättänyt! ;) Ihan söpö nimi.. Meilläkin on itse asiassa nimet mietitty valmiiksi. Katsotaan sitten vaihtuuko vielä myöhemmin.. BTW, ai että ¿vähän¿ itsepäinen mummeli.. ;) Ja ikävä kyllä kulkee suvussa..

Viipuli oli selvinnyt puhtain paperein sokrurasituksesta. :) Mulla on se edessä sitten ensi vuoden puolella.. Plääh. Onneksi sain ajan heti 8:lta aamulla, ei oo ehkä ihan yhtä paha..

Kesis ¿ onneksi ei käynyt pahemmin kolarissa! Hui! Tollaset kyllä varmasti säikäyttää.. Itse harrastan useasti sitä että näytän ¿perävaloja¿ (eli jarruvaloja) kun joku tollo ajaa ihan takapuskurissa kiinni.. Ärsyttäviä sellaset kuskit! Ja sun mamma kuulostaa hyvin samanhenkiselle kuin mun. :) Hän tosiaan on elänyt ilman miestänsä kohta 60v ja kun jäi yksin, hoiti yksin maatilan lehmineen (+ muut eläimet) sekä 7 lasta.. Että sinnikkyyttä kyllä riittää..

Seren koirat aiheuttaa päänvaivaa.. :( Höh! Tyhmä kysymys kenties, mutta oisko teillä mitään hoitopaikkaa jommallekummalle hauvalle pariksi päiväksi tms? Varmaan rassaa hermoja.. Koittakaahan selviytyä! Kerrothan sitten heti kunhan palaat sieltä Oysista, että kaikki on varmasti ok. Pidetään peukut pystyssä että masuasukilla on vain hiljainen päivä menossa. * hali *

Bejpi ¿ me hankittiin miehen kanssa sellainen pieni aito kuusi vielä kun asuttiin kaksiossa 3 v sitten. Se oli kyllä söpöin kuusi ikinä! Ainakin Hesassa monissa paikoissa missä kuusia myydään on niitä ¿miniversioitakin¿.. Aivan ihania!

Jepulis, nyt vähän puuhastellaan vielä työjuttuja! IHANAA JOULUNAIKAA KAIKILLE jos ei täällä palstalla törmäillä.. ;)

Mammis

Vierailija
14/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphei ja hurraa! Nyt alkoi loma ja töihin paluu 2.1.07. Suklaakakku paistuu uunissa ja kun mies tulee töistä siivoillaan koti, jotta on joulureissusta mukavampi palailla.

Omassa masussa liikkeitä tuntuu vaihtelevasti. Tänään töissä kyllä muksi oikein ihanasti - taisi yrittää tsempata äiskää viimeisten työtuntien tekemiseen! ;)

Serelle jaksamista eläinmaailman probleemien kanssa. Jospa joulurauha löytäisi tiensä eläintenkin mieliin...

Poppis, toivottavasti saatte keittiön kuntoon ja yläkerran naapurit myös hoitaa osuutensa vahingosta. Onneksi sattui nyt kun vielä on arki ja apua kotiin saatavilla.

Mammikselle jaksamista mummin hoitamiseen vaikka taitaakin aikamoinen teräsmummo olla. =) Toivottavasti hän nyt malttaa kuitenkin ottaa apua vastaan jottei käy liian rankaksi toipuminen.

Me lähdetään vanhempieni luo huomenna ja siellä ilmeisesti tietsikka ei ole käyttökunnossa, joten palailen ensi viikolla.

Tunnelmallista ja rauhaisaa joulua teille kaikille! Voikaa hyvin!

Jouluhalauksin, iida-linnea 22+2

Vierailija
15/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaiseloa tosiaankin ollut täällä tänään..

POPPIKSELLA oli ikävä keittiösotku ollut. Itsellä olis tottapuhuen varmaan käämi mennyt tuossa tilanteessa! Vaikka minkäs teet... :/ Toivottavasti saatte systeemit Jouluksi kuntoon ettei tarvi lotrata aattona sinisen vedepaisumuksen kanssa...

Hui MAMMIS mikä supermummo sulla onkaan! :) On tuo kunnioitettavaa sisukkuutta, tosin voihan siinä käydä ikävästikin jos oikeasti sattuisi kaatumaan tai jotakin. Mutta uskomatonta että mummo jaksaa vielä tuon ikäisenä tsemppailla!

VIIPULIN sokrurasitus oli neutraali, hieno juttu! =) Tulipa se käytyä, joten voi taas siltä olin huokaista helpotuksesta ettei mitään ollut.

KESKIKSEN mies oli ollut kejukolarissa :( Se on tosi ikävää kun sattuu omalla kohdalle. Onneksi ei mitään pahempaa tapahtunut. Täytyy tunnustaa, olen itse kerran aiheuttanut ketjukolarin (minä + 2 muuta autoa) ja ette tiedä miten kauheaan paniikiin silloin jouduin. Sydän hakkasi oikeasti varmaan kaks tuntia sen jälkeen ihan vimmatusti. Vaikka voinkin kuvitella että ne joiden perään ajetaan on ihan tilanteesta hermona, ja onhan syytäkin, ei ollut kovin kivaa itselläkään peräänajajana. Se oli tosi ikävä fiilis. PS: On muuten tosi hyvä hankinta se turvavyön alentaja! Mä en voisi enää olla ilman kun olen siihin tottunut.

JUSHKALLE mukavata vikaa työpäivää huomiselle ja sitten tiptap tiptap... :)

SERELLE voimia koirien ja masun kanssa. Toivottavasti kaikki hyvin masussa, ja selviätte säikähdyksellä. Harmillinen juttu noiden koirien kanssa. Olisin samoilla kantimilla mammiksen kanssa - jos löytyisi tuttu jolle toisen koiran voisi väliaikaisesti antaa hoidokiksi...? Ehkä se rauhoittaisi tilannetta hieman? En tosin ole itse koiran omistaja mutta tutuilla on niitä paljon, ja tuli vain mieleen että ehkä yksin koira ei niin kovasti meluaisi.

BEJPI sen kun ässäilee :) No, nyt vielä loputkin kortit vain peliin! Kuulosti siivoilu siltä että yritystä ei teiltä ainakaan puutu :)

Jeps, nyt aloittamaan Joulusiivot ettei jää kaik huomiselle ja sitten en tee muutakuin popsin herkkuja, makoilen ja lueskelen! IIIIIIIHANAA! :) Välipäivätkin vapaalla joten tästä tulee upea pitkä breikki.

PIPARIN TUOKSUISTA JOULUA ENSKOILLE! Syökää hyvin, nauttikaa olostanne ja kuulemisiin Joulun jälkeen :)

Leenaliinu & jr 24+2

Vierailija
16/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhanaa....äippäloma alkoi ja joulu on jo ovella :))) täällä siis ollaan pelkkää hymyä!! Työtoverit muistivat niin ihanasti ja vielä sain lahjoja paljon. Fiilis on vielä vähän epätodellinen, et tässäkö se nyt on, töihin ei tarvii mennä sitten ainaskaan vuoteen ?? Hetki menee ennen kuin tajuaa täysin =)

Sain juuri uuden kerän hahtuvalankaa ja teen hippikselle vielä toiset villapöksyt.

Niin ja en mäkään voi varsinaisesti valittaa, et olis ollut raskasta tää odotusaika. Tottakai hetkittäin jotkut asiat vaivaa, mut nehän kuuluu tähän tilaan.

Voi juku, Kandi meni sitten varmasti hakemaan nyyttiä jouluksi :))) uutisia odotellessa.

Kesis, voi hurja miten ikävä tapaus oli miehellesi käynyt, onneksi vain auto sai ruhjeita.....kyllä se pistää aina miettimään, kun jotain tuollaista tapahtuu. Rauhallisempaa mieltä joulun odotukseen :)

Ja peräpukamista en tiedä ainakaan kokemuksella, jos joku muu täällä viisaampi.

Mammis, vai olit aatellut herkutella siellä :)) eiköhän meistä jokainen ole sen ansainnut ja jouluna pitää saada ylensyödä oikein urakalla =)))

Vai oli teidän mummo päättänyt, että ihan omin avuinkin jo selviää :)

Poppis, johan on markkinat, ku pitää just ennen joulua tollasia vahinkoja sattua. Toivotaan, et nyt saatte putket kuntoon ja pääsee rauhassa joulun viettoon :))

Viipuli, no onneksi sun ei tartte syödä näkkäriä joulun herkkujen sijasta, kiva kun arvot ovat kohdillaan. Hippis on kans ollut kova hikkailemaan, kun useamman kerran päivästä tuntee niitä pieniä rytmisiä hetkiä.

Sere, onko teillä mitään mahdollisuutta saada vaikka toista koirista jollekin tutulle? Nimittäin tuossa tilanteessa ei oikein mikään auta, jos uros käy noin kuumana :(

Varmasti kun sitä hermostuu, niin vauvakin vähän reagoi....uskon että kaikki on hyvin, vaikka nyt ei ihan joka päivä liikkeitä tunnu. Hyvä on mielenrauhan vuoksi kuitenkin vaikka ne sydänäänet käydä tarkistamassa.

Bejpi, kisut on kans niin ihania, mä oon ihan orpona, ku tällä hetkel ei oo mitään karvaista lemmikkiä (miestä kun ei lasketa :) saattaahan se teidän pikkuinen innostua juuri tässä joulun alla, tiedä mitä on suunnitellut =)

Iidalle kivaa lomaa.... =))

Huomenna pitäisi vielä vähän siivoilla ja hakea kaupasta loput tarpeet. Meillä on nyt sitten ekaa joulua omassa kodissa joulukuusi :)) huomenna aioin senkin koristella. Lauantaiyönä sitten ukko paistaa kinkun.....se on ihan hänen hommiaan. Onko teillä ollut tapana käydä joulukirkossa? Mä olen aina halunnut mennä, yhtenä jouluna käynyt. Haluaisin kyllä tänä jouluna käydä kirkossa hakemassa sellaista omanlaista rauhaa tähän joulun viettoon :)

Toivotan jo nyt oikein ihanaa joulua ja varmasti palailen vielä huomenna tänne kurkkimaan kuulumiset....jos vaikka Kandi olisi sitten jo kotiutunut ja laittanut meille viestiä :))

Mykis ja Hippis 33+6

Vierailija
17/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki hyvin - kiireinen viikko vaan takana. Kävin hoitamassa töissä hommat kuntoon ja kotonakin olen yrittänyt saada jotain aikaiseksi...ja väsymys vaivaa edelleen, joten aika paljon olen lepäillyt vaan.

Koitan aktivoitua joulun jälkeen :)

Mutta missä on Kandi?!?!? Iiks - jouluvauva?!?

Jouluiloa ja herkutteluhetkiä!

toivoopi Makkara rv32+4

Vierailija
18/24 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesis, *hep* Täällä ollaan:)

Poppis, no tehän saitte kivan jouluyllärin keittiöstä:( Toivottavasti saatte kaikki kuntoon aatoksi eikä mitään suurta riesaa tule!

bejpille kyllä extra paljon suppareita lähettelen. Taitaa olla vaavilla niin hyvä olla masussa, ettei ole kiire ulkomaailmaan:=) *sup sup*

Mammis ja tikru ainakin nimistä puhui. Meillä ollut nimi tiedossa jo piiiitkään. Rakenneultrasta asti on jo kutsuttu Poitsua oikealla nimellä, joten se on vanhempien, sisarusten ja isovanhempien tiedossa jo. Kun hekin sillä nimellä jo kutsuvat:) Aluksi piti säästää nimen kertominen ristiäisiin, mut lipsahti sit suusta useampaan kertaan. Eikä se tietty mikään salaisuus ole. Mites muilla, onko nimi tiedossa jo??

Kandi taitaa kyllä olla jo nyytti sylissä, tulisi nyt jo kuulumisia kertomaan!!!

Meillä asiat vähän kehnosti. Mies sairastu viime yönä vatsatautiin, lääkäri epäilee noro virusta:( On nyt sit sängyssä kuumeessa, oksentaa ja vatsa löysällä. Juoksee vessassa jatkuvasti. Nyt pelottaa jouluaatto, onko silloin jo kunnossa, uskaltaako isovanhemmat ottaa kylään ettei vain tartu, onko mulle tulossa sama (en kestäisi kun muutenkin olo aivan kauhea)?!?! Eli tällaista joulua meillä, ei ole siivousapua joten siivoamatta koko koti. Ei kuusta kukaan kantamassa paikoilleen ym ym. No, toivottavasti menis ohi ens yön aikana ja sais lauantain toipua ennenaattoa ja " liiaksyöntiä" !

Jos jollain tietoa tästä liikkeellä olevasta pöpöstä ja sen tarttumisesta, niin infotkaa mua!

Nyt lähden katsomaan onko perunalaatikko jo valmis uunista pois otettavaksi...

Aurora & Poitsu rv30+6 (huomenna 31+0!!)

Vierailija
19/24 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyrillä oltiin puolisen tuntia, ja kaikki oli varsin loistavasti :) Vauva siinä lasaretissa maatessani päättikin sitten lopettaa hiljaiselonsa, ja potki niitä sydänääniantureita oikein raivolla :D Lääkärikin totesi, että harvinaisen hyvä käyrä, eli no problem!!

Ylimääräinen ultrakin saatiin, kun tapana kuitenkin ultrata, vaikka sydänäänet ok, ja voin paljastaa, että TYTTÄREMME siellä niin iloisesti liikuskeli!! <3 Painoarviokin saatiin, joka oli 655g.

Ja noista koirista, hain tuolle urokselle apteekista mietoa " rauhoittavaa" , jonka pitäisi pahin särmä taittaa. Nyt onkin ollut ihan suht iisisti, ja jospa tuo nartun juoksukin alkaisi olla jo loppupuolella. Eipä ole oikein mahdollista saada kumpaakaan mihinkään hoitoon, joten pärjättävä vain on. Tuohon yksinjäämis/haukkumisongelmaan palaan vasta pyhien jälkeen, nyt pitää rauhoittua nauttimaan joulusta :)

Kiitos kaikille kannustuksesta ja tsemppauksesta, ja OIKEIN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE ENSKOILLE PERHEINEEN!

Sere ja tyttö 25+2

Vierailija
20/24 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille ensikoille, jotka vielä ennen joulua ehtivät tänne pyörähtämään :)

En ole viikkoon jaksanut koneelle tulla, joten jää kommentit vähäisiksi. Viime viikoisen ultran jälkeen raskaus on tosiaan konkretisoitunut joka aamuiseksi pahoinvoinniksi - ykkösaamupala pönttöön, kakkosaamupalan voimin töihin :/ Onneksi tänään on viimeinen työpäivä ja huomenna koittaa aatto!

Me vietämme perheinemme lahjatonta joulua tänä vuonna, kun ovat nuo häät ihan nurkan takana. Mutta tuleville isovanhemmille paljastamme vauva-asian huomenna - jännittää jo valmiiksi minkälaisia riemun kiljahduksia saadaan aikaiseksi. Tuleva anoppi on jo useamman vuoden toivonut tätä uutista ;)

Oikein rauhallista ja nautinnollista joulua kaikille! Ketkäs kaikki olivatkaan ihan sillä ja hilkulla, että jouluvauva tulossa? Jossain lehdessä oli ihana juttu synnytysosaston joulusta...

LiVe rv 9+2