Mitä asioita teet sosiaalisen paineen vuoksi, vaikka et haluaisi?
Minä en enää syö, juo tai valvo yhtään enempää kuin haluan, ihan sama vaikka joku loukkaantuu. Monesti syytetty ilonpilaajana. Viimeksikin kun seurustelin, miesystäväkin saattoi loukkaantua näistä. Ei enää.
Kommentit (44)
Käytän ulkona ollessani vähän parempia vaatteita kuin pieruverkkarit ja huppari.
Käyn suihkussa joka aamu, en sano pahasti ellei minua loukata, käyn töissä.
Ajan säärikarvoja. Jos olisikin hennot karvat saisi kasvaa mun puolesta, mutta sellainen melkein musta kihara säärikarvoitus ei näytä edes kivalta kesämekon kanssa, ja ei viitsi perheen teinejäkään nolata menemällä esittelemään rehevää säärikasvustoani uimahalliin, tuskin lähtisivät edes.
Vierailija kirjoitti:
Minö käyn töissä rahan takia, en sosiaalisen paineen. Palkka on paljon isompi kuin sosiaalituet mun tapauksessa.
Keskustelen vaikka se useimmiten on turhaa ja vastenmielistä.
En minä tee yhtään mitään sosiaalisen paineen vuoksi.
En värjää munakarvojani pinkeiksi ja kainalokarvoja sähkönvihreiksi.
.
Halusin käyttää maihareita
Harrastan heteroseksiä, koska se kuulema kuuluu olennaisena osana ydinperheessä perheenisän toimenkuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minö käyn töissä rahan takia, en sosiaalisen paineen. Palkka on paljon isompi kuin sosiaalituet mun tapauksessa.
Jep. Mutta minä olenkin lähihoitaja. Tienaan 100-300€ yli sen, mitä Kela maksaa kotona makaamisesta. Ja se kotona "makaaminen" ei väsytä eikä masenna minua, päinvastoin saan pitää itsestäni huolta, nukkua kauneusunet, harrastaa, tehdä ruokaa...
Nyt raadan. Mutta pakko hakea opiskelemaan, paremmin palkan ja työolojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisystävälle on pakko tekstata joka päivä tai hän suuttuu.
Mulle olisi miehenä ihan ok vaikka oltaisiin tekstaamatta mitään moneen päivään, vaikka jopa viikkoon.
Miksi olet parisuhteessa?
Käyttäydyn naisia kohtaan ystävällisesti, asiallisesti ja huomaavaisesti. Esitän olevani suvaitsevainen ja ympäristötietoinen. Seurallinen. Kohtelias. Avarakatseinen. Ajan teslalla ja mulla on sähköpyörä. Talon katolla paneelit ja kalliossa maalämpö.
Teen kaiken tämän vain saadakseni bimbbendaalia, toimii todella hyvin siinä.
Oikeasti olen kaikkea muuta kuin nuo edellämainitut.
M40
Pidän vaatteita. Siinäpä se. Ei jaksa teeskennellä mukana.
Ylläpidän sosiaalisia suhteita. En oikeastaan pidä juurikaan enää kenestäkään perheeni ulkopuolisesta ihmisestä. Nuorempana olin tosi sosiaalinen ja pidin ihmisistä.
Maskin käyttö yleisissä paikoissa oli sellaista, että paine oli valtava. Hoitaja olen. En ole koronaa pelännyt, mutta paine oli melkoinen.
Naisystävälle on pakko tekstata joka päivä tai hän suuttuu.
Mulle olisi miehenä ihan ok vaikka oltaisiin tekstaamatta mitään moneen päivään, vaikka jopa viikkoon.