Miehen itsetyydytyksen kieltäminen
Kuinka usein miehen pitäisi päästä laukeamaan?
Ajatuksena olisi kieltää mieheltä itsetyydytys kokonaan, hän saisi vain seksin yhteydessä laueta. olisi hyvä tietää, kuinka usein tai harvoin😀 hänen olisi hyvä päästä laukeamaan. Ajatuksena olisi, että välillä mies saisi antaa suuseksiä, muttei kuitenkaan pääsisi itse laukeamaan.
Silloin kun olemme eripaikoissa, mies pitää siveysvyötä.
Kommentit (47)
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen luulisin, että miehellä on riittävästi haastetta, jos pystyy viikon verran pidättelemään. Yhteen aikaan kiusoittelin niin, että arvoin luvun 4 ja 10 väliltä. Mies ei tiennyt, että päivät oli arvottu, vaan luuli pystyvänsä vaikuttamaan siihen hyvällä suuseksillä. Välillä on menty niinkin, että hän joutuu nuolemaan minulle tietyn määrän orgasmeja saadakseen. Pelkät päivät ei ratkaise, sopivilla asuvalinnoilla pystyy luomaan lisää panetusta/piinaa.
Jos mies on kunnolla motivoitunut, niin munalukkoa ei tarvita. Mutta varma on aina varmaa, varsinkin alkuaikoina. Lukittunakin voi onnistua laukeamaan, mutta se tuskin on kovin nautinnollista. Hintahaitarin alapäässä oleva siveysvyö on riittävä. Ei sen tarvitse eikä kuulukaan olla mukava pitää. Olen hankkinut small kokoisia, jolloin sinne ei jää hukkatilaa. Pientä virittelyä joutuu tekemään, että letku pysyy varmasti paikallaan. Pienten ihmettelyjen jälkeen päädyin lukitsemaan kalun myös edestä. Avainnipun metallirenkaaseen ketju kiinni. Rengas terskan reunan alle, ketju ulos edestä ja ketjun lukitus rakenteisiin. Lukkoina olen käyttänyt muovisia kertakäyttölukkoja, joissa on yksilöllinen numerosarja. Kapistuksen mukana tuleviin lukkoihin saattaa sopia toisen samanlaisen avaimet. Vaikka letkun saisikin ujuteltua jotenkin ulos, niin takaisin sitä ei saa kovinkaan helposti, jos ketju on lyhyt ja renkaan läpimitta noin 10 mm. Jos lukko on murrettu tai kalu vedetty irti renkaasta, siitä seuraa tuntuva rangaistus. Yhden ainoan kerran olen joutunut rankaisemaan. Miestä kävi aikalailla sääliksi, mutta toisaalta on se niinkin, että jos runkkaa ilman lupaa, niin pitää pystyä vastaamaan seurauksista.
Mies on eläimellisen kiihkon vallassa, kun lopultakin pääsee panemaan.
Rouva Domina kirjoitti:
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen luulisin, että miehellä on riittävästi haastetta, jos pystyy viikon verran pidättelemään. Yhteen aikaan kiusoittelin niin, että arvoin luvun 4 ja 10 väliltä. Mies ei tiennyt, että päivät oli arvottu, vaan luuli pystyvänsä vaikuttamaan siihen hyvällä suuseksillä. Välillä on menty niinkin, että hän joutuu nuolemaan minulle tietyn määrän orgasmeja saadakseen. Pelkät päivät ei ratkaise, sopivilla asuvalinnoilla pystyy luomaan lisää panetusta/piinaa.
Jos mies on kunnolla motivoitunut, niin munalukkoa ei tarvita. Mutta varma on aina varmaa, varsinkin alkuaikoina. Lukittunakin voi onnistua laukeamaan, mutta se tuskin on kovin nautinnollista. Hintahaitarin alapäässä oleva siveysvyö on riittävä. Ei sen tarvitse eikä kuulukaan olla mukava pitää. Olen hankkinut small kokoisia, jolloin sinne ei jää hukkatilaa. Pientä virittelyä joutuu tekemään, että letku pysyy varmasti paikallaan. Pienten ihmettelyjen jälkeen päädyin lukitsemaan kalun myös edestä. Avainnipun metallirenkaaseen ketju kiinni. Rengas terskan reunan alle, ketju ulos edestä ja ketjun lukitus rakenteisiin. Lukkoina olen käyttänyt muovisia kertakäyttölukkoja, joissa on yksilöllinen numerosarja. Kapistuksen mukana tuleviin lukkoihin saattaa sopia toisen samanlaisen avaimet. Vaikka letkun saisikin ujuteltua jotenkin ulos, niin takaisin sitä ei saa kovinkaan helposti, jos ketju on lyhyt ja renkaan läpimitta noin 10 mm. Jos lukko on murrettu tai kalu vedetty irti renkaasta, siitä seuraa tuntuva rangaistus. Yhden ainoan kerran olen joutunut rankaisemaan. Miestä kävi aikalailla sääliksi, mutta toisaalta on se niinkin, että jos runkkaa ilman lupaa, niin pitää pystyä vastaamaan seurauksista.
Mies on eläimellisen kiihkon vallassa, kun lopultakin pääsee panemaan.
Kenen miehen terskan pystyy runnomaan 10 millin renkaan läpi?
Ja vaikka pystyisikin, veren täyttäessä peniksen tulee takuulla vaurioita, mahdollisesti jopa kuolio.
Vierailija kirjoitti:
Pallit kipeytyy
Purkautumatta jäänyt sperma imeytyy miehen elimistöön.
Meillä on tällä hetkellä menossa toinen päivä, että miehellä ei ole lupaa laueta, runkata saa vaikka kuinka paljon kunhan ei menee loppuun asti, ja mulle pitää hoitaa orgasmi joka päivä, viikon pitää olla laukeamista, ja jos laukeaa niin sit aika pidentyy aina viikolla
Kyllä mies voi olla vaikka kuinka pitkään laukeamatta, siitä ei tarvitse välittää.
sopiva keskiarvo on 1-2vk.
marraskuussa on NoNutNovember, silloin tulee kuukauden tauko laukeamiseen, voi mennä vähän ylikin toki..
Meillä on taas Piinaviikko menossa. Miehelle (eli minulle) on annettu käsky tyydyttää domma 15 kertaa ennen kuin saan laueta itse. Nautitaan ihan täysillä. Minä olen tyttiksen käskyläinen ja teen tosiaan parhaani saadakseni tyttiksen tyytyväiseksi, jotta lopulta pääsisin piinastani. Hän taas nauttii vallastaan ja siitä, että vaikka olen hänen kimpussaan koko ajan, vain hän saa tyydytyksen, ja minulla on tukalaa kun joudun nuolemisten ja seksin jälkeen vain lopettamaan ja tiedän sen jo ennen puuhaan ryhtymistä. Onneksi hän laukeaa melko helposti ja yleensä pari-kolme kertaa seksin aikana, joten vapaus koittanee pian😆.
Tämä on hauskaa leikkiä, seksiä on todella paljon, ja molemmat saavat tästä haluamansa.
Ovatko muut leikkineet kesän aikana?
no. 29 jne
^Tämä. On meitä siis näköjään muitakin. Tuota viimeistä juttua ei meillä kuitenkaan tapahdu. Toisin päin kylläkin, eli minut laitetaan joskus nuolemaan tai panemaan just silloin kuin domma haluaa, mutta jälkimmäinen pitää lopettaa käskystä kun hän on saanut😄.
Itsekäs, vaatelias narttu joka ns. käyttää hyväksi omaan nautintoonsa on joillekin meistä vaan parasta ja kiihottavinta mitä voi olla. Se naisen kontrollissa oleminen ja tylyttäminen tyydytyskieltoineen ym. Tietysti loppujen lopuksi kyse on vain roolileikistä ja seksielämän mausteesta.