Miehen itsetyydytyksen kieltäminen
Kuinka usein miehen pitäisi päästä laukeamaan?
Ajatuksena olisi kieltää mieheltä itsetyydytys kokonaan, hän saisi vain seksin yhteydessä laueta. olisi hyvä tietää, kuinka usein tai harvoin😀 hänen olisi hyvä päästä laukeamaan. Ajatuksena olisi, että välillä mies saisi antaa suuseksiä, muttei kuitenkaan pääsisi itse laukeamaan.
Silloin kun olemme eripaikoissa, mies pitää siveysvyötä.
Kommentit (47)
Ap:lla taas peräkammarinpoika fantasioita. Mitä naiset muka hyötyisivät moisesta, joten AP haaveilee jostain dominasta.
Surkea idea. Miehen pitää saada laueta silloin kun sitä haluaa tai siltä tuntuu. Jos ei pura paineitaan niin pinna kiristyy ja vaikuttaa ihan joka asiaan sen jälkeen negatiivisesti. Jos on mahdollista niin purkakaa paineet pois joka viikko. Silloin mies pysyy tyytyväisenä ja tekee teidänkin eteen paljon enemmän. On myös paremmalla tuulella suurimman osan ajasta 🙂
M46 kevätauringossa kirjoitti:
Surkea idea. Miehen pitää saada laueta silloin kun sitä haluaa tai siltä tuntuu. Jos ei pura paineitaan niin pinna kiristyy ja vaikuttaa ihan joka asiaan sen jälkeen negatiivisesti. Jos on mahdollista niin purkakaa paineet pois joka viikko. Silloin mies pysyy tyytyväisenä ja tekee teidänkin eteen paljon enemmän. On myös paremmalla tuulella suurimman osan ajasta 🙂
Ei kannata yleistää näin. Moni mies nimenomaan tykkää kun laukeamisia rajoitetaan. Ei kaikki nauti samoista asioista.
21:lle vastaus: ehkä se vähän kuulostaa vähän kummalliselta, mutta kuten sanottu, se on ainakin meillä osa isompaa sm/domina vs. sub-kuviota. Idea on juuri siinä, että miehen seksuaalisuus on totaalisesti naisen vallassa ja että nainen ns. väärinkäyttää valta-asemaansa piinaamalla miestä, joka on ihan tuskissaan eikä tiedä milloin armahdus koittaa. Se alistettuna tai vallankahvassa oleminen on se juttu. Meillä nainen nauttii vallastaan seksissä ja mies kontrolloiduksi tulemisesta. Miehen painetta lisätään tahallaan ennen kuin hänet vapautetaan, mutta se tapahtuu vain ja ainoastaan kun nainen sen katsoo aiheelliseksi. Osa juttua on tietysti se, että subin pitää tyydyttää nainen aina kun käsketään ja tarjoutua tekemään se, mutta aika usein jääden itse ilman.
Aikuisten leikistä tässä on kyse. Moni tuossa yllä ei voisi näköjään kuvitellakaan tällaista, mutta meillä tämä luo kivasti nautintoa molemmille.
Mies no. 12/18
Vierailija kirjoitti:
21:lle vastaus: ehkä se vähän kuulostaa vähän kummalliselta, mutta kuten sanottu, se on ainakin meillä osa isompaa sm/domina vs. sub-kuviota. Idea on juuri siinä, että miehen seksuaalisuus on totaalisesti naisen vallassa ja että nainen ns. väärinkäyttää valta-asemaansa piinaamalla miestä, joka on ihan tuskissaan eikä tiedä milloin armahdus koittaa. Se alistettuna tai vallankahvassa oleminen on se juttu. Meillä nainen nauttii vallastaan seksissä ja mies kontrolloiduksi tulemisesta. Miehen painetta lisätään tahallaan ennen kuin hänet vapautetaan, mutta se tapahtuu vain ja ainoastaan kun nainen sen katsoo aiheelliseksi. Osa juttua on tietysti se, että subin pitää tyydyttää nainen aina kun käsketään ja tarjoutua tekemään se, mutta aika usein jääden itse ilman.
Aikuisten leikistä tässä on kyse. Moni tuossa yllä ei voisi näköjään kuvitellakaan tällaista, mutta meillä tämä luo kivasti nautintoa molemmille.
Mies no. 12/18
Kuulostaa aika kiehtovalta leikiltä. Olisi mukava kuulla, millaisia piinaamiskeinoja teillä on käytössä ja miten usein (tai siis harvoin) helpotus yleensä myönnetään.
Mulla ainakin on niin, että jos olen pidempään nimenomaan puolison "pakottamana" laukeamatta, pelkkä puolison kosketus kiveksissä sekä peniksessä tuntuu taivaallisen hyvältä. Pikkuhiljaa orgasmin rajalle hyväily tuntuu tuossa kohtaa jopa paremmalta kuin laukeaminen, varsinkin omin käsin laukeaminen. En tiedä saanko jopa jonkun pienen orgasmin tms kun mut viedään lähelle laukeamisen rajaa viikon kiusoittelun jälkeen, koska kroppa ainakin melkeinpä tärisee ja se tuntuu aivan törkeän hyvältä. Tämä siis ainakin itselle se, mitä saan siitä irti :) Toki silti joskus on kiva laueta, ja ellei puoliso voi luvata, että kiusoittelee ja kiihottaa mua sinä aikana kun olen runkkauskiellossa, ei se ole kivaa ja silloin en sitä halua, vaan tykkään runkata joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
No. 12 vielä; ei syöpäriski tällä nouse. Eturauhassyövän riskitekijät ovat ikä, ylipaino, tupakointi ym., mutta orgasmitiheys tai -pidättyvyys ei esiinny millään listalla.
Meillä on harrastettu neljä vuotta. Harrastetaan erilaisia sm-juttuja kyllä muutenkin, ja miehen orgasmikontrolli on osa dominan asemaa. Laukeamiseni on siis täysin hänen vallassaan yleisesti, ja joskus meillä on ns. Piinaviikko, jolloin joudun tyydyttämään hänet joka päivä ainakin pariin kertaan, hän kiusaa mut aivan laukeamispisteeseen, mutta armahdus tulee vasta viikon lopulla, jos tulee sitäkään ei koskaan tiedä😄.
Kuulostaa varmaan oudolta, mutta meillä tämä toimii ja nautitaan kumpikin.
Löysin kyllä itse heti googlailulla tieteellisiä artikkeleita ejakulaation tiheyden yhteydestä eturauhasen hyvinvointiin ja mahdollisesti syöpäänkin. (Englanniksi)
26:lle. Keinojahan riittää niin paljon kuin mielikuvitustakin😊. Etenkin jos on jo ollut pitempään ilman, tosi piinaavaa on joutua ihan vain antamaan suuseksiä tietäen, että vastapalvelusta ei ole luvassa. Mutta pahemmaksi voi panna paljonkin. Ns. Ihmisdildona toimiminen (eli penistä käytellään klitalla kuin dildoa ja saa tulla sisään mutta ei laueta ja lopettaa on pakko heti kun nainen on tullut ja määrää) on myös kovaa koulutusta. Sitten on monta tapaa harrastaa ns. Edgingiä, eli neito antaa käsihoitoa liukkarilla ja ehkä puhuu lisäksi kiihottavia, mutta lopettaa kun olen saamassa, jatkaakseen kohta uudestaan. Tätä voi maustaa visuaalisilla kikoilla, kuten esim että ollaan 69-asennossa, mutta mies ei saa yhtään koskea, tai hänet voidaan määrätä katselemaan kun nainen tyydyttää itsensä, mutta mies ei saa laueta vaikka käden onkin tehtävä peniksellä sitä mitä käsketään. Piina-ajan lopulla hän sitten saa ehkä laueta tai sitten ei; you never know😆. Ja totta kai paljon pieniä hipaisuja, kosketuksia ym., jotka vähitellen alkavat tuntua lähes tuskallisen ihanilta. Näitä juttuja voi viedä haluamaansa suuntaan. Meillä, kuten sanottua, kaikkeen liittyy idea vallasta ja dominoinnista, joten miestä (eli minua) käytetään näissä leikeissä ihan härskisti oman tyydytyksen esineenä. Nämä ovat kuitenkin tosiaan vain leikkejä eikä jatkuva elämäntapa. On meillä ihan vaniljahellyttäkin ja -seksiä keskenämme, mutta tällainen (ja muunkinlainen) kinkyily antaa siihen niihin kivasti lisämaustetta.
Ei ilmennyt tarinasta että onko molempien juttu ja tykkäämä juttu. On vain niin valitettavan yleistä että on vain naisen harrastama huvi jolloin mies silloin vain kärsii siitä. Jos on molempien tykkäämä niin fine mutta jos on vain toisen kieroutunut halu ja tapa tehdä kiusaa, saada siitä sadistista mielihyvää niin very bad.
^Haha, siis on ihan molempien tykkäämä juttu. Tuskin tätä muuten voidikaan harrastaa
Oletko ap jo kieltänyt Darwinin opit ja luonnonvalinnan? Entä suhteellisuusteorian? Ota ne ensin ohjelmaasi.
Kun miehellä on tukalat paineet, sitoo kädet selän taakse ja sitten vaan mies yrittämään laukeamista. Siinä voi lähinnä vaikka hangata kalua kylppärin lavuaarin reunaan tai koittaa nussia lattiaa. Aikaa sen verran rajallisesti, ettei ehdi laueta vaan jää entistä pahempiin paineisiin. Lopuksi siveysvyö huolehtimaan, että seuraavana iltana on vielä enemmän motivaatiota yrittää uudelleen.
Toinen aika julma tapa kouluttaa kiimaista miestä on laittaa siveysvyöhön lukittuna nurkkaan seisomaan. Siltä saa tulla pois milloin vain, mutta lukko avataan ainoastaan, jos mies on siellä kunnes saa naiselta luvan lopettaa. Nainen on tietysti voinut päättää, että tällä kertaa lupaa ei tule missään vaiheessa, mutta mieshän ei voi kuin toivoa parasta.
Olen lukinnut mieheni 3v sitten metalliseen boni:n siveysvyöhön. Erittäin hyvä päätös, mieheni on huomaavaisempi. passaa, hieroo ja tietenkin nuolee minulle orkkuja kiltisti tietämättä aukeaako lukko. Joskus sidon hänet selälleen sänkyyn, otan suihin tai ratsastan hänellä. Eipä tuo mies rukka kauaa kestä kun laukeaa kiimoissaan. Silloin tällöin nuoletan pilluni puhtaaksi kun on lauennut minuun istumalla naamalle. Tämä siveysvyö toi kyllä potkua meidän seksi elämään.
Kalle Kustaa Korkki muniansa sorkki. Munat
meni rikki Kalle Kustaa itki !
^Ääliö.
Kiitos vinkeistä no. 33! Osa näitä juttuja meillä on myös se, että suunnitellaan yhdessä uusia tapoja miehen pään menoksi😆. Ideasi otetaan varmasti käyttöön.
No. 29.
Eturauhanen puhdistuu, kun laukeaa tarpeeksi usein...
Ei ole terveellistä pantata pitkiä aikoja. Lisää syöpäriskiä ja tulehduksien mahdollisuutta.
Kuulostaa kivalta leikiltä! Pääsisipä joskus itsekin kokeilemaan.
Sopiva pituus orgasmien välillä on varmaankin yksilöllinen. Ehkä viikosta voisi aloittaa ja lyhentää tai pidentää tarpeen mukaan. Itsellä viikko on ainakin sellainen, että painetta kertyy, mutta olo ei ole vielä tukala. Kaksi viikkoa alkaa olla sellainen, että on tukala olo.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla taas peräkammarinpoika fantasioita. Mitä naiset muka hyötyisivät moisesta, joten AP haaveilee jostain dominasta.
Nainen saa suuseksiä niin paljon kuin haluaa ja milloin haluaa. Tuollaisessa leikissä mies on koko ajan niin kiimainen, että tekee mitä vaan että pääsee nuolemaan. Nainen voi päättää milloin ja miten seksiä harrastetaan. Mies on aina valmis. Voisin kuvitella, että tuo saa naisen tuntemaan itsensä halutuksi.
Ja jos tuo on miehen fetissi, niin sen toteuttaminen tietysti saa miehen saa miehen tietysti rakastamaan, arvostamaan ja haluamaan naistaan entistäkin enemmän. Varmasti on positiivinen vaikutus laajemminkin parisuhteeseen kuin pelkästään seksiin.
Joku kysyi miksi joku mies tykkäisi tällaisesta. Mulle kyse on alistumisesta naiselle. Se kiihottaa, että seksi on pelkästään naisen nautintoa varten ja nainen tavallaan käyttää mua itsekkäästi nautintoa saadakseen. Minä keskityn täysin vain vaimon tyydyttämiseen.
Ja tietysti myös se, että kun lopulta sitten saa palkinnon eli vaimo antaa panna, niin orgasmi on todella voimakas.
Ei meidän seksielämä jatkuvasti tällaista ole, mutta silloin tällöin leikitään. On piristänyt suhdetta mukavasti. Toisinaan taas sitten niin päin, että otan vaimon just silloin kun sattuu huvittamaan enkä turhia kysele.
Onpas kummallinen aihe tämä. Itse en ymmärrä, mutta moni ei varmasti ymmärrä minun seksuaalisia mieltymyksiäni. Tässä on ilmeisesti ideana se, että nainen päättää miehen laukeamisesta. Vaikea kohta itselle on ymmärtää, että mikä siinä kiihottaa jos ei itse kuukauteen saa laueta? Onko se nimenomaan se kielto? Ettekä riko sitä? Vai rikotteko ja se on se idea?
Kyselen ihan mielenkiinnosta, koska en ole aiemmin törmännyt tällaiseen aiheeseen. Siveysvyöstä kyllä kuullut, mutta lähinnä historiallisessa yhteydessä.
N33