Kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä.
Näin raamattu sanoo ja se pitää nykypäivänäkin paikkansa.
Kommentit (105)
Antakaa niitä töitä niin aloitan vaikka heti huomenna.
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.
Työtä se rikollisenkin työ on, ilmottaudutko vapaaehtoiseksi asiakkaaksi?
Miksi siteeraat ikivanhaa satukirjaa?
Vierailija kirjoitti:
Oikotie Työpaikat, sieltä selaamaan 25 036 avoimen työpaikan joukosta.
Mä haluaisin mutta kukaan tuskin huolii kun olen 100% invalidi. MItes noi pikkuvauvat, lapset ja vanhukset, otatko sulle kuukausipalkkahommiin?
Kyllä töitä tekijälle löytyy. Tunnen yhden työttömän ja on sellainen ettei ole vuosiin töissä ollut eikä ole aikomustakaan mennä.
Kaikista eduskuntapuolueista eniten työttömiä on Perussuomalaisissa. Heikäläisistä vain noin puolet on töissä, kolmasosa eläkkeellä ja loput työttöminä.
Käsi sydämelle; miksi kukaan ottaisi töihin persun? Matala koulutus, iso pää, jossa erittäin paksu kallo ja sisällä ureaa.
Niin se menee. Kapitalistille tulee nälkä kun työväki pääsee valtaan.
tulijoille paasataan sinun pitää syödä ja lisääntyä työntekoa eikä yhteiskuntaan sopeutumista sinun ei tarvitse murehtia. viher kommari oppia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin mutta kukaan tuskin huolii kun olen 100% invalidi. MItes noi pikkuvauvat, lapset ja vanhukset, otatko sulle kuukausipalkkahommiin?
Kun näköjään pystyt vauva palstallekkin kirjoittamaan niin voit vaikka perustaa kirjanpito ja laskutus firman ja tehdä töitä kotona koneella.
En osaa kirjanpitoa. Mutta aikuisten oikeasti, palstallekin kirjoitetaan yhdellä koolla, tollo. Kirjanpito- ja laskutusfirma kirjoitetaan näin, koska ne ovat yhdyssanoja, joilla on yhteinen perusosa.
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi 100km säteellä jokaisen vuokrafirman listalla?
kela kustantaa kirjoitti:
tulijoille paasataan sinun pitää syödä ja lisääntyä työntekoa eikä yhteiskuntaan sopeutumista sinun ei tarvitse murehtia. viher kommari oppia
Eipä näköjään tullut suoritetuksi oppivelvollisuuskoulua, pappa. Se oli niitä ainoita velvollisuuksia, joita laki sinulle lapsena asetti.
Vierailija kirjoitti:
Meidän ei pidä antaa, vaan sinun pitää etsiä.
Sen sitä saa, kun on tottunut elämän niin, että aina on joku joka pitää huolen. Se vaan vaihtuu, ensin on vanhemmat, sitten myöhemmin sossu.
Kyllä minun pitää ainakin syödä. Muuten tulee heikko olo äkkiä.
Näitä nasseketjuja tuntuu taas sikiävän oikein urakalla.
Entä ne, jotka haluaisi tehdä töitä, mutta sellaista ei ole?
Samaa jankutat viikosta toiseen, auttaako 🙄?