Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä.

Vierailija
06.09.2023 |

Näin raamattu sanoo ja se pitää nykypäivänäkin paikkansa.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kukaan ei palkkaa vaikka miten yrittää? Entä jos on sairas?

Onneksi ollaan sivistysvaltio eikä tapeta ihmisiä nälkään. Raamatusta en edes viitsi alottaa, mutta ilmeisesti kristityt ei kauheasti rakasta lähimmäisiään rai kohtele muita kuin haluaisi itseään kohdeltavan.

Vierailija
22/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne, jotka haluaisi tehdä töitä, mutta sellaista ei ole?

Oikotie työpaikat melkein 30 000 vapaata paikka, sieltä valitsemaan ja ottamaan yhteyttä kyllä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kela kustantaa kirjoitti:

tulijoille paasataan sinun pitää syödä ja lisääntyä työntekoa eikä yhteiskuntaan sopeutumista sinun ei tarvitse murehtia. viher kommari oppia

Tiedoksesi, mä tarkistin tilastokeskuksen työvoimabarometrista tämän: tulijoiden työllisyysaste on saavuttanut kantaväestön työllisyysasteen, eli yhtä moni heistä on töissä kuin meistäkin. Luku elää 71 ja 72 prosentin välillä kuukausittain, koska koko ajan ihmisiä työllistyy ja jää työttömiksi.

Sensijaan perussuomalaisten työllisyysaste on kaikista eduskuntapuolueista matalin, eli persujen työttömyys on pahempi kuin minkään muun ihmisryhmän Suomessa. Johtuu ensinnäkin siitä, että persut asuvat enimmäkseen maaseudulla, jossa töitä ei ole ja toiseksi siitä, että persut ovat matalimmin koulutettuja, eivätkä näin ollen ole helposti työllistettävissä tietoyhteiskuntaan vaikka heidät pakkosiirtäisi kaupunkeihin, joissa töitä olisi.

Vierailija
24/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon jo Kelan hommissa. Minä täyttelen niille lappuja netissä ja lähettelen liitteitä ja ne laittaa mulle sitten rahoo.

Rankka homma on. Ei aina jaksaisi millään. Mut on pakko painaa kun on pakko painaa.

Vierailija
25/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä sinä, AP, teet? Lasketko työksi täällä netissä roikkumisen?

Vierailija
26/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se möyhääminen ja menkää töihin, persut. Te ootte luusereita verrattuna kaikkiin muihin.

Vierailija
27/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko syödä, olen opiskelemassa uutta ammattia? Ai en?

Haista

Vierailija
28/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikotie työpaikat melkein 30 000 vapaata paikka, sieltä valitsemaan ja ottamaan yhteyttä kyllä löytyy.

Montako noista töistä on kokoaikaisia joihin ei tarvita aiempaa työkokemusta tai erikoisasiantuntijan koulutusta?

Vierailija
29/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

Se olisikin kivaa kun saisi työnatajan piikiin leivätkin. Nyt tulee mukana kotiin vaan vessapaperia ja kahvia.

Vierailija
30/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon jo Kelan hommissa. Minä täyttelen niille lappuja netissä ja lähettelen liitteitä ja ne laittaa mulle sitten rahoo.

Rankka homma on. Ei aina jaksaisi millään. Mut on pakko painaa kun on pakko painaa.

Kela vois kustantaa sihteerin tai avustajan. Assarin. Semmoisen kuuman assarin.

Vierailija
31/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritätkö leikkiä hallituksen kristillistä oikeistoa, kun vetoat tuohon kirjaan? Samalla aja leikkauslistoja ja toistat dokaamuksen ideologista,tuhoon tuomittua agendaa.

parempi varmaan sitten tappaa ihmisiä nälkään vai? pääset ihmioikeustuomioistuimeen selittämään.

Vierailija
32/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat ei sitten ole mikään poikkeus.

Vierailija
33/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just näin! Rottien muikistelu muiden rahoilla on ohi!

Vierailija
34/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako noista töistä on kokoaikaisia joihin ei tarvita aiempaa työkokemusta tai erikoisasiantuntijan koulutusta?

Kaikilla on suomessa mahdollisuus hankkia työkokemusta tai kouluttautua ihan ilmaiseksi, tekosyitä teillä lusmuilla aina löytyy,

Näin on, mutta ollaan menossa siihen suuntaan, että uudelleen kouluttautuminen tulee olemaan älyttömään hankalaa ellei mahdotonta osalle väestöstä :D Onneksi olen työllistävällä alalla niin ei tarvitse sitä stressata, vaikken kyllä viihdykään.

Vierailija
35/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko syödä, olen opiskelemassa uutta ammattia? Ai en?

Haista

Voit tehdä töitä opiskelun ohella, sitten saat syödä, muuten et koska opiskelijat on myös tuki pummeja.

Vierailija
36/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo niin. Eihän nuo työnantajat edes vastaa koskaan. Kunhan lämpimäkseen puhuvat työvoimapulasta. Ja tuosta 30000 saa vähentää aika monta semmoista paikkaa, joihin pitää olla pätevä (esim. lääkäri) tai johon tarvitaan jotain erikoisosaamista, jota minulla ei ole. Saappa siinä nyt sitten töitä.

Vierailija
37/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä siksi työuran loputtua sairastumiseen annoin ns. sukanvarteen kertyneet terveydenhuoltoon liittyville yrityksille ja nyt kun on rahat loppu ajattelin kuolla nälkään kun en uskalla hirttäyttyä tms.

Vitsi vitsi en ole sitä mieltä että työttömät pitäisi tappaa kunhan oma taival loppuisi nopeaa niin helpottaisi enkä siis toivo kuolemaa muuta kuin siitä syystä että ilman rahaa on hankala selvitä ja ilman työtä ei rahaa ole ja kun terveys ei riitä työllistymiseen niin hankala se on rahaa saada

Kaiken maailman tukiahan olen "oikeutettu" hakemaan, mutta enääpä ei ole rahaa edes hakea tukia.

Olis pitäny varmaan tehdä neljää eikä vain kahta tai kolmea työtä yhtäaikaa kun vielä pystyi :)

Vierailija
38/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin töitä, mutta kun en tule valituksi.

Ja olen hionut hakemusta ja päässyt haastatteluihin ja valmistautunut niihinkin, mutta kun en tule valituksi. 

Eräässäkin paikassa ihmettelivät kun olin  ns. liian hyvä hakija koulutukseni puolesta. Olisi se työ minulle kelvannut ja olisin tehnyt sen parhaani mukaan, kuten aina teen. 

Vierailija
39/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kela kustantaa kirjoitti:

tulijoille paasataan sinun pitää syödä ja lisääntyä työntekoa eikä yhteiskuntaan sopeutumista sinun ei tarvitse murehtia. viher kommari oppia

Tiedoksesi, mä tarkistin tilastokeskuksen työvoimabarometrista tämän: tulijoiden työllisyysaste on saavuttanut kantaväestön työllisyysasteen, eli yhtä moni heistä on töissä kuin meistäkin. Luku elää 71 ja 72 prosentin välillä kuukausittain, koska koko ajan ihmisiä työllistyy ja jää työttömiksi.

Sensijaan perussuomalaisten työllisyysaste on kaikista eduskuntapuolueista matalin, eli persujen työttömyys on pahempi kuin minkään muun ihmisryhmän Suomessa. Johtuu ensinnäkin siitä, että persut asuvat enimmäkseen maaseudulla, jossa töitä ei ole ja toiseksi siitä, että persut ovat matalimmin koulutettuja, eivätkä näin ollen ole helposti työllistettävissä tietoyhteiskuntaan vaikka heidät pakkosiirtäisi kaupunkeihin, joissa töitä olisi.

No nyt on uskottava tilasto! Eli "tilastokeskuksen" työvoimabarometrissa työlliset luetellaan kantaväestö, maahanm uuttajat ja perussuomalaiset? Kuulostaa todennäköiseltä.

Vierailija
40/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole työkokemusta tai koulutusta?

Etkö ole ikinä tehnyt töitä?

Siltä tuo kuulostaa.

Ja tietenkin vaan jankkaat ja jankkaat, ja kokoajan on selitys, miksi töitä ei löydy. Kukaan ei palkkaa yhyy.

Et sinä oikeasti TAHDO työllistyä, pummi.

Kyllä kaikilla on jonkinlaista kokemusta ja koulutusta. Hän puhui erikoisasiantuntijoista ja suorasta aiemmasta työkokemuksesta jota ei kenelläkään jokaiseen työhön tietenkään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä