Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä.

Vierailija
06.09.2023 |

Näin raamattu sanoo ja se pitää nykypäivänäkin paikkansa.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin töitä, mutta kun en tule valituksi.

Ja olen hionut hakemusta ja päässyt haastatteluihin ja valmistautunut niihinkin, mutta kun en tule valituksi. 

Eräässäkin paikassa ihmettelivät kun olin  ns. liian hyvä hakija koulutukseni puolesta. Olisi se työ minulle kelvannut ja olisin tehnyt sen parhaani mukaan, kuten aina teen. 

Saiturinpörssiin pääse myyjäksi tai Lassila ja tikanoja ottaa kenet tahansa kunhan jalat ja kädet toimii. Myös subway , mcdonalds, hesburger yms. varmasti pääset.

Vierailija
42/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdot tap paa minut nälkään ottamalla päivittäisen leipäni pois minulta niin siitä vaan. Se ei minua haittaa. Jos kuolen nälkään niin sitten kuolen.

Itse en kenellekään mitään pahaa koskaan tekisi, en toivo kenenkään kuolemaa, en ottaisi keneltäkään pois mitään mitä hän tarvitsee. Toivon sinulle ja kaikille muillekin ihmisille pelkkää hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen hionut hakemusta ja päässyt haastatteluihin ja valmistautunut niihinkin, mutta kun en tule valituksi. 

Eräässäkin paikassa ihmettelivät kun olin  ns. liian hyvä hakija koulutukseni puolesta. Olisi se työ minulle kelvannut ja olisin tehnyt sen parhaani mukaan, kuten aina teen. 

Saiturinpörssiin pääse myyjäksi tai Lassila ja tikanoja ottaa kenet tahansa kunhan jalat ja kädet toimii. Myös subway , mcdonalds, hesburger yms. varmasti pääset.

Vähän kyllä epäilen, sillä vuokrafirmakaan ei huolinut minua keikkatyöhön kaupan kassaksi, vaikka on pitkä kokemus! Ihmettelivät siis juuri sitä, miksi sinne haen vaikka voisin hakea parempaakin.

Vierailija
44/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pure ruokkivaa kättä.

Vierailija
45/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä epäilen, sillä vuokrafirmakaan ei huolinut minua keikkatyöhön kaupan kassaksi, vaikka on pitkä kokemus! Ihmettelivät siis juuri sitä, miksi sinne haen vaikka voisin hakea parempaakin.

Perusta sitten oma yritys, vai onko sekin liian vaikeaa uusavuttomalle?

Vierailija
46/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä töitä tekijälle löytyy. Tunnen yhden työttömän ja on sellainen ettei ole vuosiin töissä ollut eikä ole aikomustakaan mennä.

Ai tunnet yhden?Sen mukaan sitten yleistät.

Vierailija
47/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista eduskuntapuolueista eniten työttömiä on Perussuomalaisissa. Heikäläisistä vain noin puolet on töissä, kolmasosa eläkkeellä ja loput työttöminä.

Käsi sydämelle; miksi kukaan ottaisi töihin persun? Matala koulutus, iso pää, jossa erittäin paksu kallo ja sisällä ureaa.

Sinulla ilmeisesti kureaa.

Vierailija
48/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työntekemistä haluava ei saa töitä, niin pitäisikö hänen olla syömättä?

Vierailija
49/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on menny sellaseksi, ettei työnteko maita tai kyllä maittaa , mutta syitä on monia miksi ei töihin mennä tai sinne ei oteta.

Vierailija
50/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä töitä tekijälle löytyy. Tunnen yhden työttömän ja on sellainen ettei ole vuosiin töissä ollut eikä ole aikomustakaan mennä.

Ai tunnet yhden?Sen mukaan sitten yleistät.

Suurin osa työttömistä on tuommoisia työtä vieroksuvia lusmuja.

Minulla ainakin 40 v.takana  nyt eläkettä odotellessa muuta vuosi jäljellä työttömyyttä.Joten en tunne olevani mikään lusmuilija.

Vierailija
51/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kyllä saa jotain töitä jos hakee.

Vierailija
52/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista eduskuntapuolueista eniten työttömiä on Perussuomalaisissa. Heikäläisistä vain noin puolet on töissä, kolmasosa eläkkeellä ja loput työttöminä.

Käsi sydämelle; miksi kukaan ottaisi töihin persun? Matala koulutus, iso pää, jossa erittäin paksu kallo ja sisällä ureaa.

Mitäs puoluetta sinä äänestit? Varmaan jotain sellaista puoluetta, joka tuomitsee ihmisen määrittelemisen työn, koulutuksen, uskonnon, kansalaisuuden, etnisyyden, ihonvärin, sukupuolen jne. perusteella.

Vierailija
53/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orjatyöhönkään ei tarvitse suostua.

Vierailija
54/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun oppeihin nojaten aloittajakin saattaisi olla jo kivitetty hengiltä.

Vierailija
55/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN ROTTA!

Vierailija
56/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa niitä töitä niin aloitan vaikka heti huomenna.

Oikotie Työpaikat, sieltä selaamaan 25 036 avoimen työpaikan joukosta.

Suurimpaan osaan on monta halukasta. Minunkin työhön oli kolme ehdokasta eikä paikkaa ilmoitettu avoimeksi missään julkisesti, vaatimuksena insinöörin koulutus ja alan kokemus.

Vierailija
57/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenin siteerasi tätä usein. Työtätekemättömät pistettiin seinää vasten ja revolverilla niskaa (juu ei sitä Joe-setä keksinyt)

Vierailija
58/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orjatyöhönkään ei tarvitse suostua.

Jos haluaa syödä niin tarvitsee.

Vierailija
59/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki laiskan syödessä, kylmä töitä tehdessä.

Vierailija
60/105 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syöminen ihan kivaa, eikä työn tekemisessä sinänsä mitään pahaa, mut oishan se ihan vidun kivaa että joku maksaisi palkkaa.

On vissiin kokkareille ja persuille liian korkealentoista matematiikkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme