Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entäs sitten lounas?

Vierailija
06.09.2023 |

Teen jauhemaksapihvejä. Paljon kasviksia lisäksi, en laita perunoita, koska ne pihvit jo sitä sisältää. Jälkkäriksi kermavaahtoa marjoilla/kaakaojauholla.
Mitäs muut laihduttajat syövät?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaakaojauheessa ole yleensä myös sokeria? Sokeri ja rasva ei sovi hyvin yhteen laihduttaessa. 

Kaakaojauheessa ei ole sokeria.

No sehän riippuu kaakaojauheesta. Joihinkin lisätään sitä sokeria. 

Jos lisätään, niin sitten kyseessä on kaakaojuomajauhe tai vastaava valmiste. Pelkässä kaakaojauheessa on vain kaakaota.

Vierailija
22/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tuorepuuro aamupalaksi. Teen lounasksi paistettua broileria ja paahdetut perunat, lisäksi porkkanaraastetta.

Olen yrittänyt laihduttaa vähähiilihydraattisesti pitkään eikä se ole onnistunut. Olen ottanut hiilihydraatit takaisin ruokavalioon. Paino tippuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin mieluummin kanelia kuin kaakaojauhetta. 

Jep kaneli kiihdyttää aineenvaihduntaa. Sitä suotitellaan laittamaan juomaveteen sitruunan lisäksi aamushotiksi. 

Jos käytätte kanelia säännöllisesti niin varmistakaa, että se on Ceylonin kanelia, siinä on vähiten kumariinia, joka on maksalle haitallista.

Vierailija
24/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin tuorepuuro aamupalaksi. Teen lounasksi paistettua broileria ja paahdetut perunat, lisäksi porkkanaraastetta.

Olen yrittänyt laihduttaa vähähiilihydraattisesti pitkään eikä se ole onnistunut. Olen ottanut hiilihydraatit takaisin ruokavalioon. Paino tippuu.

Et vain osannut noudattaa vhh:ta :)

Vierailija
25/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi kesäkurpitsaspagettia (kesäkurpitsa viipaloidaan spagetin muotoisiksi suikaleiksi ja paistetaan pikaisesti tilkassa oliiviöljyä, jotta se hieman pehmenee) ja soijapalakastiketta (soijapaloja tomaattikastikkeessa), lisukkeena ruusu- ja parsakaalia.

Vierailija
26/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ja laihduttaja ja syö kermavaahtoa? Pakko olla provo.

Vierailija
27/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjeiden mukaan tein. Uskon, että elimistö muutenki sekaisin kaikesta laihduttamisesta. Nyt paino tippuu. Riisiä ja pastaa vältän edelleen, mutta kypsennetyn perunan, juuresraasteet, leivän ja tuorepuuron olen ottanut ruokavalioon ja syön kunnolla.

Vierailija
28/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjeiden mukaan tein. Uskon, että elimistö muutenki sekaisin kaikesta laihduttamisesta. Nyt paino tippuu. Riisiä ja pastaa vältän edelleen, mutta kypsennetyn perunan, juuresraasteet, leivän ja tuorepuuron olen ottanut ruokavalioon ja syön kunnolla.

Hyvä kun olet löytänyt tavan, jolla voit syödä hyvin. Ei mikään ruokavalio ole sellainen, joka sopii kaikille.

Tosin vhh-ohjeitakin on monenlaisia, pitää ymmärtää, mikä niistä on oikea.

Vierailija
29/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään otin aamiaiseksi yhden leivän juustolla ja kalkkunalla sekä pienen lasin smoothieta

Lounaaksi tortilloja

Päivälliseksi lohikeittoa (ihan normaalia kermalla ja voilla)

Iltapalaksi varmaan leipä ja hedelmää

En varsinaisesti laihduta, mutta terveellinen elämäntapamuutos lisättyine liikuntamäärineen tässä on ollut jo useamman kuukauden käynnissä.

Vierailija
30/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein riisiä ja kebabia (vähän) ja salaattia. Jälkiruuaksi olisi kiva saada hedelmäsalaatti, mutta sitä varten pitäs mennä kauppaan.

Vierailija
31/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssikeittoa ja sämpylä turunmaa juustolla.

Kaloreita n 700

Vierailija
32/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhaa, pottuja...

Vierailija
33/33 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain punalaputettua pakastimesta.