Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäkö ei ole tärkeää ja miksi näin?

Vierailija
05.09.2023 |

Kukaan ei ole voinut valita ulkonäköään olise sitten hyvä tai huono. Jokainen on oma itsensä ja persoonallisen näköinen. On sivistymätöntä arvottaa ihmisiä ulkonäön mukaan. Ja yksinkertaista. Kukaan ei halua vain ulkonäön perässä olevaa kumppania. Ja semmoinen kauneuden ihannointi parisuhde mielessäkin on turn-off.

T.Arvoja omaava mies.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja sen jälkeen ensivaikutelma ovat olleet ratkaisevia tekijöitä minulle kun olen johonkin ihastunut. Joskus tapaa mukavan ja fiksun ihmisen mutta ulkonäkö ei miellytä niin olen jäänyt kaveriasteelle. En siis ole missään tinderissä ollut ja poikakaverit tulleet koulun ja harrastusten kautta joten olen saanut tutustua myös rauhassa heihin. Mitä seksittömyyteen tulee niin mieheni sairauden vuoksi ollut muutamia seksittömiä jaksoja, yli 6 kk. Eikä se seksi tosiaan ole niin tärkeää, että pitäisi vieraisiin lähteä kun on oikea kumppani vieressä.

Vierailija
22/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös tavallaan naurettavaa arvottaa ihmisiä sen mukaan, kuinka korkealle he pystyvät hyppäämään. Siitä huolimatta on olemassa korkeushyppykisoja, joissa tehdään kirjaimellisesti näin. Elämä on siis aika outoa, eikö totta?

Minulle kauneus on tärkeä arvo. Arvostan kauniita ihmisiä erittäin paljon. Ajattelen, että he ovat taideteoksia, ja me olemme heidän yleisöään. Kauniista ihmisistä voi kirjoittaa lauluja ja heidät voi ikuistaa valokuviin.

M38

Sama juttu. Saan jopa jotain outoa mielihyvää ihan vain siitä että katson kaunista ihmistä, miestä tai naista. Sitä vaan haluaa hakeutua heidän seuraansa, olla heidän lähellään.

Hyvä, että joku sai ajatuksestani kiinni. :)

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla vaikka ihan luonnollinen. Ei mitään ripsien-, hiusten tai kynsien pidennyksiä. Ei silikoneja eikä ankkahuulia. Ei rikkinäisiä housuja eikä p*rse toppauksia.

Vierailija
24/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ja sen jälkeen ensivaikutelma ovat olleet ratkaisevia tekijöitä minulle kun olen johonkin ihastunut. Joskus tapaa mukavan ja fiksun ihmisen mutta ulkonäkö ei miellytä niin olen jäänyt kaveriasteelle. En siis ole missään tinderissä ollut ja poikakaverit tulleet koulun ja harrastusten kautta joten olen saanut tutustua myös rauhassa heihin. Mitä seksittömyyteen tulee niin mieheni sairauden vuoksi ollut muutamia seksittömiä jaksoja, yli 6 kk. Eikä se seksi tosiaan ole niin tärkeää, että pitäisi vieraisiin lähteä kun on oikea kumppani vieressä.

Minulle se on siinä mielessä tärkeä, että menetän romanttisen mielenkiintoni toista kohtaan, jos meillä ei ole vahvaa seksuaalista yhteyttä. En ole suhteessa minkään toverillisen kumppanuuden takia, joten sellainen ei minulle riitä.

Vierailija
25/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se on siinä mielessä tärkeä, että menetän romanttisen mielenkiintoni toista kohtaan, jos meillä ei ole vahvaa seksuaalista yhteyttä. En ole suhteessa minkään toverillisen kumppanuuden takia, joten sellainen ei minulle riitä.

Niin kai se joillakin on. Heitetään hukkaan pitkä parisuhde kun tulee vaikeuksia vaikka nyt siellä makkarin puolella. Näkyyhän se nykypäivän suhteiden pituudessa ja avioerojen määrässä. Pitkässä parisuhteessa tarvitaan myös sitä toverillisesta kumppanuutta.

Vierailija
26/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai se joillakin on. Heitetään hukkaan pitkä parisuhde kun tulee vaikeuksia vaikka nyt siellä makkarin puolella. Näkyyhän se nykypäivän suhteiden pituudessa ja avioerojen määrässä. Pitkässä parisuhteessa tarvitaan myös sitä toverillisesta kumppanuutta.

Se on ihan kiinni siitä, mitä roolia parisuhde omassa elämässä näyttelee, ja mitä varten sellaiseen alunperin hakeutui. Minä en esimerkiksi kaipaa minkäänlaista arjen jakamista kumppanini kanssa, vaan arki toimii parhaiten ihan itse pyörittämällä. Parisuhteen pituus on myös täysin yhdentekevä, jos siinä ei ole hyvä olla.

Vierailija
27/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan kiinni siitä, mitä roolia parisuhde omassa elämässä näyttelee, ja mitä varten sellaiseen alunperin hakeutui. Minä en esimerkiksi kaipaa minkäänlaista arjen jakamista kumppanini kanssa, vaan arki toimii parhaiten ihan itse pyörittämällä. Parisuhteen pituus on myös täysin yhdentekevä, jos siinä ei ole hyvä olla.

Ja tekee varmaan lapsillekin hyvää?!

Vierailija
28/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas etsin kumppanuutta, huumoria, yhteisymmärrystä, samoja arvoja, yhteenkuuluvuutta jne. Ulkonäkö sen verran tärkeä, että ei ihan etoa ala. Seksikin on kivaa, mutta ei pääasia, välillä voi olla siitä taukoakin, kun yhteisymmärrys on. En tarvitse intohimoa, draamaa tai suuria tunteita. Tasainen elämä on ihan ok.