Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan miettinyt, että et olisi miehesi kanssa, jos olisit vähemmän kaunis?

Vierailija
05.09.2023 |

Itselleni tämä ikävä ajatus tuli mieleen vasta keski-iässä. Olin nuorena todella kaunis, mieheni ihastui minuun omien sanojensa perusteella ensinäkemältä ja jätti avovaimonsa. Ulkonäöllä on valtava merkitys, varsinkin miehille.

Toisaalta samoin on omalla kohdalla, koska en itsekään olisi mieheeni rakastunut, jos hän ei näyttäisi siltä miltä näyttää. Jotenkin raju ajatus kuitenkin, vaikka ei yhtään väheksyisi luonteen ja persoonan merkitystä.

Ulkonäkö merkitsee valtavan paljon. En ole koskaan poikennut omasta miesihanteestani seurustelussa ja miehenkin naiset ovat olleet hyvin samantyyppisiä. Ja kuvista päätellen olin heistä kaunein. Mieheni ei kuitenkaan varmasti tietoisesti vaihtanut aina kauniimpaan.

Kommentit (284)

Vierailija
281/284 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
282/284 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on paljon kiusaajia, tuossa on ketju teille:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5279904/oletko-kiusaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/284 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä sinun huolesi tästä asiasta, koska miehesi on valinnut sinut ulkonäön vuoksi ja jopa jättänyt toisen sen vuoksi. Eli tällaisen luonteen omaava voi tehdä niin uudestaankin. Miksipä ei tekisi, kun olet nyt rupsahtanut ja miehesi haluaa kauniimman. Voin vain sanoa, että paha saa palkkansa. Oman liemesi olet keittänyt. Mitäs läksit petturi miehen matkaan. Pettäjä on aina pettäjä.

Siinä woke siidelivalas, joka ei saa enää ketään.

Vierailija
284/284 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mieheni kanssa jos olisin erilainen kuin olen, tai mieheni olisi erilainen kuin olen. Sekä ulkonäön että muiden ominaisuuksien suhteen. Mikä yllätys!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän