Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan miettinyt, että et olisi miehesi kanssa, jos olisit vähemmän kaunis?

Vierailija
05.09.2023 |

Itselleni tämä ikävä ajatus tuli mieleen vasta keski-iässä. Olin nuorena todella kaunis, mieheni ihastui minuun omien sanojensa perusteella ensinäkemältä ja jätti avovaimonsa. Ulkonäöllä on valtava merkitys, varsinkin miehille.

Toisaalta samoin on omalla kohdalla, koska en itsekään olisi mieheeni rakastunut, jos hän ei näyttäisi siltä miltä näyttää. Jotenkin raju ajatus kuitenkin, vaikka ei yhtään väheksyisi luonteen ja persoonan merkitystä.

Ulkonäkö merkitsee valtavan paljon. En ole koskaan poikennut omasta miesihanteestani seurustelussa ja miehenkin naiset ovat olleet hyvin samantyyppisiä. Ja kuvista päätellen olin heistä kaunein. Mieheni ei kuitenkaan varmasti tietoisesti vaihtanut aina kauniimpaan.

Kommentit (284)

Vierailija
1/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten.

Vierailija
2/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten.

Joo, tämä asia on vähän samanlainen kuin miettiä, että entäs jos setä olisikin täti. Mutta silti, itselleni jotenkin pysäyttävä ajatus. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt. Mulla on kehittävämpääkin tuumimista.

Vierailija
4/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani tuskin olisi sama siinäkään tapauksessa, että olisin huomattavasti kauniimpi kuin olen.

Vakka kantensa valitsee, vai miten se meni.

Vierailija
5/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sinun huolesi tästä asiasta, koska miehesi on valinnut sinut ulkonäön vuoksi ja jopa jättänyt toisen sen vuoksi. Eli tällaisen luonteen omaava voi tehdä niin uudestaankin. Miksipä ei tekisi, kun olet nyt rupsahtanut ja miehesi haluaa kauniimman. Voin vain sanoa, että paha saa palkkansa. Oman liemesi olet keittänyt. Mitäs läksit petturi miehen matkaan. Pettäjä on aina pettäjä.

Vierailija
6/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole miettinyt. Mulla on kehittävämpääkin tuumimista.

Entä jos mietit nyt? Ap

Vierailija
7/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-iässä, monien kummastakaan riippumattomien myrskyjen ja perhe-elämän jälkeen, enpä ole miettinyt.

Vierailija
8/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän merkityksetön ja vähäpätöinen asia, varsinkin aikuisena.

Tarinassasi pisti silmään miehesi moraali, joka minulle on tärkeämpi asia, kuin aihe jota halusit tässä käsitellä.

Vierailija
9/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä sinun huolesi tästä asiasta, koska miehesi on valinnut sinut ulkonäön vuoksi ja jopa jättänyt toisen sen vuoksi. Eli tällaisen luonteen omaava voi tehdä niin uudestaankin. Miksipä ei tekisi, kun olet nyt rupsahtanut ja miehesi haluaa kauniimman. Voin vain sanoa, että paha saa palkkansa. Oman liemesi olet keittänyt. Mitäs läksit petturi miehen matkaan. Pettäjä on aina pettäjä.

Kyllä suhteeseen muutakin tarvitaan kuin ulkonäkö. Olemme olleet todella pitkään yhdessä, varmaan kauemmin kuin sinä olet ollut edes olemassa, joten en kauhean huolissani ole vaihtamisen suhteen. Sitä paitsi olen edelleen kaunis. Ap

Vierailija
10/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen kumppanini kanssa, koska hän on minusta tavattoman kaunis ja seksikäs. Jos hän ei olisi, en olisi koskaan motivoitunut harrastamaan hänen kanssaan seksiä, ja mitään suhdetta ei olisi koskaan syntynyt. Ulkonäkö on kaikkein tärkein ominaisuus, koska sen ansiosta toisesta voi kiinnostua.

Miksi tämä olisi ongelma?

Vierailija
11/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on valtava merkitys. Mutta eiköhän tuo epävarmuutesi tule siitä että tiedät, millainen miehesi on.

Vierailija
12/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinassasi pisti silmään miehesi moraali, joka minulle on tärkeämpi asia, kuin aihe jota halusit tässä käsitellä.

Juuri näin. Itselleni ei kelpaisi noin pinnallinen ja ilkeä mies. Olipa kuinka komea hyvänsä.

Vierailija
13/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se todella merkityksetön, itse kun ymmärsin sen, että se on todella keskeinen. 

Miehelläni on korkea moraali. Hän kertoi heti, että oli tavannut minut eli jätti exänsä, ei ole mikään valehtelija. Ap

Vierailija
14/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Mutta en olekaan mikään kaunotar.

Vierailija
15/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itselleni ei kelpaisi noin pinnallinen ja ilkeä mies. Olipa kuinka komea hyvänsä.

Sinun miehesi on yhtä pinnallinen, valitettavasti tai onneksi, kukapa tietää. Ap

Vierailija
16/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omasta mielestäni erityisen hyvännäköinen mutta mieheni mielestä olen aina ollut. Haluaisin nähdä itseni edes joskus samalla tavalla. Mun mies on kyllä todella komea kasvoiltaan ja upea kropaltaan vaikkakin hänen parhaat ominaisuutensa on silti mielestäni sisäisiä. Ja niissä mäkin tiedän pärjääväni, oon ihana ihminen.

Vierailija
17/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma nainen ja tiennyt ihan aina, kuinka valtavan tärkeää ulkonäkö on!! Ihmiset kohtelee kuin kuraa, miehet varsinkin. Jotkut sanoo että kauniille ollaan kateellisia, ottaisin paljon mieluummin sen kateuden kuin sen että mua luullaan naaman perusteella ke hitysvammaiseksi

Vierailija
18/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä ajatustasi. Miehenikään ei varmaan olisi minun kanssani jos mm. olisi merkittävästi tyhmempi, olisi asunut Australiassa siihen aikaan kun tapasimme, olisi kuollut nuorena jne.

Outoa jossittelua. Tietenkin astiat ovat menneet kuten ovat menneet koska asiat olivat kuten olivat.

Vierailija
19/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen kumppanini kanssa, koska hän on minusta tavattoman kaunis ja seksikäs. Jos hän ei olisi, en olisi koskaan motivoitunut harrastamaan hänen kanssaan seksiä, ja mitään suhdetta ei olisi koskaan syntynyt. Ulkonäkö on kaikkein tärkein ominaisuus, koska sen ansiosta toisesta voi kiinnostua.

Miksi tämä olisi ongelma?

Ei se ongelma olekaan, mutta tajusin sen keskeisyyden vasta keski-ikäisenä. Jos mieheni olisi 25 cm lyhyempi, hän ei todennäköisesti olisi mieheni, vaikka muuten olisi ihan samanlainen. Ja se on ihan kauhea ajatus, koska mieheni on oikeasti täysi kymppi.

Palstan tasomiehiä kovasti haukutaan täällä aina, mutta kyllä he ovat tämän oivalluksen päähäni ajaneet. (Sanon, vaikka mua tietysti aletaan epäillä mieheksi kun näin sanon.)

Mun täytyy kohta mennä, toivottavasti ketjua ei poisteta. Ap

Vierailija
20/284 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaikuttaa myös persoonaan. Sillä on paljon merkitystä miten toiset ihmiset kohtelevat ja arvioivat sinua sekä aikuisena että varsinkin lapsuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi