Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helluntailainen isoäitini pelkää että ulkomaalaiset valtaa temppelit ja tekee meistä orjia, kuten mekin tehtiin heistä

Vierailija
05.09.2023 |

Jännä juttu mitenkä vanhempien ihmisten omatunto kolkuttaa ja seurauksia pelätään nyt toden teolla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitisi ei varmaankaan ollut osana orjakaupassa?

Vierailija
2/8 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hiton me? Ei suomalaiset ole mitään orjia pitäneet. Itse kyllä ovat olleet orjia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen morsian Anneko isoäitisi on?

Vierailija
4/8 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroin vieraissa...

Vierailija
5/8 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun isoäitisi taitaa olla vähän pimeä? Onko sillä väärä lääkitys?

Vierailija
6/8 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hiton me? Ei suomalaiset ole mitään orjia pitäneet. Itse kyllä ovat olleet orjia.

Et ole tainnut kuulla Orjalinnake Carolusburgista, jonka rakensivat ruotsalaiset. Me olimme ruotsalaisia tuolloin Ruotsin suurvalta-aikoina. Siellä oli suomalaisia merenkävijöitä.

Suomalaiset ovat pitäneet orjina saamelaisia, karjalaisia, venäläisiä, myös suomen muiden heimojen jäseniä. Se oli yleistä siihen maailmanaikaan.

Hellaritantalla omatunto koputtelee ihan aiheesta. Rasisti ei nuku hyvin ja harhaoppinen pelkää Jumalan tuomiota.

Temppeleiden puolesta on ihan turha pelätä; ne vie jäsenkato, hometalosyndrooma ja kiinteistövero.

Vierailija
7/8 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pidetty orjia. Niitä on jopa Kalevalassa. Lukisit joskus muutakin kuin jonkun Jani Mäkelän twiittejä.

Sille ei kukaan mitään voi, jos sulla on edelleenkin orjan mentaliteetti, kuten persuilla yleensä.

Vierailija
8/8 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis äänestää persuja, jos et halua Suomesta siirtomaata...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän