Miksi ihmisille ei riitä enää mikään tavallinen polttareiden tai häiden suhteen?
Polttareilta odotetaan jotain suurenmaailman meininkiä, mielellään vielä monen päivän juhlat tai viikon ulkomaanmatka, häät samoiten monipäiväiset, kaasoille kaikkia vaatimuksia asujen suhteen jne. Miksi? Tuntuu että hirveällä hingulla kopioidaan jotakin eikä tehdä omannäköisiä juhlia. Eniten noissa ärsyttää se miten vaatimukset on korkealla vieraiden panostuksen suhteen ajallisesti sekä rahallisesti. En ole ihan pienituloinen mutta silti haluaisin itse valita kohteet joihin rahani käytän tai pitää mahdollisuus säästämiseen. Sitten pidetään itsekkäänä kun "hyvätuloinen" pihistelee, en siis ole mikään rikas vaan hieman keskituloista paremmat tulot mutta asun yksin joten kuluja myös on reilusti yhden maksettavaksi jne.
Häiritseekö ketään muuta tämä?
Kommentit (5)
pitää saada someen sisältöä, jolla voidaan todistella muille, että teen jotain toisin kuin muut, olen erikoinen, luova ja uniikki
Vierailija kirjoitti:
pitää saada someen sisältöä, jolla voidaan todistella muille, että teen jotain toisin kuin muut, olen erikoinen, luova ja uniikki
Niin, omaa hää häshtagia unohtamatta!! Minusta tuntuu että somepäivittely alkaa vähän hiipua ainakin oman ikäisten 30v keskuudessa, en tiedä onko hääpäivityksetkään enää niin suosittuja? Ap
Vierailija kirjoitti:
Up
Jokapaikkaan sinäkin kerkeät!
No, vierestä seuranneena niin näillä joilla polttarit ja häät ovat se suurin tapahtuma ja överiksi mitoitettuja niin avioliitto yleensä on hyvin lyhyt.
Minun lähipiirissä ei ole tällaista. Jos olisi, niin häiritsisi.