Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole netflixiä, spotifyta yms ja se herättää kummastusta toisinaan

Vierailija
04.03.2023 |

usein sanotaan että eihän sieltä lineaarisesta tv:stä tule mitään katsottavaa tms.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä.

Vierailija
2/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan köyhäksi kun ei ole sitä ja tätä ja tuota ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataan kaiken netistä ilmaiseksi, ja se herättää kummastusta toisinaan.

Vierailija
4/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole rouva Bell

Vierailija
5/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetelään samasta syystä ja äliönä pidetään kun en ole F.B/ instagram. Aivan tolona kun tietoinen valinta en ostanut,en lahjana ottanut älypuhelinta.Miksi pitäisi? Hyvin toimi vanha samsung iältä 13-15 vuotta,jossa ei kameraa.Sovin sillä tapamis ajat ,kuin hoidan asioita,Varan ajan läkäriin.En sustu mihinkään t-viesti jutuihin.Jos ei voi sopia tapaamista vain puhelin,antaa olla.

Vierailija
6/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole, enkä kaippa yhtään. Joka päivä kuulee töissä, ettei Netflixissäkään ole enää mitään. Silti siitä maksavat. Minulle Spotifynkin korvaa oma levykokoelma ja sitä täydennän kirppareilta pikkurahoilla. Mainoksettoman Youtuben tilasin, kun katson paljon tubettajia.

Vierailija
7/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo noita, 1 2 3 kanavat pääasiassa riittää. En oo facessa, instassa, watsupissa...

Ei vaan kiinnosta

Email kiva, korvaa olin kortit ja kirjeet. Toki niitäkin laittelen...

Mummouduin jo kolmikymppisenä. Sori mummot - ootte nykyään digi-ihmisiä iso osa

Vierailija
8/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan. Ei yhtäkään suoratoistopalvelua eikä maksukanavaa, eikä ole koskaan ollut. En koe mielekkääksi ajankäytöksi kuluttaa viihdehuttua, enkä varsinkaan halua maksaa siitä.

Vietän aika monta päivää vuodessa hotelleissa ympäri maailmaa, ja niissä joskus tulee ajan tappamiseksi avattua Netflix (valmis tili hotellin älytelkkarissa). Silloin pääsee vilkaisemaan, mistä ei ole jäänyt paitsi. Ainoa sarja viime vuosilta, joka on ollut niin kiinnostava, että katsoin kaikki jaksot, oli Queen's Gambit.

Vierailija
9/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suurin syy pitää suoratoistoja (yhtä kerrallaan) on se, että sarjat mukava katsoa yhteeen pötköön.

Nytkin ärsyttää kun yksi sarja mistä katsoin 3 ensimmäistä kautta pötkönä, tulee uusinta seurattua telkkarin kautta 1 jakso/vko, mikä tuntuu h i t a a l t a.

Vierailija
10/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetelään samasta syystä ja äliönä pidetään kun en ole F.B/ instagram. Aivan tolona kun tietoinen valinta en ostanut,en lahjana ottanut älypuhelinta.Miksi pitäisi? Hyvin toimi vanha samsung iältä 13-15 vuotta,jossa ei kameraa.Sovin sillä tapamis ajat ,kuin hoidan asioita,Varan ajan läkäriin.En sustu mihinkään t-viesti jutuihin.Jos ei voi sopia tapaamista vain puhelin,antaa olla.

Sulla ei riittäisi äly käyttämään älypuhelinta, sosiaalista mediaa jne.

Vierailija
11/11 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ylipäänsä se etten kuuntele musiikkia koko ajan herättää saman ikäisissä ihmetystä.