Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallista, että nelikymppinen on jo todella rypistynyt?

Vierailija
04.09.2023 |

Itselläni ryppyjä 0.

N42

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Nygårdin vaimo ainakin tosi ryppyinen ikäisekseen, itse olen pian 45v ja ainakaan vielä ei ole yhtään ryppyä, just kävin kosmetologilla ja sanoi ettei löydä yhden yhtäkään edes pientä ryppyä.

Vierailija
42/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko ne Ne Naantalilaisen hevostalliyrittäjien kuvat? Oli niiden seksuaalirikos-oikeudenkäynnin yhteydessä näkyvillä.

Nainen on 44v.! Ei kyllä uskoisi sen ikäiseksi, näyttää vanhemmmalta kuin mun äiti, joka on 58v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehon rasvaprosentin vetäminen alhaiseksi johtaa ryppyisyyteen jo keski-iän alkuvaiheilla. Raju laihduttaminen tai liian raskaat harrastukset kuten ultrajuoksu.

Tosin vain pienellä osalla suomalaisista on alhainen kehon rasvaprosentti.

Vierailija
44/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ryppyjä, mutta juonteinta on jo. Harvalla nelikymppisellä on suorastaan ryppyjä, mutta kyllähän siitä ihosta näkee, että ei enää nuoria olla.

Vierailija
45/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin jos on röökinpolttaja niin joo, kyllä se iho alkaa olla aika ikävän näköinen eli sellainen kuiva, harmaa, samea ja just sellaista minipientä ryppyä täys.

Vierailija
46/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa elämme suurimman osa vuotta pimeydessä ilman aurinkoa, joten se auttaa.

Mut tietenkin perintötekijät vaikutta. Onko paksu vai ohut ihotyyppi. Tupakointi vanhentaa. Suun ympärille tulee ryppyjä. Raskaat elämän kokemukset voi vanhentaa.

Emme elä Suomessa suurinta osaa vuodesta pimeydessä, tuo on aivan keksitty juttu. Enemmän on valoa kuin pimeää, tästä löytyy ihan tietoa.

Vierailija
47/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehon rasvaprosentin vetäminen alhaiseksi johtaa ryppyisyyteen jo keski-iän alkuvaiheilla. Raju laihduttaminen tai liian raskaat harrastukset kuten ultrajuoksu.

Mieluummin nainen, jolla on muutamia ryppyjä, mutta hyvässä kunnossa, kuin lihava nainen ilman ryppyjä.

Vierailija
49/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ryppyjä, mutta juonteinta on jo. Harvalla nelikymppisellä on suorastaan ryppyjä, mutta kyllähän siitä ihosta näkee, että ei enää nuoria olla.

Ne on sama asia :D

Vierailija
50/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin nainen, jolla on muutamia ryppyjä, mutta hyvässä kunnossa, kuin lihava nainen ilman ryppyjä.

Olen hoikka nainen ilman ryppyjä, ikää kohta 45. Terveelliset elämäntavat ja ei raskasta liikuntaa + hyvät geenit.

Vierailija
51/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne olisi sama asia, niin miksi sitten voiteista kerrotaa, että ne vähentävät ryppyjä JA juonteita?

Vierailija
52/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne olisi sama asia, niin miksi sitten voiteista kerrotaa, että ne vähentävät ryppyjä JA juonteita?

Siksi, että voide kuulostaisi tehokkaammalta, kun tekee muka monta asiaa. Miten ryppy ja juonne mielestäsi eroavat toisistaan?

Vierailija
53/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näistä rypyistä meuhkataan.

Paljon olennaisempi vanhenemisen merkki on kasvonpiirteiden valahtaminen. Minullakin nyt viisikymppisenä leukalihja on hävinnyt, suupielet roikkuvat alaspäin kuin olisin aina pahantuulinen.

Marsunposket uhkaavat ja olen normaalipainoinen. Rypyt voivat antaa jopa kivaa persoonallista ilmettä naamaan.

Vierailija
54/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muna vain rypistyy ja pienenee vuosi vuodelta. 

Vierailija
55/107 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri joka ei huomaa omaa ikäänsä, ja luulee olevansa samannäköinen kun oli 20v.

Se on vaan kun omaan naamaan tottuu, niin ei sitä eroa näe itse.

Mun mielestä tää on outo väite, ettei niitä ryppyjä muka vaan huomaisi omasta kuvastaan.

Vierailija
56/107 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on esimerkiksi ent. urheilija, juoksija, käy säännöllisesti salilla tekemässä rääkkiä, niin kyllä. Raskas liikunta vanhentaa ennenaikaisesti.

Raskas liikunta kyllä nuorentaa, mutta alhaisempi rasvaprosentti voi näkyä kasvoissa juonteina. Se on vähän kumpi painaa enemmän, hyvä kunto vai kasvot.

Ei nuorenna. Kaikki mikä on raskasta keholle, vanhentaa sitä.

Aivan väärin. Treenaan salilla ja olen kyllä paljon nuoremman näköinen kuin ikätoverini. Kasvot ei roiku koska liikunta!

Painokin on pysynyt suht samana koko elämäni, ei ryppyjä. Minua luullaan säännöllisesti 10 vuotta nuoremmaksi. Ja ei, en pukeudu kuin teini.

Vierailija
57/107 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näistä rypyistä meuhkataan.

Paljon olennaisempi vanhenemisen merkki on kasvonpiirteiden valahtaminen. Minullakin nyt viisikymppisenä leukalihja on hävinnyt, suupielet roikkuvat alaspäin kuin olisin aina pahantuulinen.

Marsunposket uhkaavat ja olen normaalipainoinen. Rypyt voivat antaa jopa kivaa persoonallista ilmettä naamaan.

Niin jos harrastaa urheilua, kasvot ei valahda.

Katsokaa vaikka Pippa Laukkaa. Täällä palstalla aina kuvitellaan että ihmiset käyvät leikkauksissa, vaikka ihan vaan urheilulla ja terveellisillä elämäntavoilla voi vaikuttaa paljon. On ihan vaan omaa laiskuutta jos ei kokeile.

Vierailija
58/107 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi ollakin. Mutta se ei varmasti ole tavallista, että nelikymppinen ihminen kyselee hölmöjä kanssaihmistensä ihon kimmoisuudesta. Kai sinä nyt itsekin näet onko se tavallista vai ei.

Jos ei osaa arvioida ihmisten ikää, ap:n kysymys on ihan validi. Mistäpä sinä tiedät onko kohtaamasi ryppyinen ihminen 40v tai 60v. tai ovatko hänen ryppynsä seurausta normaalista vanhenemisesta tai jostain muusta. Ja niin paljon kuin täällä lihavia morkataankin, niin usein heidän pyöreähköt kasvonsa ovat aika sileitä. 

Vierailija
59/107 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me rypistymme.

Vierailija
60/107 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teinistä asti vetänyt kessua niin kyllä se naamassa näkyy, liika aurinko myös !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme