Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallista, että nelikymppinen on jo todella rypistynyt?

Vierailija
04.09.2023 |

Itselläni ryppyjä 0.

N42

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi ollakin. Mutta se ei varmasti ole tavallista, että nelikymppinen ihminen kyselee hölmöjä kanssaihmistensä ihon kimmoisuudesta. Kai sinä nyt itsekin näet onko se tavallista vai ei.

Vierailija
2/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollut paljon stressiä, millaiset ovat elintapasi (auringolta suojautuminen, nukkuminen, ruokavalio, tupakoitko..) ja kuinka hoidat ihoasi? Nelikymppisellä voi olla vielä nuorekas iho, mutta toisilla ikääntyminen näkyy selvemmin. Onhan meidän elämänhistoriatkin erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotyyppi vaikuttaa, samaten elintavat. Mulla on 2v nuorempi ystävätär, joka on käynyt jo silottamassa ryppyjä koska hänen ihonsa on luonnostaan todella kuiva ja ryppyjä ollut pitkään. Mulla ei ole juurikaan kurttuja ja iho on ihan erilainen, rasvaisempi.

N47

Vierailija
4/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on esimerkiksi ent. urheilija, juoksija, käy säännöllisesti salilla tekemässä rääkkiä, niin kyllä. Raskas liikunta vanhentaa ennenaikaisesti.

Vierailija
5/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon rasvaprosentin vetäminen alhaiseksi johtaa ryppyisyyteen jo keski-iän alkuvaiheilla. Raju laihduttaminen tai liian raskaat harrastukset kuten ultrajuoksu.

Vierailija
6/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ottanut paljon aurinkoa, niin rypyt alkaa näkyä jo 30v. Kannattaa vaikka googlata rekkamies jonka toinen puoli kasvoista on altistunut auringolle ja toinen ei. Huima ero.

Vierailija
7/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitko tahi oletko tupakoinut?

Ryppynaamojen perisynti.

Vierailija
8/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle viisikymppisenä yhä täysi vauvanaama.

Mies

Vierailija
9/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa elämme suurimman osa vuotta pimeydessä ilman aurinkoa, joten se auttaa.

Mut tietenkin perintötekijät vaikutta. Onko paksu vai ohut ihotyyppi. Tupakointi vanhentaa. Suun ympärille tulee ryppyjä. Raskaat elämän kokemukset voi vanhentaa.

Vierailija
10/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on esimerkiksi ent. urheilija, juoksija, käy säännöllisesti salilla tekemässä rääkkiä, niin kyllä. Raskas liikunta vanhentaa ennenaikaisesti.

Raskas liikunta kyllä nuorentaa, mutta alhaisempi rasvaprosentti voi näkyä kasvoissa juonteina. Se on vähän kumpi painaa enemmän, hyvä kunto vai kasvot.

Vierailija
11/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskas liikunta kyllä nuorentaa, mutta alhaisempi rasvaprosentti voi näkyä kasvoissa juonteina. Se on vähän kumpi painaa enemmän, hyvä kunto vai kasvot.

Runsas ulkoliikunta rypistää ennenaikaisesti.

Vierailija
12/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri joka ei huomaa omaa ikäänsä, ja luulee olevansa samannäköinen kun oli 20v.

Se on vaan kun omaan naamaan tottuu, niin ei sitä eroa näe itse.

Vierailija
13/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70-vuotias ja sama täällä, ryppyjä = 0.

Minulla on vain yksi ryppy ja istun sen päällä, jos sopii siteerata varsin vanhaksi elänyttä ranskatarta Jeanne Calmentia.

Vierailija
14/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon otto, vähälihainen ruokavalio ja suhteellisen runsas kasvirasvojen käyttö johtaa huonojen geenien kautta tuollaiseen tulokseen.

Vierailija
15/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorenna. Kaikki mikä on raskasta keholle, vanhentaa sitä.

Vierailija
16/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi käytän suojakerrointa 50 kesät talvet.

Vierailija
17/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallista. Mutta jos nuorena oli kuiva iho eikä finnejä, niin rypistyyhän se aiemmin.

erittäin vähäryppyinen entinen finninaama 52v

Vierailija
18/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi käytän suojakerrointa 50 kesät talvet.

Asut päiväntasaajalla :D ? No, jos jaksat hölvätä aineita naamaasi pinnallisuuden vuoksi niin jatka ihmeessä. Itse en laita naamaan just koskaan aurinkorasvaa kun tuoksuu nenään liikaa. Puuterissani on aurinkosuoja.

rypytön keski-ikäinen

Vierailija
19/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Huonot elintavat, alkoholi, tupakka, LÄÄKKEET  yms tekee

Vierailija
20/107 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri joka ei huomaa omaa ikäänsä, ja luulee olevansa samannäköinen kun oli 20v.

Se on vaan kun omaan naamaan tottuu, niin ei sitä eroa näe itse.

Millä tavalla odotat että hän huomaisi ikänsä? Valittaisi ja itkisi rypistymistään ja vanhenemistaan, sitäkö oletat? Vai onko sanonut olevansa nuoren näköinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi