Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Omissa mieltymyksissään saa ja pitää olla rehellinen. Ketään ei tarvitse tapailla ettei toiselle tulisi paha mieli. Mutta ilkeyttä ja halveksintaa ei perustella millään syyllä. Ei tässä asiassa eikä missään muussakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne käyttäus puoletkin siitä ajasta ja energiasta mitä ne käyttää meikkaamiseen muun kehon kuntoon laittamiseen niin lopputulos olisi paljon parempi.
Niin, että kun o n ylipainoinen, ei saisi meikata ja panostaa muuhun ulkonköönsä.
On se kumma juttu, suomalaisia naisia arvostellaan pukeutumisesta ja siitä, ettei ulkonäköön panosteta ja sitten ku sen tekee, niin ei saisikaan tehdä.
Lainaamasi henkilö puhui priorisoinnista. Ei hän sanonut ettei saa meikata, vaan että lopputulos olisi parempi jos käyttäisi aikansa eri tavalla, silloin se lopputulos olisi erilainen. Eihän täällä saa tehdä mitään jos ymmärtää väärin. Eniten ihmetyttää että viestiäsi peukutetaan.
" Lainaamaai henkilö"- eli sinä.
Palstaennustaja saapui jälleen
Vierailija kirjoitti:
Miksi "liian tasokkaat miehet" Tinderissä sitten tykkäävät hänestä? Jonnahan sanoi kertovansa, että on plus-kokoinen. Eikö miehet viitsi lukea tekstiä?
Eivät lue. Naisten teksteillä ei ole mitään väliä.
Aloittaja on kyllä aika moukka. Mutta se voi johtua siitä että ympäristö on vaikuttanut heikkoon mieleen niin vahvasti ettei hän itse ymmärrä mikä on sopivaa puhetta ja mikä ei. Sama koskee tietenkin kaikkia jotka kommentoivat toisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne käyttäus puoletkin siitä ajasta ja energiasta mitä ne käyttää meikkaamiseen muun kehon kuntoon laittamiseen niin lopputulos olisi paljon parempi.
Niin, että kun o n ylipainoinen, ei saisi meikata ja panostaa muuhun ulkonköönsä.
On se kumma juttu, suomalaisia naisia arvostellaan pukeutumisesta ja siitä, ettei ulkonäköön panosteta ja sitten ku sen tekee, niin ei saisikaan tehdä.
Lainaamasi henkilö puhui priorisoinnista. Ei hän sanonut ettei saa meikata, vaan että lopputulos olisi parempi jos käyttäisi aikansa eri tavalla, silloin se lopputulos olisi erilainen. Eihän täällä saa tehdä mitään jos ymmärtää väärin. Eniten ihmetyttää että viestiäsi peukutetaan.
" Lainaamaai henkilö"- eli sinä.
Palstaennustaja saapui jälleen
Palstaloukkaantuja saapui jälleen.
Mä en tajua tätä juttua. Ylipainoinen nainen valittaa ja ihmettelee miksi ei kelpaa miehille mutta itse naiset ei kelpuuta ylipainoista miestä kumppaniksi.
Miesten siis pitäisi hyväksyä naisten ylipaino mutta naisten ei tarvitse hyväksyä miesten ylipainoa?
Ylipainoisten miesten on todella haastavaa löytää kumppania koska ne ylipainoiset naiset(kuten jonna) etsii suurimmaksi osaksi normaalipainoista miestä kumppaniksi.
Jonna saa tinderissä siis mätsejä tosi paljon mutta miesversio jonnasta ei niitä mätsejä saisi kuin ehkä muutaman vuodessa.
Miesversio jonnasta on ylipainoinen ja ei mikään komistus mies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi "liian tasokkaat miehet" Tinderissä sitten tykkäävät hänestä? Jonnahan sanoi kertovansa, että on plus-kokoinen. Eikö miehet viitsi lukea tekstiä?
Kyllähän se lihava kerran seksiin kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi Jonna tosi hyvin, se on nätti nainen mutta kelpuuttaisiko se minua kumppaniksi?
Olen 180cm/110kg mitoiltani eli olen lihava kuten Jonna myös on lihava.
M27Pidän peukkuja, että joku tykkää!
Kiitos mutta olen aika varma että Jonna ei halua kumppaniksi miestä joka on lihava, Jonna lihavana haluaa normaalipainoisen ja hyvännäköisen miehen kumppaniksi.
M27
Aika moni kookkaampi nainen jonka tiedän "haluaa" mielellään myös isomman miehen - kuka haluaa jonkun idunvarren viereensä alleviivaamaan omaa kokoa?
Silti, luonne on tärkein, jos ne ei kohtaa...
Tätä ketjua lukiessa tulee minulle vielä vahvempi tunne pysyä sinkkuna, kun en koskaan olisi tarpeeksi hyvä ja kaunis vaikka mitä tekisin itseni eteen 😂
Ja minusta tuo jutun nainen on kaunis kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Tuon joskus vedin oikealle eikä tullut mätchiä.
Olen hoikka, 183cm, tummat hiukset (ei kaljua), Asiallinen esittelyteksit ja kuvat (ei kaljatuoppia, eikä paidatonta).
Koska pidät itseäsi paljon Jonnaa tasokkaampana, niin eikö ole vain hyvä juttu, että hän ei laittanut sinulle tykkäystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna kokee oikeudekseen vinkua kun ei kelpaa. Ja siitä tehdään juttu. Milloin tulee vastaava voimaantumisjuttu miehestä jossa naiset paskoja kun ei kelpaa?
Noitahan on ollut monta vähälle aikaa.
Joka tuutissahsn miehet vinkuu tätä." Naiset on kranttuja. Naiset on hypergamisia. On se kumma, ku tavismies ei kelpaa ( missikle).
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa tulee minulle vielä vahvempi tunne pysyä sinkkuna, kun en koskaan olisi tarpeeksi hyvä ja kaunis vaikka mitä tekisin itseni eteen 😂
Ja minusta tuo jutun nainen on kaunis kaikin puolin.
Aika monen naisen kannattaisi alkaa lesboksi. Niin eri tavalla naiset määrittää kauniin naisen kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää toi lihava nainen on päässy treffeille sentäs, lihava mies ei juurikaan treffeille pääse.
Reilua vai ei?Ei voida verrata, koska ylipainoinen nainen pääsee treffeille vain panoseuraksi, vaikka etsii parisuhdetta. Miehet tunnetusti panevat mitä tahansa.
En kyllä läskiä panis, se ois vaikeaa kun ei saa seisomaan. Kun ei sytytä ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tätä juttua. Ylipainoinen nainen valittaa ja ihmettelee miksi ei kelpaa miehille mutta itse naiset ei kelpuuta ylipainoista miestä kumppaniksi.
Miesten siis pitäisi hyväksyä naisten ylipaino mutta naisten ei tarvitse hyväksyä miesten ylipainoa?
Ylipainoisten miesten on todella haastavaa löytää kumppania koska ne ylipainoiset naiset(kuten jonna) etsii suurimmaksi osaksi normaalipainoista miestä kumppaniksi.
Jonna saa tinderissä siis mätsejä tosi paljon mutta miesversio jonnasta ei niitä mätsejä saisi kuin ehkä muutaman vuodessa.
Kehopositiivisuus ei koske miehiä. Normi lihava mies tietää olevansa lihava, kaverit saattaa ihan päin naamaa sanoa että kannattaisi urheilla enemmän ja syödä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kuules ruikka, unohdit sen, että miesversio(kin) Jonnasta pukeutuu nätisti itselleen sopiviin vaatteisiin, pitää huolta hiuksistaan ja partakarvoistaan ja ihonsa epätasaisuuksista. Jonnahan on vimpan päälle huoliteltu ja sillä lailla erittäin nätti. "Läski mieskin" voi olla komea kookas nallekarhu sopivissa city-vaatteissa...
Vierailija kirjoitti:
Ko. nainen ei tainnut sanoa treffailevansa vain normaalipainoisia. Se on sinun olettamuksesi. Ja Suomessa harmittavan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi Jonna tosi hyvin, se on nätti nainen mutta kelpuuttaisiko se minua kumppaniksi?
Olen 180cm/110kg mitoiltani eli olen lihava kuten Jonna myös on lihava.
M27Pidän peukkuja, että joku tykkää!
Kiitos mutta olen aika varma että Jonna ei halua kumppaniksi miestä joka on lihava, Jonna lihavana haluaa normaalipainoisen ja hyvännäköisen miehen kumppaniksi.
M27Entä sitten jos haluaa? Samalla tavalla kaikki miehet haluaa normaalipainoinen ja hyvännäköisen kumppanin, vaikka itse olisi läski ja ruma. Miksi naiset eivät saisi haluta? Tällä palstalla ei ole koskaan ùlinaketjuja, joissa naiset valittavat, miten : "Uljas, läski ja ruma, haluaa hoikan ja kauniin tyttöystävän!". Mutta näitä on täällä viikoittain/ päivittäin.
Koska miesten mielestä naisille pitäisi riittää, että miehellä on kikulit. Mitään muuta naiset eivät saa miehiltä edellyttää.
Mutta miehet ei saa edellyttää että nainen ei olisi lihava?
Tämä kommentti "Mutta miehet ei saa edellyttää että nainen ei olisi lihava" ihan irrallisena herätti ajatuksia. Minusta kuka tahansa, mies tai nainen, saa parisuhdemielessä kiinnostua ihan omien mieltymystensä mukaan esimerkiksi vain sellaisista miehistä tai naisista, jotka eivät ole lihavia. Tietenkin! Ei keneltäkään voi vaatia, että lähtisi parisuhteeseen jonkun sellaisen kanssa, jossa on jokin turn off -piirre. Jos se on lihavuus, sitten se on lihavuus.
Yleistäen sanoisin, että miehet edellyttävät, että kukaan nainen ei olisi lihava. Miehelle ei riitä, että hänen tyttöystävänsä tai puolisonsa ei ole lihava. Ei, vaan naiset yleisesti eivät saa olla lihavia, koska se sattuu miehiä silmään. Mies ei kestä sitä, että hän joutuu näkemään lihavia naisia.
Mies riisuu lihavalta naiselta ihmisarvon ihan kokonaan, vaikkei edes haikailisi parisuhteen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lihava mies kelpaa edes kertapanoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te elätte harhoissa, että nainen kuin nainen innosta kiljuen suostuu irtoseksiin ihan kenen kanssa tahansa? Sehän teitä suututtaa, kun kuvittelette tekevänne palveluksen naiselle, että nyt saa ruma nainen munaa, ja nainen kieltäytyy? Eihän sitä herkkä miehinen itsetunto kestä, jos saa pakit lihavalta naiselta.
Tämä on päivän huvittavin inzeli.
Kun toinen sanoo, ettei pahoittanut mieltään, niin se on sitten uhriutumista 😄