Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
1361/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipainoinen nainen on jotenkin voimaannuttava ja positiivinen asia, miksi miesten pitäisi mennä suhteeseen lihavan naisen kanssa?

Jonnan tilalla jos olisi mies niin se ei sais mitään sympatioita ja kuinka moni normaali painoinen nainen huolisi kumppaniksi ylipainoisen miehen?

Jonna ja kaikki naiset ymmärtävät että kenenkään ei tarvitse mennä suhteeseen kenenkään kanssa. Syitä ei tarvitse selitellä. Niitä ei edes tarvitse olla. Mutta käytöstavat kuuluu kaikille aikuisille.

Todellisessa elämässä tätä täytyy olla kuitenkin selittelemässä harvase viikko (valitettavasti). Utelijat ovat poikkeuksetta naisia.

Vierailija
1362/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artikkelin aihe oli miesten huono käytös. Jonka miehet todistivat oikeaksi tälläkin ketjulla. Läskittely on pikkuaivoissa ilmeiseti se viimeinen puolustuskeino, kun muut lahjat ei riitä keskusteluun tai itsereflektioon sitte millään.

On tullut täysin selväksi ettei moderni nainen minkäänlaista hyvää käytöstä ansaitse, silkkaa halveksuntaa vain. Kiitos feminismi kun teit naisista hirviöitä.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Opetelkaa käyttäytymään, niin ei tarvitse vittuillla teille ja halveksua teitä.

Eli feminismi aivopesi naiset ihmishirviöiksi ja nyt miesten pitäisi muuttua heidän mielensä mukaisiksi. Onko röyhkeydellä mitään rajaa, muuttukaa itse!

Takaisin 50-luvulle nyrkin ja hellan väliin? Sehän suomimiestä harmittaa, kun se ei enää onnistu.

Älä edes kehtaa verrata itseäsi edellisen sukupolven rankkaa työtä tehneisiin naisiin. Te feminismin mädättämät etuoikeutetut prinsessat olette saastaa.

Puolukkapäivät? Neiti ottaa nyt vaan buranan.

Ah menkkaretoriikkaa. Onko tuo sun viimeinen ase? Onko takki jo noin tyhjä? 🤣

Aamuhan on vasta nuori. Kahvi on vielä keittimessä.

No minä itsellinen nainen menen töihin ja jätän sinut tänne suoltamaan upeita sivalluksiasi, jotka eivät edistä mitään, tuo sinulle naista ja antavat sinusta lähinnä hyvin säälittävän kuvan. Have fun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi meikki ja tekoripset? En ole koskaan halunnut tekonaista.

Etkä ole yhtään naista saanutkaan.

Kova äijä saa naista!! Äijäenergiaa!

Vierailija
1364/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipainoinen nainen on jotenkin voimaannuttava ja positiivinen asia, miksi miesten pitäisi mennä suhteeseen lihavan naisen kanssa?

Jonnan tilalla jos olisi mies niin se ei sais mitään sympatioita ja kuinka moni normaali painoinen nainen huolisi kumppaniksi ylipainoisen miehen?

Jonna ja kaikki naiset ymmärtävät että kenenkään ei tarvitse mennä suhteeseen kenenkään kanssa. Syitä ei tarvitse selitellä. Niitä ei edes tarvitse olla. Mutta käytöstavat kuuluu kaikille aikuisille.

Todellisessa elämässä tätä täytyy olla kuitenkin selittelemässä harvase viikko (valitettavasti). Utelijat ovat poikkeuksetta naisia.

Sinussa ei ole mitään vikaa, minä nyt vaan en kiinnostunut tarpeeksi. Itse käytän miehiin tuota. Silloinkin kun syy on esim. älyn tai hyvienian puute. Jankkaamiseen en vastaile enää mitään. Eteenpäin.

Vierailija
1365/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artikkelin aihe oli miesten huono käytös. Jonka miehet todistivat oikeaksi tälläkin ketjulla. Läskittely on pikkuaivoissa ilmeiseti se viimeinen puolustuskeino, kun muut lahjat ei riitä keskusteluun tai itsereflektioon sitte millään.

On tullut täysin selväksi ettei moderni nainen minkäänlaista hyvää käytöstä ansaitse, silkkaa halveksuntaa vain. Kiitos feminismi kun teit naisista hirviöitä.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Opetelkaa käyttäytymään, niin ei tarvitse vittuillla teille ja halveksua teitä.

Eli feminismi aivopesi naiset ihmishirviöiksi ja nyt miesten pitäisi muuttua heidän mielensä mukaisiksi. Onko röyhkeydellä mitään rajaa, muuttukaa itse!

Takaisin 50-luvulle nyrkin ja hellan väliin? Sehän suomimiestä harmittaa, kun se ei enää onnistu.

Älä edes kehtaa verrata itseäsi edellisen sukupolven rankkaa työtä tehneisiin naisiin. Te feminismin mädättämät etuoikeutetut prinsessat olette saastaa.

Puolukkapäivät? Neiti ottaa nyt vaan buranan.

Ah menkkaretoriikkaa. Onko tuo sun viimeinen ase? Onko takki jo noin tyhjä? 🤣

Aamuhan on vasta nuori. Kahvi on vielä keittimessä.

No minä itsellinen nainen menen töihin ja jätän sinut tänne suoltamaan upeita sivalluksiasi, jotka eivät edistä mitään, tuo sinulle naista ja antavat sinusta lähinnä hyvin säälittävän kuvan. Have fun.

Sarkasmi on vaikea laji. Epäonnistun siinä usein. Jatketaan harjoittelua! T. Nainen

Vierailija
1366/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonna ei huoli samassa kunnossa olevaa miestä jossa itse on voi hän lopettaa tuon turhan ulinan. Silloinhan hän ajattelee niistä miehistä ihan samaa kuin muut hänestä.

Tämä.

Usein nuo pluskokoset naiset ei huoli kumppaniksi pluskokoista miestä joka on outoa, aika harva nomaali mitoissa oleva mies haluaa sitä pluskokosta naista kumppaniksi.

Jonna vaikuttaa just sellaselta että se haluaa sen hyvännäkösen miehen jolla on korkeakoulututkinto yms mutta ongelma tässä on se että Jonnan nyt vaan on erittäin vaikeaa ellei jopa mahdotonta saada sellainen mies koska Jonna ei itse nyt vaan ole mikään häävi kumppani ehdokas.

T: mies

Vierailija
1367/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jonna ei huoli samassa kunnossa olevaa miestä jossa itse on voi hän lopettaa tuon turhan ulinan. Silloinhan hän ajattelee niistä miehistä ihan samaa kuin muut hänestä.

Tämä.

Usein nuo pluskokoset naiset ei huoli kumppaniksi pluskokoista miestä joka on outoa, aika harva nomaali mitoissa oleva mies haluaa sitä pluskokosta naista kumppaniksi.

Jonna vaikuttaa just sellaselta että se haluaa sen hyvännäkösen miehen jolla on korkeakoulututkinto yms mutta ongelma tässä on se että Jonnan nyt vaan on erittäin vaikeaa ellei jopa mahdotonta saada sellainen mies koska Jonna ei itse nyt vaan ole mikään häävi kumppani ehdokas.

Kukapa ei haluaisi hyvännäköistä korkeasti koulutettua fiksua miestä.

Vierailija
1368/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Tämä johtuu ihan siitä, että tuon ikäiset naiset saavat sosiaalisessa mediassa jatkuvaa suitsutusta ja hyväksyntää. Kun he lisäävät jonkin kuvan someen, niin se alkaa tulvia lähinnä naisten jumalointia ja kehuja naisen ylivertaisesta kauneudesta. Aivan, kuin nainen olisi jotain täysin erityisen kaunista. Todellisuus miesten kriteereissä onkin sitten ihan muuta. Seksiä varmasti sataa ovista ja ikkunoista, siitä ei epäilystäkään.

Vierailija
1369/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Onko se hyvännäköinen mies millainen tarkalleen ottaen?

Vierailija
1370/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Onko se hyvännäköinen mies millainen tarkalleen ottaen?

Kuule, en lähde sinun jankkaamiseesi.

Vierailija
1371/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkyttävää huomata, millaisella tasolla miesten sisälukutaito on. Koko artikkelissa ei ollut kyse Jonnan painosta tai ulkonäöstä, vaan miesten huonosta käytöksestä. Kaikkea, mitä mieleen juolahtaa ei tarvitse möläyttää ääneen. Ja mitä tekevät miehet? Möläyttävät mitä törkeimpiä kommentteja Jonnan painosta ja ulkonäöstä. En enää ihmettele, miksi pojat pärjäävät heikosti koulussa. Ei osata lukea.

Vierailija
1372/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa tuo "kuolasi". Tämä lihava tyttö ei ole kyllä mistään kohdasta "kuolaamisen" tasoinen. Jollainhan lihavuus on kompensoitava.

Vierailija
1373/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On järkyttävää huomata, millaisella tasolla miesten sisälukutaito on. Koko artikkelissa ei ollut kyse Jonnan painosta tai ulkonäöstä, vaan miesten huonosta käytöksestä. Kaikkea, mitä mieleen juolahtaa ei tarvitse möläyttää ääneen. Ja mitä tekevät miehet? Möläyttävät mitä törkeimpiä kommentteja Jonnan painosta ja ulkonäöstä. En enää ihmettele, miksi pojat pärjäävät heikosti koulussa. Ei osata lukea.

Arvaa, mikä olisi palstan naisten reaktio, jos tässä jutussa olisi ollut mies kertomassa samoja asioita?

Vierailija
1374/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostainhan se pitää työttömien päivään saada ajanvietettä joten täällähän ne sit jankkaa ja jankkaa

Vierailija
1375/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa, mikä olisi palstan naisten reaktio, jos tässä jutussa olisi ollut mies kertomassa samoja asioita?

En osaa kuvitella tilannetta, jossa mies esittelisi naisilta saamiaan ulkonäköönsä kohdistuneita solvauksia, koska sellaista ei tapahdu.

Vierailija
1376/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sulla ole korkokenkiä ja falsettilauluääntä? Miksei kaikilla miehillä ole, kun minä tykkâän sellaisista miehistä?

Mistä sinä tiedät? Voit tehdä miesten lauluäänistä oman ketjun. Nyt puhuttiin tuosta naisesta joka on ihan naamioinut itsensä. Liimannut muovia naamaan ja värittänyt loput kohdat. Miksi naiset liimaa muovia naamaan?

Vierailija
1377/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa kuvitella tilannetta, jossa mies esittelisi naisilta saamiaan ulkonäköönsä kohdistuneita solvauksia, koska sellaista ei tapahdu.

Feministien toimesta tapahtuu paljonkin.

Vierailija
1378/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sulla ole korkokenkiä ja falsettilauluääntä? Miksei kaikilla miehillä ole, kun minä tykkâän sellaisista miehistä?

Mistä sinä tiedät? Voit tehdä miesten lauluäänistä oman ketjun. Nyt puhuttiin tuosta naisesta joka on ihan naamioinut itsensä. Liimannut muovia naamaan ja värittänyt loput kohdat. Miksi naiset liimaa muovia naamaan?

Miksi miehet käyttää tylsiä matalia kenkiä? Miksi ne sheivaa partansa vaikka mä tykkään parrakkaista miehistä? Miksi ne lihoo vaikka mä tykkään timmeistä? Miksi ne ei käytä tarpeeksi dödöä? Miksi ne ei harrasta kirjallisuuspiirejä? Miksi ne pyöräilee lycrissa, vaikka ne näyttää musta ihan karmeilta?

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.

Vierailija
1379/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen harrastaa muovin liimaamista naamaansa ja kun sanoin, että hän saa käyttää omaa aikaansa miten tahtoo, mutta musta toi on vähän hölmö, nainen suuttui. Sitten totesin että kun pulssi kiihtyy, kaloreita palaa enemmän.

Vierailija
1380/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet käyttää tylsiä matalia kenkiä? Miksi ne sheivaa partansa vaikka mä tykkään parrakkaista miehistä? Miksi ne lihoo vaikka mä tykkään timmeistä? Miksi ne ei käytä tarpeeksi dödöä? Miksi ne ei harrasta kirjallisuuspiirejä? Miksi ne pyöräilee lycrissa, vaikka ne näyttää musta ihan karmeilta?

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.

Eli tämän ihan perus ihannemiestyyppi, mutta parralla?:

http://beardstyle.net/wp-content/uploads/2018/03/jon-korta-728x728.jpg…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän