Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
41/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nää tytyt vaan laihduta ja lopeta valittamista?

Vierailija
42/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tässäkään olla sukupuolikohtaista juttua ollenkaan. Harva näinen juttujen perusteella innostunut, jos profilin perusteella luullut jotain muuta. Moniko normaalipainoinen nainen olisi kiinnostunut lihavasta miehestä?

Suurin osa, koska melkein kaikki olette läskejä.

Taitaa ylipainon suhteen sukupuolet myös olla kovin tasaisessa tilanteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kannattaa muistaa, että sitä mitä toinen ihminen on, sitä häneltä saat.

Ja se mitä toisista ajattelet ja sanot, tulee omista arvoistasi, ei sen toisen arvoista.

/

Perussääntönä:

Tykkää itsestäsi enemmän, niin sinusta tykätään enemmän. 

Tunne itsesi paremmin, niin sinut tunnetaan paremmin.

Vierailija
44/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähdään kuinka internet on poistanut ihmisiltä alkeellisimmatkin käytöstavat. Jos ei tykkää toisen ulkonäöstä, niin se on ok. Mutta kommentointi on roskapoppoon touhuja.

Vierailija
45/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa, mutta se on varmaa, ettei Jonnalle tai yhdellekään muulle naiselle kelpaa mies joka alkaa heti maanantaiaamusta vinkumaan vauva-palstalla tasoista.

Lihava palstanainen suuttui. :D

Tästäkö mun nyt pitäisi pahoittaa mieleni?

Hyökkääjä yrittää uhriutua. Naisten raukkamaisuudella ei ole rajoja.

Faktan aukikirjoittaminen ei ole hyökkäämistä. Sinä sen sijaan lähdit heti jengoiltasi riehumaan yrittäen loukata solvauksella, joka sattui yhtä paljon kuin höyhenen törmäys av-mamman takamukseen.

Nyt on huvittavaa tulkintaa. Lihavuutesi on ilmeisesti arka paikka sinulle? :D

Kierin täällä kyynelissä, koska mikään ei ole haavoittanut minua niin kuin tämä kommentti...

Sä loukkaannuit jo aloituksesta, koska olet itse lihava. Jos et olisi loukkaantunut, olisit voinut ihan rauhallisesti keskustella itse artikkelista hyökkäämättä aloittajan kimppuun, kuten me muut teimme.

- ohis

Vierailija
46/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein näillä naisilla on väärät luulot itsestään eli luullaan olevansa paljon kauniimpia mitä oikeasti on, epäilen että toi vaan yliarvioi oman tasonsa mikä on naisille yleistä. Toi löytäis kyllä miehen helposti jos sille kelpais sellainen mies joka on sen kanssa samaa tasoa mutta ei tolle kelpaa mies jolla on esim ylipainoa.

Naiset aliarvioi ulkonäkönsä ja miehet yliarvioi, se on jo ihan tieteellisestikin todettu.  Joten jos sinäkin vain tulisit sieltä testopilvestä alas ja myöntäisit itsellesi olevasi ruma. 

Suurin os suomalaisista miehistä on susirumia, ja yli 40-vuotiaista 95 prosenttia. Pluskoon lisäksi pitäisi mainita ilmossa, jos on kranssitukan alkua, kynäjalat, 170 senttiä sulka päässä, oikomahoito yhä kesken keski-iässä, kaljamaha kaljalla tahi ilman, sekä tietysti paska luonne.

Sanoo 120 kg painava ihrakeiju jonka naama alkoi roikkumaan jo 35 vuotiaana.

Vierailija
47/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelin perusteella Jonna pääsee kyllä treffeille aika usein, mutta miehet eivät vaan kiinnostu riittävästi että asiat etenisivät ekojen treffien jälkeen.

Ei tämä mielestäni mikään iso mysteeri ole. Jonna yrittää saada miehiä, joihin hänellä ei vaan yksinkertaisesti riitä pelimerkit hänen nykyisellä ulkonäöllään. Ihan tuttu tarina, olen itse nimittäin ollut joskus tuossa ihan samassa tilanteessa kuin Jonna. Itse ratkaisin ongelman parantamalla ulkonäköäni, jonka jälkeen niitä kutsuja tokille treffeille alkoi tulla ihan eri tavalla.

Vierailija
48/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna kokee oikeudekseen vinkua kun ei kelpaa. Ja siitä tehdään juttu. Milloin tulee vastaava voimaantumisjuttu miehestä jossa naiset paskoja kun ei kelpaa?

Onhan noita tehty. Tässä esim.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201709212200408779

Vierailija
49/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä 😳 Hänhän on aivan mielettömän kaunis! Joku rotannaamainen harmaa insinöörismies häpeillyt seurassa? Ei saatana!

Mielettömän kaunis = helvetisti meikkiä, kilon tekoripset ja pitkä keinotukka.

Jos nyt kuitenkaan ei liioiteltaisi. Ihan tavallisen näköinen mutta rankasti meikattu pullea tyttö. Vähän luonnollisemmalla tyylillä voisi kohderyhmä vaihtua miehiin, jotka ovat vähemmän ulkonökökeskeisiä. Nyt tuo meikkilookki varmasti karkottaa paljon luonnollisemman lookin ystäviä, joille ehkä se ylipainokaan ei olisi niin iso juttu

Jaa minusta on kyllä hyvin kaunis, paljon tavista kauniimpi.

Miten edes arvioit kauneutta noin vahvan meikin läpi? Ehkä sinulle kauneus on vain "pitkät (teko) hiukset ja paljon meikkiä", mutta useimmille se päälle maalattu ja liimattu "kauneus" ei riitä. 80% tytöistä saa meikillä ja samoilla lisäosilla tehtyä tuon näköisiksi.

Vierailija
50/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvinne varmaan kertoa miten vaikeaa on plus-kokoisella miehellä? Vähintään tuplasti vielä vaikeampaa. Ei paljon kannata edes haaveilla että yksikään hoikka nainen edes viitsisi vilkaista päin.

Naisilla painoa nostaa hormonit, koska naisen keho on suunniteltu keräämään rasvaa. Miehen vartalo on suunniteltu keräämään lihasta, joten kyllä sitä saa ihmetellä mitä sinä olet naisten puuhissa luonnon vastaisesti. 

Kerron salaisuuden teikäuskovaiselle: kukaan ei ole suunnitellut miestä tai naista.

Vierailija
51/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehille kelpaa enää mikään. Muakin useimmat katsovat kuin halpaa makkaraa kun on vähän aknearpia ja en ole langanlaiha vaan löytyy per settä ja reittä. Ylipainoinen en ole. En ymmärrä miksi näiden miesten täytyy sitten vaivautua paikalle? Noloa heiltäkin. Ja mullakin ollut rehelliset kuvat eli kuvia ilman meikkiä jne.

N26

Vierailija
52/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miehissä nyt myös amk-inssit red flag?

Vierailija
53/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä 😳 Hänhän on aivan mielettömän kaunis! Joku rotannaamainen harmaa insinöörismies häpeillyt seurassa? Ei saatana!

Insinöörismies. Kuten varmaan huomasit tekstarit olivat englanniksi.

Vierailija
54/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se on. Kyllä ruman suomalaisen miehen kannattaa ihan vain lähteä Aasiaan metsästämään lapsinaisvartaloa pedariviboissaan.

Luin myös juttua pöyristyneenä.

Aha. Jos ei sidukkavalaan muheva pötsi kelpaa, on pedari. LOL.

Vierailija
55/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa, mutta se on varmaa, ettei Jonnalle tai yhdellekään muulle naiselle kelpaa mies joka alkaa heti maanantaiaamusta vinkumaan vauva-palstalla tasoista.

Lihava palstanainen suuttui. :D

Tästäkö mun nyt pitäisi pahoittaa mieleni?

Hyökkääjä yrittää uhriutua. Naisten raukkamaisuudella ei ole rajoja.

Faktan aukikirjoittaminen ei ole hyökkäämistä. Sinä sen sijaan lähdit heti jengoiltasi riehumaan yrittäen loukata solvauksella, joka sattui yhtä paljon kuin höyhenen törmäys av-mamman takamukseen.

Nyt on huvittavaa tulkintaa. Lihavuutesi on ilmeisesti arka paikka sinulle? :D

Kierin täällä kyynelissä, koska mikään ei ole haavoittanut minua niin kuin tämä kommentti...

Sä loukkaannuit jo aloituksesta, koska olet itse lihava. Jos et olisi loukkaantunut, olisit voinut ihan rauhallisesti keskustella itse artikkelista hyökkäämättä aloittajan kimppuun, kuten me muut teimme.

- ohis

Nääh, ei oikein toimi tämä uusi yrityksesikään. 

Vierailija
56/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nää tytyt vaan laihduta ja lopeta valittamista?

Samaa mä ihmettelen inceleistä. Kasvattais aivot ja itsetunnon eikä aina vaan ulisisi naisen puutetta ja naisvihaa.

Vierailija
57/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko miehissä nyt myös amk-inssit red flag?

Ainahan ne ovat olleet. Paariaan tästä putoaa enää opistoinssi, ne ovat demoneja. Kynäjalat, rotanharmaus, D-kakkosmaha, kranssitukka, 170 senttiä sulka päässä ja keskeneräinen oikomahoito ovat pientä, mutta amk-insseys on suoraan saatanasta.

Vierailija
58/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinöörismies. Kuten varmaan huomasit tekstarit olivat englanniksi.

Eipä yhtään yllättänyt. :D

Vierailija
59/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet että Jonna on valinnut Tinderistä rotannaamaisen harmaan insinöörismiehen? Ongelma tuntui olevan ettei miehet lankea hänen jalkoihinsa tai ainakin tarjoa hänelle juomia

Vierailija
60/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino kertoo todella usein ongelmista. Minä katselen normaalipainoisia liikkuvia naisia. Siinä ei ole mitään väärää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän