Miten miehesi ilmoittaa halustaan?
Kysymys otsikossa. Eli kun miehesi haluaa kanssasi s**siä niin millä sanoin hän yleensä tuo asian esille? Käyttääkö ronskimpaa kieltä vai sanooko jotenkin romanttisesti?
Onko sinulle jonkinlainen ilmaisutapa selkeä tuen off?
Kommentit (37)
Menen joka ilta vaimon kyljelle ja laitan käden pillun päälle. Siinä sitten hiljaa silitän ja hieron pillu. Siis joka ilta nukkumaan mennessä. Silloin kun enemmän panettaa, niin jotenkin vain tulee hierottua voimakkaammin ja pidempään. Silloin vaimo useinkin kokeilee kassien painoa ja kaluni turpoamisherkkyyttä. Siitä vaimo tietää, että mies alkaa olemaan pillua vailla. Useimmiten meillä on sitten seksiä seuraavana iltana, jotta vaimo ehtii valmistautumaan. Toisinaan herättelen hänen halujaan, jos aamuisi sattuu olemaan oikein kova seisokki, menemällä hänen peppunsa kiinni. Siitä tuntee kiiimani ja haluni. Sama juttu, useinkin seuraavana iltana on seksiä. Iltaisin siksi, ettei vaimo ole koskaan halunnut aamuseksiä. Mutta meillä se periaate, että minä osoitan haluni, jolla herätän vaimoni haluja ja vaimo tekee varsinaiset aloitteet seksiin, eli on aina päättänyt milloin meillä on seksiä. Jos on tullut ylimääräisiä välipäiviä, niin syynä ollut vaimon mukaan se, etten ole tarpeeksi paljon esittänyt halujani. Joten oma laiskuuteni ja tai odottelu on välillä kostautunut.
Ilmoittaa makkariin tullessaan: nyt pillu paljaaksi ja ketarat levälleen!
Minä ilmoitan miehelleni, joten tartun kaluun ja suutelen tai ihan muutakin.
Asia on kyllä selvä. Mutta ei tarvii yleensä ajatella, sillä jokapäivä haluamme.
En usko että sanoja juurikaan tarvitaan silloin kun hmisen ominaistuoksu on just se oikea. Sanaton ja ylivoimainen singaali ihmiseltä ihmiselle: takuuvarma!
Vain nenä sen ainq sulle kertoo, eikä ikinä valehtele. (Obs.sitä ei saisi peittää hajuvesillä) Ja kun "ja jos" se miellyttää toista: se on seksissä vain hyvä asia.
nuuhkija kirjoitti:
En usko että sanoja juurikaan tarvitaan silloin kun hmisen ominaistuoksu on just se oikea. Sanaton ja ylivoimainen singaali ihmiseltä ihmiselle: takuuvarma!
Vain nenä sen ainq sulle kertoo, eikä ikinä valehtele. (Obs.sitä ei saisi peittää hajuvesillä) Ja kun "ja jos" se miellyttää toista: se on seksissä vain hyvä asia.
Allekirjoitan tuon. Suutelin vaimoani ekan kerran tavatessani ennen kuin ehdin edes miettiä mitään. Joku sanaton voima veti ujon nuoren miehen suoraan suuteluun ja vastaus oli yhtä tulinen. Maattiin seurusteluaikana tunteja päivässä lähekkäin musiikkia kuunnellen. Yhä vielä vuosikymmenten jälkeen maailman paras paikka on hänen vierellään sängyllä joka ilta nukkumaan mennessä.
Kyllähän seksi on usein spontaaniakin, mutta jos nimenomaan ilmoittaa niin miten?
Sanon että nyt naaras sänkyyn ja perse pystyyn. Vaimo on heti valmiina mukisematta ja sitten pannaan takaa eläimellisesti. Kiitos vaimon joka ymmärtää miestänsä ja tarpeita. 28v naimisissa.
Tulee halaamaan ja painaa lantiotaan mua vasten, tulee suihkusta alasti ja siinä halaa tai menee makkariin "venyttelemään" ja pitää samalla tietynlaisen venyttelyäänen jonka tietää mua kiihottavan, kysyy "mimmonen päivä on" (meillä perustuu ehkäisy kierron seurantaan, puoli kiertoa kondomi ja puolet ei ehkäisyä) joten tiedän tuosta kysymyksestä että haluaa seksiä. Hienovaraisia vihjeitä siis. Mulle toimisi kyllä myös suora kosketus, oon lähes aina valmis seksiin
Voisin näin miehenä kertoa omani. Pyrin lähestymään vaimoa lempeästi ja pääsemään esim. suutelemaan, jolloin halut voisivat syttyä ja seksi olisi tavallaan spontaania eikä liukuvoidetta tarvisi. Yleensä tämä menee pieleen eikä seksiä ole tiedossa. Usein myös oma suora ehdotukseni ei tuota tulosta. Vain vaimon ilmoittamana ajankohtana on seksiä tarjolla, joka on naamioitu sellaiseksi, että aivan kuin olisin itse kysynyt asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaa, että menen nyt suihkuun. Muutoin käy suihkussa ihan ilman siitä erikseen sanomatta.
Silloin kun mieheni menee suihkuun muulloin kuin aamuisin ennen töihinlähtöä, tiedän, että haluaa suihinoton. Ja sanalliset ilmoitukset halusta tulee vasta lopussa "uuuh, älä lopeta nyt" ja sen jälkeen "nielitsä kaiken", ja joka kerta "sorry, multa tais tulla aika paljon"
On noloa aina melkein koirana kerjätä seksiä. Olen harkinnut vaihtoa.
Tarttuu takaapäin kurkusta ja laittaa toisen kätensä haaroihini. Kostun heti
Lortto78 kirjoitti:
Tarttuu takaapäin kurkusta ja laittaa toisen kätensä haaroihini. Kostun heti
Se on juuri näin. Ohimennen perseelle läpsiminen on vaan "hellyyttä", mutta etupuolelta kouriminen on koodi lauseelle "pese pillus, haluan seksiä"
Voi että, olen melkein kateellinen...mun mies hyvin harvoin tekee aloitteen, mutta olen itse syyllinen, koska teen AINA aloitteen jo heti aamulla, ja mies sitten ryhtyy kyllä hommiin.
Olis vaan kiva ettei niin olis, utta en mahda mitään haluilleni.
Vierailija kirjoitti:
Tosi ällöttävästi: raikastellaanko?. Jo avaus on yhtä paskaa laatua kuin seksi itse.
Kiva kun suhde toimii ja oot onnellinen.
Onko muiden miehillä ollut esim. ihan alusta saakka jotakin tapaa ilmoittaa halustaan, mikä on särähtänyt korvaan? Vai onko vaan ns.miehinen tapa ilmaista halustaan ja olet hyväksynyt sen?