Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kalun koosta, ja sen tarpeellisuudesta..

Vierailija
21.12.2006 |

ihmettelen näin naisena syvästi näitä mieten kalujen pituuksista keskusteluja..naisen emättimen syvyys kun on 8-10 cm, jonka jälkeen on kohtu, niin mitä mieltä on omata 20-senttinen kaulu, kun puolet ei kuitenkaan sisälle mene? saako joku siitä tyydytystä että runnotaan kohtuun asti? eiköhän se ole käyttäjästä loppupeleissä kiinni, ja paksuudellakin voipi olla jotain tekemistä nautinnon kannalta.

terveisin nainen joka ON SAANUT PITKÄÄ mutta olisi saanut jäädä kokematta..kipeä alavatsa vain monta päivää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuasioista on edelleenkin turha kiistellä. Minä sain n. 23cm kalua ja sen parempaa tunnetta en ole saanut keltään muulta. Eli näiltä keskivertovehkeiltä jotka on 15-20cm. Yksinkertaisesti se vaan tuntuu niin hyvältä kun yli 20cm on kokonaan sisällä, ja tottakai se tuntuu alavatsassa mutta minä PIDÄN siitä tunteesta. Että minulle sillä pituudellakin on väliä, ei vain paksuudella.

n28

Vierailija
2/5 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kokenut sen pitkän kalun, ja pahalta tuntui. paksuus olikin sitten eri juttu. Mutta ei liian paksukaan ole hyvä.

n24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yksi käärmekullikin on matkan varrelle sattunut. Ei edes ollut tukevasti seisokissa, vaan puolilerppu. Epämiellyttävä, vaikka miehessä ei mitään varsinaista vikaa ollutkaan...

Vierailija
4/5 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 17 cm uppoaa " kahvaa" myöten, eikä ole ainut nainen johon uppoaa...

Vierailija:

naisen emättimen syvyys kun on 8-10 cm, jonka jälkeen on kohtu

Vierailija
5/5 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse erotan hyvin huonosti erilaisia pituuksia. Siis kun kulli on sisällä niin ei mitään hajua, onko se 15cm vai kenties 20cm. Paksuuserot on helpompi tunnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi