Onko riidan aihe jos ostan rahoillani naisystävälle lahjaksi museokortin
Kaksi mahdollista syytä:
1. Pidän häntä mummona
2. Hän voisi itsekin sen ostaa ihan itse
3.?
Kommentit (22)
Tykkääkö hän museoista ja onko siellä, missä hän asuu, museoita muitakin kuin pieni kotiseutumuseo?
Ei hyvää päivää, tää kysymysten taso?!?
Mä tykkäisin mutta en sun muijastasi tiedä. Tunnet hänet varmaan paremmin kuin minä. Oman museokorttini olen ostanut e-passillani, sivumennen sanoen.
Riippuu ehkä tilanteesta. Jos naisystävä ei ole kiinnostunut tai osoittanut mielenkiintoa museoita kohtaan, voi hän kokea, ettet tunne häntä hyvin tai ota hänen toiveitaan huomioon. Oliko museokortti lahja esim. suurena merkkipäivänä tai syntymäpäivänä? Ehkä hän koki, ettei museokortti ole tarpeeksi "suuri" lahja tärkeänä päivänä?
Pane muijas näytteille sinne museoon. "Kadonneen apinalajin edustaja".
Jos et lähde itse mukaan museokierrokselle, niin olet juntti.
Mikä tuo toinen syy oikein on? Hän voi ostaa itselleen mitä vaan muutakin, vaikka A-luokan reissun etelään, ilman sinua.
Kesän museoreissuilla suurin osa vastaantulleista kävijöistä oli parikolmekymppisiä.
Sain lahjaksi museokortin. Paras lahja ikinä.
Hyvä idea! Mukaan lempikukkia kimppu ja Fatserun sininen.
Museokortiko oli ongelma, vai se että ostit sen ihan omilla rahoillasi sen lahjan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo toinen syy oikein on? Hän voi ostaa itselleen mitä vaan muutakin, vaikka A-luokan reissun etelään, ilman sinua.
No just tämä, "miksi sinä tämän osti, olisin voinut ostaa sen itsekin"
Helsingin ja Espoon museot ovat täynnä nuoria, nuoria aikuisia sekä lapsiperheitä.
Eli ongelma oli se, että hän ei tykkää vastaanottaa kalliita lahjoja? Tuo on syvempi keskustelu hänen reaktiostaan.. Lahjojen vastaanottamisen vaikeus voi kieliä syvemmästä ongelmasta tai periaatteesta
No varmasti on jos naisesi on joku tuksutyyppi jolla humppakuutio on mieluisampi.
Museot maksaa nykyään 10-15 euroa per käynti, joten kyllä kelpaisi ja varmaan saisit pildeäkin tuollaisella kortilla.
Ainakin minun vaimoni tykkäsi kovasti kun ostin hänelle syntymäpäivälahjana museokortin. Ja itselleni kanssa, niin päästiin yhdessä.
Hieman ohis, mutta millä yleensä ostat tuotteita/palveluita? Jos siis tämän museokortin ostaisit rahoillasi?