Ovatko kaikki päkaupunkiseudulla asuvat tulossa mukaan?
Mielenosoitus hallitusta vastaan, kokoontuminen 13.00 Senaatintorilla. Ensimmäinen mielenosoitus minulle ikinä.
Kommentit (61)
Rasismin ylikorostaminen on kääntynyt itseään vastaan. Nykyään kaikki vähänkin tummempi-ihoiset on valittamassa rasismista joka käänteessä ja pitävät kaikessa oman "heimon" puolia ja alkuperäisväestöt vaan komppaa tätä. Missä on alkuperäisväestön oikeudet? Miksei alkuperäisväestöön kohdistuvat vääryydet kuiden puolelta ole koskaan rasismia?
Heil Lindtman! Rattijuoppous ja eläintetappopuolueen kokoontumisajo.
Laillisilla vaaleilla valitun eduskunnan luottamusta nauttiva hallitus, joka on nimitetty laillisessa järjestyksessä, saa minun tukeni. Nyt hallitukselle työrauha!b
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tulossa vähän kauempaa ystävieni kanssa. Torilla tavataan ja nat sit vit tuun hallituksesta.
Ja ketkä tilalle? Nat si Antti ja se eläinten kiduttaja? Suomessa ei oo enää ketään, jota äänestää.
Kommunistit olis vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunnan pohjasakan ja mt-ongelmaisten kokoontuminen, ei voi kuin nauraa noille luusereille ja kuukerinellin lutkuttajille.
Mietit aika paljon mustien miesten sukuelimen imemistä ollaksesi heteromies
Mitä yrität sanoa? Onko homoudessa jotain vikaa?
Ei, ellei osta itselleen miestä. Vapaaehtoispohjalta ja tasa-arvoisena ihan ok. Mutta te rassit olette liian homofobisia, liian kiinnostuneita mustista kulleista ollaksenne sitä mitä esitätte olevanne.
Jos asuisin keskustassa, niin tulisin nauramaan mölisevälle hörhöporukalle. Asun hieman kauempana, joten en tietenkään aio vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa, jos siellä mielenosoittajilla olisi faktat hallussa.
Miksi pitäisi olla? Eihän persuleilla eikä kokkareillakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunnan pohjasakan ja mt-ongelmaisten kokoontuminen, ei voi kuin nauraa noille luusereille ja kuukerinellin lutkuttajille.
Ei, ellei osta itselleen miestä. Vapaaehtoispohjalta ja tasa-arvoisena ihan ok. Mutta te rassit olette liian homofobisia, liian kiinnostuneita mustista kulleista ollaksenne sitä mitä esitätte olevanne.
Ettei ne nyt vaan itselläsi olisi mustat kullit mielessä, kun jaksat niistä niin kovasti vääntää?
Vierailija kirjoitti:
Rasismin ylikorostaminen on kääntynyt itseään vastaan. Nykyään kaikki vähänkin tummempi-ihoiset on valittamassa rasismista joka käänteessä ja pitävät kaikessa oman "heimon" puolia ja alkuperäisväestöt vaan komppaa tätä. Missä on alkuperäisväestön oikeudet? Miksei alkuperäisväestöön kohdistuvat vääryydet kuiden puolelta ole koskaan rasismia?
Puhutko saamelaisista?
Siellä on m a t u t v i t t u u n mielenosoitus!
Vierailija kirjoitti:
Olen tulossa vähän kauempaa ystävieni kanssa. Torilla tavataan ja nat sit vit tuun hallituksesta.
Mölisevää sateenkaarihiusväri-niittinaamaa siis mölisemässä tänään kaupungilla. 😂
Ne siis tukee mielenosoituksella kissojen rääkkääjää?? Mitä helvetinhelvittiätaas. Olette te pirun vassarit sairasta porukkaa.
Ei se hallitus mielenosoituksesta miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ne nyt vaan itselläsi olisi mustat kullit mielessä, kun jaksat niistä niin kovasti vääntää?
Sillä on ne koko ajan ihan muissa paikoissa kuin mielessä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Laillisilla vaaleilla valitun eduskunnan luottamusta nauttiva hallitus, joka on nimitetty laillisessa järjestyksessä, saa minun tukeni. Nyt hallitukselle työrauha!b
Olen samaa mieltä. Eri asia sitten on, onko hallitusohjelma oikeudenmukainen.
Osoitetaan mieltä r* iskaajien ja m*rhaajien puolesta. Vetää sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne siis tukee mielenosoituksella kissojen rääkkääjää?? Mitä helvetinhelvittiätaas. Olette te pirun vassarit sairasta porukkaa.
Mielipiteesi antaa ymmärtää, että kuulut sairaaseen porukkaan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Osoitetaan mieltä r* iskaajien ja m*rhaajien puolesta. Vetää sanattomaksi.
Mitä! Ovatko kaikki ministerit tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ketkä tilalle? Nat si Antti ja se eläinten kiduttaja? Suomessa ei oo enää ketään, jota äänestää.
Niinhän sinä Pietarin trollipoloinen kuvittelet. Ikävää, että teillä Venäjällä muut päättävät, kuka voittaa vaalit. Sun äänellä ei siellä ole mitään väliä.
Ja tällä sä kannustat mua kannattamaan sun mielenosoitustasi? Tuleeko lapiosta vai jääkiekkomailasta jos en kannata?
Niinhän sinä Pietarin trollipoloinen kuvittelet. Ikävää, että teillä Venäjällä muut päättävät, kuka voittaa vaalit. Sun äänellä ei siellä ole mitään väliä.