Hormonit!-sarja Ylellä
Aloin katsoa, ja kiinnostaa tietysti vaihdevuosi-ikäisenä. Mutta pääosan esittäjä (Karoliina Blackburn) ja sen kaveri näyttelevät mun mielestä ihan älyttömän epäluonnollisesti. Nyyh! Paraneeko se siitä sarjan edetessä?
Kommentit (254)
Mutta kun me hyvinvointiyhteiskunnassa kaipaamme iloa, valoa ja hauskuutta näiden synkkien pilvien keskelle! Meillä on oikeus!
Miksi päähenkilönainen joutui esiintymään useita kertoja liian pienissä rintaliiveissä?
Vierailija kirjoitti:
Kehonkoostumusmittauksessa Elenan paino 52 kg. Vahvasti epäilen.
Hän on 170 cm pitkä eikä ole mitenkään mahdollista, että näyttäessään noin terveeltä painaisi noin vähän. Mietityttää minkä kumman takia painoa on "kaunisteltu" noin räikeästi. Painaa vähintään 10 kg enemmän ja silloinkin on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on 170 cm pitkä eikä ole mitenkään mahdollista, että näyttäessään noin terveeltä painaisi noin vähän. Mietityttää minkä kumman takia painoa on "kaunisteltu" noin räikeästi. Painaa vähintään 10 kg enemmän ja silloinkin on hoikka.
Ettekö sen vertaa tajua, että hän hiukan kaunisteli painoaan kertoessaan sen kuntosalin työntekijälle.
Mun mielestä tää oli ihan huippu. Se että gynekologi ei tajua itsessään selviä oireita ja häpeää puhua asiasta, oli musta parasta. Harva elää oikeasti niin kuin opettaa, suutarin lapselle ei ole kenkiä jne. Woketus oli myös jotenki luontevasti eikä päälleliimatusti ja stereotyyppisesti.
Koin itse kyllä tämän komediasarjana enemmän kuin draamana. Musta huumori uppoaa muhun. Samaistumispintaa löytyi myös kolmikymppiselle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö sen vertaa tajua, että hän hiukan kaunisteli painoaan kertoessaan sen kuntosalin työntekijälle.
Sopii silti miettiä kuinka moni vielä vaihdevuosi-iässä kokisi tarvetta painonsa runsaaseen kaunisteluun. Ehkä se on komiikkaa.
Mun mielestä se kissa oli koko sarjan paras ja mielenkiintoisin hahmo. Olisi saanut vaan olla suuremmassa roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sarjan kuvaushetkellä paino on varmasti alkanut kasilla..
Oon katsonut nyt kaksi jaksoa eikä sarja ole missään vaiheessa vielä tempaissut mukaansa. Mahdollisesti seuraaminen jää tähän.
Huumori on välillä vähän väkisin väännettyä. Auton ovi on jäänyt auki eikä muka kumpikaan huomaa sitä auton hälyttäessä?
Kassillinen dildoja, joita pestään tiskiharjalla?
Eksän tuoman pyykkipussin päälle jääneet naisen alushousut? Huoh.
Myöskin Elenan ja Patrikin suhteen täydellinen kemian puute parin ekan jakson perusteella herättää kysymyksen, että miksi tätä jaksaisi seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän täällä Vauva-palstalla muutenkaan mitkään älyn jättiläiset roiku.
En ymmärrä. Onko tämä olevinaan huumorisarja? Mustaa huumoria? Tilannekomiikkaa? Auvan tökeröä alusta loppuun.
Katsoin puoliväkisin tän loppuun. Ihan ei sarja aina auennut mulle. Huumori oli välillä väkisin väännettyä, hahmot karikatyyrejä ja näyttely paikoin kömpelöä. Tietyllä tapaa parasta olivat aivan hirveän myötähävettävät seksikohtaukset, oletankin, että niiden tarkoituksena oli saada katsoja kiemurtelemaan... Vaikea oli kyllä päähenkilöön samaistua, vaikka olenkin lähes saman ikäinen ja vaihdevuosioireita alkaa itselläkin olla. Kissasta tykkäsin. Patrickin lapset olivat toinen toistaan raivostuttavampia, mutta siinä kiittämättömyydessään liian yksiulotteisia.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin puoliväkisin tän loppuun. Ihan ei sarja aina auennut mulle. Huumori oli välillä väkisin väännettyä, hahmot karikatyyrejä ja näyttely paikoin kömpelöä. Tietyllä tapaa parasta olivat aivan hirveän myötähävettävät seksikohtaukset, oletankin, että niiden tarkoituksena oli saada katsoja kiemurtelemaan... Vaikea oli kyllä päähenkilöön samaistua, vaikka olenkin lähes saman ikäinen ja vaihdevuosioireita alkaa itselläkin olla. Kissasta tykkäsin. Patrickin lapset olivat toinen toistaan raivostuttavampia, mutta siinä kiittämättömyydessään liian yksiulotteisia.
Ootteko nähneet saman ohjaajan Tahdon asian ja Klikkaa mua-sarjat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko nähneet saman ohjaajan Tahdon asian ja Klikkaa mua-sarjat?
On nähty nuo ja tykättiin kovasti. Nyt ei iske lainkaan tämä hormonit. Pakkopullaa katsoa joten jätetään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, Vuoksenmaan nykyinen ukko esitti sitä baariäijää jonka kanssa toinen päähenkilö istu hiljaa ja lähtiessä halasivat.
No se oli kyllä hauska ja virkistävä idea! Voisin itse haluta tuollaisen "hiljaa tässä istutaan"-kaverin jostain.
Taidan kyllä nyt kaivaa Tahdon asia-boxin esiin ja katsoa sen. Vielä kun sais Klikkas muan jostain.
Klikkaa mua -sarja on julkaistu DVD:llä, jota kannattaa käydä kysymässä kirjastosta.
Itse lainasin sen oman asuinpaikkani kirjastosta alkuvuodesta ja katsoin koko sarjan parissa viikossa 🙂
Myös kirppisten ja kierrätyskeskusten DVD-hyllyjä kannattaa katsella, niissäkin olen niitä nähnyt myytävän muutamalla eurolla.
Mun mielestä Fia-tyttären näyttelijä oli hyvä.
Luonteva ja mielenkiintoinen. Toivottavasti häntä nähdään tulevaisuudessakin sarjoissa/leffoissa!
Minä tykkäsin. Tuli katsottua parissa päivässä kaikki jaksot.
Pari jaksoa jaksoin sitä ylinäyttelemistä. 🙈
Tuossa sivuhahmossa on kyllä kaikki woke-loukkaantumisen ainekset kasassa. Miksi hän ei ole päähenkilö vaan tuollainen kaiken jaksava ja loputtoman ymmärtävä ystävä joka on muka aina valmiina tulemaan viikonloppunakin puhelinsoitosta ratkaisemaan päähenkilön ongelmat kun niitä sattuu ilmaantumaan?
Lisäksi aika halpa keino kosiskella katsojia kun näytetään oikein televisiossa hyvintoimeentulevia lääkäreitä ja psykiatri/bestsellerkirjailijoita kännäämässä räkä poskella ja huutoriitelemässä perheenjäsentensä ja toistensa kanssa.