Paras Popedan biisi
Kysyttiin juuri Elämäni biisi -ohjelmassa. Kysyn nyt sulta + perustelut!
"Lihaa ja perunaa" on mun. Mulle tulee siitä mieleen mun isoisä, joka tykkäsi, että ruuan pitää olla tuhtia äijäruokaa. Aina piti olla perunaa.
Kommentit (49)
Tahdotko mun tosiaan. Mun rentturakkaani lauloi tätä kun puhuttiin naimisiin menosta. Pysäyttää vieläkin, vaikka - vai juuri sen vuoksi että- lopulta erottiin.
Viimeinen mohikaani Punaista ja makeaa, Tahdotko mut tosiaan. Petanderin sävellyksiä 2 viimeistä. Kumma kun noin hyvä muusikko kuin Petander katosi 2000-luvulla.
Ukkometsohan se, vaikkakin koskelan K I D U T U S M U R H A A J A T saivat jokseenkin pilattua tuon kappaleen multa
Harasoo paras, täynnä hyvä biisejä kuten Pulla-Risto ihmemaassa ja Tra zva trii oi Anneli
Sukset ehdottomasti. (vaikeata tämä hiihtäminen)
Vierailija kirjoitti:
Ukkometso
Nyt kysyttiin Popedan biisiä, ei Paten. Ovat kaksi aivan eri asiaa.
Mikä Popedassa kiehtoo? Musiikki on keskinkertaista ja sanat yksinkertaisia?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä juuri tämä. Ei huono.
Vaikea valinta. Paljon hyviä kappaleita . Pitkä kuuma kesä osui omaan abivuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Helppo hoilata itse mukana. Elämän makuista eikä mitään lässytystä.
Sukset - ja tulee muistoja 80-luvulta tästä biisistä kesätanssilavalta toisen bändin esittämänä Vuonislahden lavalta. Laulajana oli Heikki Kotilainen, aivan mieletön.
Vierailija kirjoitti:
Hullut koirat
Da da kin on hauska. Lopetin Popedan kuuntelun joskus 80-luvun alussa kun en ymmärtänyt uutta meininkiä
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista ja rehellistä rocken rollia. Ihan hyvin ne veti, parasta livenä
Vierailija kirjoitti:
Vaikea valinta. Paljon hyviä kappaleita . Pitkä kuuma kesä osui omaan abivuoteen.
Olihan se eilen huikea hittipläjäys. 2.5h ja monta hyvää jäi soittamatta.
Ainakin tämä vähemmän soitettu tehnyt hyvän vaikutuksen tunnelmaltaankin. Ei ihan siitä tyypillisintä heidän tuotannostaan.
Päivä vain ja hetki kerrallansa