Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähivanhemman mielivalta jouluna!!

Vierailija
21.12.2006 |

Jos on vain suullinen tapaamissopimus niin voiko lähi päättää yksin joulusta? kaks lasta 6,9v. Minun vuoro pitää,lähi ei anna vaikka lapset itsekin haluavat!! Mitä voin tehdä??

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Menee se elämä noinkin, taistellessa jouluna lastensa tapaamisesta ja saamisesta luokseen.

TÄTÄ SE JUST KAIKKI TE EROA MIETTIVÄT!

Miettikää ennenkuin hommaatte niitä lapsia, että ONKO TÄMÄ NYT VARMASTI SE OIKEA IHMINEN?! Jos ette halua olla ap:n kanssa samassa tilanteessa tulevaisuudessa.

Vierailija
22/31 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos olet itse oikean valinna tehnyt, mutta ap: tilanne on nyt tämä, eikä se jälkiviisastelulla mihinkään muutu.

Mene vaikka tekemään joulusiivousta täydelliselle ydinperheellesi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisen tekoon on aika maaliskuussa,ruuhkaa!!! Viranomaisia en ole saanut kiinni.

Vierailija
24/31 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkissä tulee kun kone kiusaa!! Mutta..ei vastaa viesteihini eikä puheluihini! Onko vain nieltävä vai voinko jotain tehdä vielä?? Lapset tulee perjantaina käymään entä jos ilmoitan tyynesti että tänne jäävät koska haluavat (hän tietää sen) ja on minun vuoroni!

Vierailija
25/31 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan niin pirun pahalta kun lapset ovat sanoneet niin minulle kuin hänellekkin että haluavat olla luonani joulun!!!! Kai nyt piru vieköön jotain voin tehdä......

Vierailija
26/31 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että se paperille painettu präntti oikeuttaa tässä tapauksessa etän mielivaltaan. Hän ei ole nähnyt tytärtään kolmeen vuoteen eikä lapsi (4v) muista enää häntä. Nyt mies kuitenkin kuuli että olen avioitunut uudelleen ja ihan kiusanteon vuoksi aikoo viedä tytön luokseen koko jouluksi! Tuntemattomien ihmisten luo.. Että pännii! Uhkaili mokoma poliisilla jos en anna.

Vierailija
27/31 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että etävanhemmalla on tapaamisoikeus, mutta ei tapaamisvelvollisuutta. Se oikeus on ja pysyy vuodesta toiseen samana, käyttää hän sitä tai ei. Eikö lapselle jonkinlainen säännönmukaisuus olisi eduksi?

asian vierestä, edelliselle

Vierailija
28/31 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki sinuakin ap, että haluat pitää lapsesi luonasi jouluna. Meillä menee joulut ja uudetvuodet yms. siten, että lapset ovat siellä, kenen vuoro on heitä luonaan pitää. Olen eronnut kohta 3-v sitten ja kaikki kolme eronjälkeistä joulua ovat olleet kotona ja uudet vuodet isällään. Isä ei ole vaatinut heitä luokseen jouluksi, toisillahan on tämä systeemi, että lapset ovat joka toinen joulu heidän luonaan.

Anna lapset kotiin kun äiti tulee heitä hakemaan. Ei kannata alkaa kiistelemään asiasta! Tai voithan vielä yrittää keskustella asiasta.

Vierailija
29/31 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta hyvää joulua ja paljon haleja!! Ethän ole yksin joulua??

Vierailija
30/31 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teillä suullinen sopimus, ei hänen tarvitse koskaan tuoda lapsia tapaamaan sinua.

Vierailija
31/31 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim nyt sitten sovitte, että tänä jouluna lapset lähillä, ensi jouluna sinulla. Samaten laitatte kiertäviksi muutkin juhlat, kuten uudenvuoden, pääsiäisen, vapun, juhannuksen. Sopimukset hiihtolomasta, kesälomasta, syyslomasta.

Ja soppariin täsmällisesti esim näin: " jouluna lasten on oltava tapaajavanhemman luona klo 12" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän