Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää palsta on täynnä idiootteja!

Vierailija
24.01.2007 |

Siis uskomatonta perhepäivähoitajien mollausta! Itse vien lapseni joka aamu turvallisin mielin omalle hoitajalle jatkossakin. Ei tulisi mieleenkään viedä päiväkotiin tapauksen johdosta. Kukaan ei tunnu muistavan päiväkodeissa sattuneita kuolemantapauksia? Yksi poika pääsi livahtamaan päiväkodista ja hukkui. Yksi jäi kaatuneiden telineiden alle päiväkodin pihalla ja kuoli :( Miten näitä sattuu? Tuttavan lapsen päähän tipahti ikkunalasi!!!! ja sai ison vuotavan haavan päähänsä päiväkodissa... Ja eräs tuttavan poika katkaisi jalkansa päiväkodin pulkkamäessä. Eikä kukaan ollut edes heti paikalla vaan lapsi oli huutanut tuskissaan jo pitkään, kunnes ohikulkija kävi hätyyttämässä hoitajan paikalle. Sitten alkoi tapahtua. Miten te siis viitsitte jauhaa tätä samaa päivästä toiseen? Lopettakaa ja kasvakaa aikuisiksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenpä taas AV-lakon, tulen paremmalle mielelle. Toiminut aiemminkin. Nähdään parin viikon päästä.

Vierailija
2/3 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin lapsi, meidän tarhasta karkasi tyttö ja poika katkaisi jalkansa kun tippui piharakennuksen katolta. Kotonakin on varmasti sattunut vaikka mitä. Jos jokainen keskittyisi siihen, että yrittää itse tehdä parhaansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin jonkun kohtuuden osaan pitää analysoidessani asioita. Miksi koko ammattikunta pitää haukkua lyttyyn yhden ikävän tapauksen johdosta? Sääliksi käy pp-hoitajia, jotka yksinään puurtavat ja tekevät parhaansa meidän lastemme hyväksi ja pienellä palkalla. Minulla ei ole heistä yhtään huonoa kokemusta. En usko, että nykyaikana hoitajaksi voi kukaan psykopaatti tai häiriintynyt ihminen ruveta. Vaatimustaso on kasvanut melkoisesti viime vuosina. Eli olkaamme tyytyväisiä lastemme päivähoitoon täällä Suomessa. Meillä on asiat hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi