Haluaisin sellasen miesystävän jnka kanssa ei tarvitse seksiä olla.
Sellasen joka korjaisi paikkoja ja huoltaisi auton ym. Matkustella voisi kanssa.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä siis ylipäätään miehen sitten edes haluaisit?
Jos minua ei kiinnostaisi seksi, niin ei minua kiinnostaisi sitten miehet siinä mielessä ollenkaan. Ihmettelen, miksi joku nainen jota ei seksi kiinnosta, haluaa heterosuhteeseen?Mitähän jos mies sanoisi, ettei naisella tee muuta kuin reikänä vaan pitää. Johan siitä mahtaisi myrsky revetä!
Tai jos hakisi kotitalouskonetta hellan ja nyrkin väliin.
kelpaisko tekoäly ? ei varmaan pysty rassaan mutta kertoo kyllä mitä tehdä ?
MiesYSTÄVÄ vai miesystävä.
(Toinen on vaan kaveri, toinen on kumppani)
Mä voin antaa mun miehen, sitä ei ole kiinnostanut seksi sen jälkeen kun lapset oli tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua ei kiinnostaisi seksi, niin ei minua kiinnostaisi sitten miehet siinä mielessä ollenkaan. Ihmettelen, miksi joku nainen jota ei seksi kiinnosta, haluaa heterosuhteeseen?No on olemassa sellainen asia kuin heteroromanttinen aseksuaalisuus. Eli haluaa romanttisen suhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, mutta ei halua (kahden ihmisen välistä) seksiä. Ei sinun tarvitse ymmärtää, jos et halua, mutta kyllä sellaisia ihmisiä silti on.
AP toki on pelkkä trolli.
Heteronaisten frigiditeettiin on saatavissa apua. Hormonitasot kuntoon ja kuuppa kuntoon terapiassa, niin johan seksikin alkaa kiinnostella.
Haluat siis kotiorjan palvelemaan sinua, mutta pidät kuitenkin simpukan suljettuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua ei kiinnostaisi seksi, niin ei minua kiinnostaisi sitten miehet siinä mielessä ollenkaan. Ihmettelen, miksi joku nainen jota ei seksi kiinnosta, haluaa heterosuhteeseen?No on olemassa sellainen asia kuin heteroromanttinen aseksuaalisuus. Eli haluaa romanttisen suhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, mutta ei halua (kahden ihmisen välistä) seksiä. Ei sinun tarvitse ymmärtää, jos et halua, mutta kyllä sellaisia ihmisiä silti on.
Vaikka sellaisia ihmisiä olisikin, niin ei ne tod. näk. osaa tai halua tehdä muiden pas¤¤ hommia, eli pienet on prosentit löytää tätä miestä.
Vierailija kirjoitti:
RRRP kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin matkustella kanssasi ja osaan vaihtaa auton renkaat ja pestä auton sekä tehdä pieniä remppoja. T. N42
Lukeminen ei ilmeisesti onnistu.
Onnistuu, mutta ajattelin, että se ei ole niin justiinsa kunhan on kaveri, joka voi auttaa.
En tiedä tärkeä kaverin sukupuoli AP:eelle on, mutta uskon, että suurin osa haluasi ystävän, joka on samaa sukupuolta.
Minä ainakin mieluummin ystävystyn miesten kanssa. En tiedä ap:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteronaisten frigiditeettiin on saatavissa apua. Hormonitasot kuntoon ja kuuppa kuntoon terapiassa, niin johan seksikin alkaa kiinnostella.
Aseksuaalinen ei ole frigidi. Aseksuaalisuus ei ole jotain sairasta ja korjattavaa.
Juu- u...
On se taas ilmoja pidellyt.
Kiitos ap, kun kerroit halustasi.
Erittäin "tärkeä" tieto meille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
RRRP kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin matkustella kanssasi ja osaan vaihtaa auton renkaat ja pestä auton sekä tehdä pieniä remppoja. T. N42
Lukeminen ei ilmeisesti onnistu.
Onnistuu, mutta ajattelin, että se ei ole niin justiinsa kunhan on kaveri, joka voi auttaa.
En tiedä tärkeä kaverin sukupuoli AP:eelle on, mutta uskon, että suurin osa haluasi ystävän, joka on samaa sukupuolta.
Mielestäni vaan turhaa tyrkyttää itseään, kun muuta haettiin, syyllä ei ole silloin mitään merkitystä.
Jos löytyisi sellainen mies jolle ei myöskään seksi ole se pääjuttu vaan aito ystävyys. Oltais kuin vanha aviopari.
Mitä mies tekee tuollaisella naisella. Osaatko sä edes siivota tai tehdä ruokaa. Varmaan se matkailukin pitää sisällään jotain modernin taiteen museo kierrosta kattelemassa kun jossain kattilassa on maissipaskat.
Onpa taas aloitus...
Mitäs sitä täällä huutelet halujasi, mene nyt etsimään sitä jostain!
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyisi sellainen mies jolle ei myöskään seksi ole se pääjuttu vaan aito ystävyys. Oltais kuin vanha aviopari.
Onnellisten vanhojen avioparien salaisuus on usein se fyysinen kemia ja eroottinen läheisyys sekä vireä seksielämä.. ystävyyden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalinen ei ole frigidi. Aseksuaalisuus ei ole jotain sairasta ja korjattavaa.
Aseksuaalisuus on vapaavalintainen identiteetti, jolla heterokin pääsee osaksi aakkosjengiä. Aseksuaali voi myös nauttia seksistä ja hänellä voi olla useita kumppaneita. Ei pidä olla naiivi.
Jos otat boskeen joka toinen päivä niin mä oon sun mies
Voisin antaa sulle exän numeron.
Vonkasin jotta sain ees kerran viikossa, mutta jos herran olisi antanut olla rauhassa, kerran kuussa olis varmaan hälle riittänyt. Ite haluaisin joka päivä. Tasan ei käy.
Sama T: nainen joka pitää miehistä ja heidän kanssaan ajan viettämisestä, mutta seksi ei kiinnosta. Kunpa löytäisin aseksuaalin miehen.