Haluaisin sellasen miesystävän jnka kanssa ei tarvitse seksiä olla.
Sellasen joka korjaisi paikkoja ja huoltaisi auton ym. Matkustella voisi kanssa.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Etsi aseksuaali mies, vaikka jostain aseksuaalien tapaamisesta.
No miksi ihmeessä aseksuaali mies alkaisi ilmaiseksi työntekijäksi jollekin porvoolaiselle? Ei aseksuaalisuus tarkoita vajaaälyisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä siis ylipäätään miehen sitten edes haluaisit?
Jos minua ei kiinnostaisi seksi, niin ei minua kiinnostaisi sitten miehet siinä mielessä ollenkaan. Ihmettelen, miksi joku nainen jota ei seksi kiinnosta, haluaa heterosuhteeseen?
No on olemassa sellainen asia kuin heteroromanttinen aseksuaalisuus. Eli haluaa romanttisen suhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, mutta ei halua (kahden ihmisen välistä) seksiä. Ei sinun tarvitse ymmärtää, jos et halua, mutta kyllä sellaisia ihmisiä silti on.
AP toki on pelkkä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Jos minua ei kiinnostaisi seksi, niin ei minua kiinnostaisi sitten miehet siinä mielessä ollenkaan. Ihmettelen, miksi joku nainen jota ei seksi kiinnosta, haluaa heterosuhteeseen?
Mitähän jos mies sanoisi, ettei naisella tee muuta kuin reikänä vaan pitää. Johan siitä mahtaisi myrsky revetä!
Kuullostaa hyvältä. Kerrothan asian vasta hääyönä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua ei kiinnostaisi seksi, niin ei minua kiinnostaisi sitten miehet siinä mielessä ollenkaan. Ihmettelen, miksi joku nainen jota ei seksi kiinnosta, haluaa heterosuhteeseen?Mitähän jos mies sanoisi, ettei naisella tee muuta kuin reikänä vaan pitää. Johan siitä mahtaisi myrsky revetä!
No enpä kirjoittanut tuollaista, ettei miehellä muuta tee ja että keppinä vain pitäisin. Eli älä dramatisoi siinä.
Jos mies sanoisi tuon saman, eli että ei kiinnostaisi naiset siinä mielessä ollenkaan ellei olisi seksuaalista halua, niin ymmärtäisin täysin ja samaistuisin - tietenkin. Ihan normaalia mielestäni.
Ei se ole miesystävä vaan henkilökohtainen avustaja.
Voin matkustella kanssasi ja osaan vaihtaa auton renkaat ja pestä auton sekä tehdä pieniä remppoja. T. N42
Vierailija kirjoitti:
Etsi aseksuaali mies, tai sitten anna seksihaluiselle lupa käydä vieraissa.
AP, etsi semmoinen n 70v ukko. Älä välitä, vaikka se höpöttää seksistä; ei ole pelkoa kumminkaan, että ukko sitä kykenisi harrastamaan.
Eikö sulla ole itsellä varaa niihin korjauksiin ja huoltoihin, kun pitää sitä varten olla miesystävä ja seuralainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua ei kiinnostaisi seksi, niin ei minua kiinnostaisi sitten miehet siinä mielessä ollenkaan. Ihmettelen, miksi joku nainen jota ei seksi kiinnosta, haluaa heterosuhteeseen?Mitähän jos mies sanoisi, ettei naisella tee muuta kuin reikänä vaan pitää. Johan siitä mahtaisi myrsky revetä!
No enpä kirjoittanut tuollaista, ettei miehellä muuta tee ja että keppinä vain pitäisin. Eli älä dramatisoi siinä.
Jos mies sanoisi tuon saman, eli että ei kiinnostaisi naiset siinä mielessä ollenkaan ellei olisi seksuaalista halua, niin ymmärtäisin täysin ja samaistuisin - tietenkin. Ihan normaalia mielestäni.
No keppinähän niitä juuri pidät jos et muuta käyttöä keksi suhteelle ellei sitä keppiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Voin matkustella kanssasi ja osaan vaihtaa auton renkaat ja pestä auton sekä tehdä pieniä remppoja. T. N42
Lukeminen ei ilmeisesti onnistu.
Ap haluaa ilmaisen työmiehen. Matkoille haluaa jonkun jakamaan huonekustannukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No keppinähän niitä juuri pidät jos et muuta käyttöä keksi suhteelle ellei sitä keppiä saa.
Häh? Miksi ihmeessä haluaisin parisuhteeseen jos en kokisi seksuaalista halua?
Silloinhan voisi olla ihan vaan kaveri kuten muidenkin kanssa.
Mielenkiintoinen käsitys seksuaalisuudesta ja seksistä sinulla muuten, kun jauhat vain kepistä ja reiästä..
Vierailija kirjoitti:
Kerro miksi vìtussa sen tarvii olla miesystävä?
Kyllähän sitä joskus voi tehdä mieli meisseliä, varsinkin pikku hiprakassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin naiset osaa/alkaa autoja laitella ja rempaa tehä.
Ja väitätkö, että nykymiehet jotain remppaa tekisi.
Edes autoakaan ei pestä nykyisin itse vaan auto hallilla ne koneet pesee auton kympillä.
Remppaamisen ja auton huoltamisen ympärillä pyörii suuri bisnes.
RRRP kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen ei ilmeisesti onnistu.
Onnistuu, mutta ajattelin, että se ei ole niin justiinsa kunhan on kaveri, joka voi auttaa.
En tiedä tärkeä kaverin sukupuoli AP:eelle on, mutta uskon, että suurin osa haluasi ystävän, joka on samaa sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin naiset osaa/alkaa autoja laitella ja rempaa tehä.
Ihan perushan tuo on, että nainen käyttää autonsa huollossa, vaihtaa renkaat tms.
Just tällä viikolla yhdellä kaverilla lasahti aamulla auto ja huolehti sen siinä korjaamolle ennen kuin pääsi töihin. Hänellä on kyllä mieskin, mutta ei sillä miehellä nyt aamulla ole tuollaiseen aikaa, kun kiire töihin hänelläkin!
Itse käytin veljeni auton huollossa ja katsastuksessa, kun hänellä oli työkiireitä. Olen siis nainen.
Hassua tuo ajatus, että miehet pelkästään näitä hoitaisi. Moni mieshän on jatkuvasti töissä ja kiireinen muutenkin.
Eiköhän tähän ole oikea vastaus 100€/t plus kulukorvaukset.