Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytysamme, mennäänkö sinne bikineissä vai alusvaatteissa vai alasti vai miten?

Vierailija
02.09.2023 |

Avautumisvaiheessa tuo amme voisi olla mukava mutta mietin käytännön asioita eli missä vaatetuksessa siellä ollaan? :) muitakin kokemuksia ammeesta kuulisin tosi mielellään.

T. Ensisynnyttäjä

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois hyvä työ olla mieskätilö :D

Vierailija
22/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä synnyttää alasti jos ei itse nimen omaan halua. Laitat päälle siis mitä tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muuten synnyttäessä p*skoa alleen? tapahtuukohan niin usein?

Vierailija
24/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin alasti. En ollut varautunut edes ammeeseen menemään mutta se sattui olemaan salissa niin kysyivät menenkö ja aattelin että voihan sitä kokeilla. Auttoi kyllä itseäni kipuun mutta sitten kun supistukset koveni niin oli pakko tulla pois. Amme oli tosi syvä, tai siltä se ainakin tuntui kun sieltä yritti pois. Aina kun supistus tuli niin oli pakko istua alas ja aattelinkin että pääsenkö sieltä pois ollenkaan.

Oli vuosi 2004 eli ammeet on voinut tässä 19 vuodessa muuttua mutta tuo oli ihan kiinteä amme taysissa.

Kun tulin pois niin sain pyyhkeen heti ympärille ja sen sairaalan yöpaidan.

Mutta jos itsellä kivempi olo uikkarissa/bikineissä niin ehkä sellaiset voi pakata mukaan ja katsoa sitten mikä on tilanne siinå kohtaa jos amme on ajankohtainen. Ei siellä huoneessa välttämättä ole henkilökuntaa kun ammeessa olet ja varsinkin jos sinulla on puoliso tai muu tukihenkilö mukana eli ihan rauhassa siellä saa olla ja tulla pois.

Vierailija
25/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vauva voi hengittää siellä veden alla?

Vierailija
26/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi yläosakin on yleensä synnytyksissä paljaana.

Pääsee suoraan imettämään

Voisihan sitä olla imetysliivit tai -paita. Nainen on niin paljaana synnyttäessään muutenkin.

Ainakin joillekuille se lisäisi mukavuutta.

Vierailija
27/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ammeeseen on hyvä ottaa mukaan sellainen tiheä akvaariohaavi, millä voi kikkareet haalia ammeesta pois. Tässä hommassa mies on hyvä olla mukana. t. viiden lapsen äiti

Vierailija
28/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli jotain kaikista aukoista. Suustakin kuolaa, no, nenä oli tukossa. Siitä isoimmasta aukosta tuli  ulos vauva.

Vierailija
29/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä synnyttäessä usein kakkaa tulee, muttei kätilö ainakaan mua torunut.

Vierailija
30/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti voi olla ammeessa, jos haluaa. Tai vaikka siinä sairaalamekossa, jos sulla on se päällä. Ainakaan mitään uikkaria ei ole tarpeen laittaa.

Vierailija
31/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ois hyvää?

Vierailija
32/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä olisi hyvää miehelle?

Vierailija
33/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se klassikkoketju, jossa kyseltiin pitääkö synnyttäessä oikeasti olla alapää paljaana.

Vierailija
34/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli mukana uimarengas ja alkoholiton Pina Colada. Rantafiilikseen alkoi päästä nopeasti.

Et tainnut olla synnyttämässä? Minua kiinnosti lähinnä suihkuttaa suihkulla kuumaa vettä alaselän akupisteisiin, kun tuli supistuksia. Pina coladat olisin varmasti oksentanut kaaressa pois. 

Vierailija
35/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkin voi käydä. Minulla oli niin hidas avautusmisvaihe, että ehdin onneksi käydä vessassa paskomassa. 

Vierailija
36/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, ei ole kokemusta. Mutta jos menet synnyttämään niin varmaan ainakin alaosa on paljaansa. Jos olet turvallisessa seurassa niin miksei kokonaan alasti.

Vierailija
37/37 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että suunnitelmat ei aina toteudu. Itse en todellakaan ehtinyt mihinkään ammeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi