Olen alkanut juomaan vain puhdasta lähdevettä
Hanavedestä ilman filtteriä tulee valtavat määrät likaa ja pöpöjä
Kommentit (4)
Oulussa on pohjavesiposteja mistä voi hakea itselleen veet. Itse kun aloin aikoinaan hakea, ei ole enää saattanut vesijohtovettä juoda. Suodatan sen pohjavesipostista haetun veden ennen käyttöä, onhan sielläkin varmana mikromuovia jne.
Se hokema kuin täällä on mahtavasti asiat ja maailman parhain vesijohtovesi, on homehtunut kaiken ahneuden ja valheen alle aikoja sitten. Surullista.
En tiedä missä päin maailmaa asut Ap mutta Suomessa lähes joka paikassa on erinomainen vesi, jonka saa lähes jokainen suoraan kotiinsa, vesijohtoa pitkin ja hanasta laskemalla.
Suomesssa on erinomainen tai vähintään hyvä vesijohtovesi on sellainen ylellisyysm jonka arvon olen itse tajunnut ja ymmärtänyt kunnolla oikeastaan vasta sitten kun olen maailmalla ollessani joutunut elämään ja olemaan paikassa pidemmän aikaan, jossa se ei ole itsestään selvyys.
Toivon ettei tulevasiuudessa jouduta sotimaan puhtaasta vedestä samalla tavoin kuin käydään tai on jo käyty öljystä ja eri raaka.aineista.
Sinkkumies
Olen myös alkanut miettiä että pitäisikö juomavesi keittää. Ei ole lähdevettä lähistöllä.