Voiko poliisi viedä ambulanssiin jos ei ole hullu
Kommentit (31)
Viranomainen saa tehdä mitä haluaa. Perustelut voi jälkikäteen keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Vanha äitini joka vihaa minua, tilasi mulle ambulanssin, syynä että olen harhainen ja psykoosissa. No, en ollut harhainen enkä psykoottinen. Lanssi lähti oikeisiin tehtäviin. Äidilläni on alkava muistisairaus, enkä aio tehdä sille mitään.
M. H?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä vietiin käsiraudoitettuna m1 tutkintaan. Hänet haettiin kotoota painamalla kiväärinpiippua niskaan.
Oli menossa pitsalle.
Ei niin saa tehdä.
Nönnönnöö.
Ystäväsi valehtelee sinulle.
Tunnen hänet erittäin hyvin.
Mitä teit ennen kuin sinut vietiin pakkohoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit ennen kuin sinut vietiin pakkohoitoon?
Riehuin kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä vietiin käsiraudoitettuna m1 tutkintaan. Hänet haettiin kotoota painamalla kiväärinpiippua niskaan.
Oli menossa pitsalle.
Ei niin saa tehdä.
Nönnönnöö.
Aika törkeää että hän siitä huolimatta valehtelee sinulle.
Voi näitä aloituksia. Saa kyllä välillä nauraa niin, että vedet valuvat silmistä.😂
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Vanha äitini joka vihaa minua, tilasi mulle ambulanssin, syynä että olen harhainen ja psykoosissa. No, en ollut harhainen enkä psykoottinen. Lanssi lähti oikeisiin tehtäviin. Äidilläni on alkava muistisairaus, enkä aio tehdä sille mitään.
Miksi lanssi ei vienyt äitiäsi hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli menossa pitsalle.
Ei niin saa tehdä.
Nönnönnöö.
Aika törkeää että hän siitä huolimatta valehtelee sinulle.
Niin. Oikeesti oli vain tavallinen amppuma-ase. Joskus liijoittelee jutskia. Ei poliisi voi hoitaa virkatehtäviä jos housunpuntissa joku kivääri roikkuu.