Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hirveä ikävä exää

Vierailija
02.09.2023 |

Kertokaa omakohtaisia kokemuksia onko todellakkaan järkevää hankkiutua toisen kanssa takaisin yhteen vai satuttaako siinä molemmat toisiaan taas kahta pahemmin? Olen vakaasti ollut sitä mieltä, että en takaisin mene että ongelmat ei ole kadonneet kuitenkaan minnekkään. Ero oli raastava ja vaikea, näin miehestä puolia joita en voinut hyväksyä käyttäytymisensä osalta ja hän satutti käytöksellään todella pahasti, kun itse olin heikoimmillani, masennuin suhteen kriisin aikana. Järki sanoo, että jos noin paha olo oli silloin niin ei se muutu, ei elämä aina ole auvoista ja jos ei heikoimmillaan tule toimeen keskenään niin satutanko itseäni mikäli kertoisin kaipuustani?
Erosta on nyt kaheksan kuukautta, aika on kuultanut pahimmat muistot ja nyt tajuaa vasta kaiken se arvokkaan jota suhteen päätyttyä menetin, asiat joita arvostin ja joita rakasti toisessa. Tuntuu, että en toisenlaista löydä enkä halua. Rakastin tosissani todella paljon toista ja kalvava kaipuu on hiipinyt viime viikkoina mieleen. Onko tämä ihan toivoton ajatus? Syöttäkää järkeä mun päähän.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kadehdin niitä, jotka pystyvät intohimoisen suhteen ja diit eron jälkeen kiintymään uuteen ihmiseen, vaikka siinä suhteessa ei ole samaa intensiivisyyttä.

Miten pystyy ikäänkuin järjellä kääntämään itsensä tuntemaan vaikkei tunne.

Intensiivisyys ei ole sama asia, kuin intohimo tai varsinkaan sama asia, kuin rakkaus. Monet jää koukkuun tuohon tunnevuoristorataan, vaikka se on helvetin epätervettä. On saattanut olla epävakaa lapsuus ja tuollaisesta saa jotain tuttuudentunnetta.

Englanniksi asiasta löytyy paljon esim youtube-videoita addicted to drama hakusanoilla.

Vierailija
42/42 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan laittamaan ensin oma pää kuntoon, jos oikeasti mietit, otatko sua kamalasti kohdelleen ihmisen takaisin sun elämään.

Ero tuo ihmisistä monenlaisia piirteitä esille. Ihan kuin perinnönjakokin. Se että ihminen on tuossa tilanteessa kus*pää, ei tarkoita että olisi koko ikänsä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi