Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tukiryhmää poliisin vähättelyn uhreille?

Vierailija
04.06.2026 |

Eli menin ruokajakoon josta alkoi muutaman päivän kestänyt tapahtumaketju tuntemattoman ihmisen toimesta. Annoin numeroni turvallisuussyistä kun käytös oli niin outoa että on joku tieto ihmisestä kun en tuntenut enkö tiennyt siitä mitään. 

Tapahtumat esksloituivat parissa päivässä "olen niin ihastunut ja ihanat huulet sulla kun laitoit huulirasvaa" tyyppisestä vapaudenriistoon ja käsiksi käymiseen ulkona. Tapahtui alkuvuonna. En voinut enään sitten käydä kyseisessä paikassa kuukausiin.

Poliisi on vähätellyt asiaa ja yrittänyt jättää asian sikseen vaikka kerroin jo tapahtumien aikana mm läheiselle että miten uskallan käydä paikassa.

Onko ryhmiä joissa puhutaan vastaavista kokemuksista poliisin kanssa?  Olen yrittänyt selvittää asiaa. Soitellut eri numeroihin jne

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenhuone facebookissa

Vierailija
2/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos,laitoin liittymispyynnön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun itsehän te naiset ne kehitysmaalaiset tänne halusitte. Enjoy. 

Poliisi nyt viimeiseksi politiikan seuraamuksiin puuttuu nehän ottaa sut kiinni että tuot niille eteen poliitikkojen aikaansaannoksia. Poliisin tehtävä on pitää yllä systeemiä lailla pyyhkii poliisi persettä.

Vierailija
4/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi käydä kun jakaa (numeroaan) ympäriinsä.

Vierailija
5/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan olen ihmetellyt miten suomessa voi edes tällaista tapahtua että tällaista vähätellään. Ottaa huomioon kuinka henkilön käytös suunnitelmallista ja rajoja rikkovaa outoa ihmistä kohtaan joka mennyt hakemaan ruokajaosta apua.  Tilanne esksloitui pian ja suunnitelmallisesti sekä viestein että fyysisesti. Viestein huulien tarkkailusta seurustelupakottamiseem ja suoraan seksuaaliseen häirintään ja fyysisesti ensin pakkohalailusta ja seuraan tuntemisesta suoraan vapaudenriistoon ja paikoillaanpitämiseem ja kaikenlaiseen sivelyyn.

Juttelin tapahtuneista kokoajan läheiselle ja kaverille ja toki myös paikkaan kerroin.

Vierailija
6/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan olen ihmetellyt miten suomessa voi edes tällaista tapahtua että tällaista vähätellään. Ottaa huomioon kuinka henkilön käytös suunnitelmallista ja rajoja rikkovaa outoa ihmistä kohtaan joka mennyt hakemaan ruokajaosta apua.  Tilanne esksloitui pian ja suunnitelmallisesti sekä viestein että fyysisesti. Viestein huulien tarkkailusta seurustelupakottamiseem ja suoraan seksuaaliseen häirintään ja fyysisesti ensin pakkohalailusta ja seuraan tuntemisesta suoraan vapaudenriistoon ja paikoillaanpitämiseem ja kaikenlaiseen sivelyyn.

Juttelin tapahtuneista kokoajan läheiselle ja kaverille ja toki myös paikkaan kerroin.

Miksi olet niiden kanssa tekemisissä kun on vaarallista? Ei sinua kukaan auta, näin suomi makaa. Vähättelyllä saa tilastot pidettyä suh normaalin länsimaan tasolla.

Vierailija
7/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun numeroni on siis salainen ,osoitetta ja muuta ei voi saada selville sillä. 

Vierailija
8/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut riesaksesi vainoojan. Valitettavasti poliisi ei tikkua ristiin laita.

Vierailija
9/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis vain kohtelias,hän alkoi puhua minulle ja oli ainoa paikka istua.

Vierailija
10/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun numeroni on siis salainen ,osoitetta ja muuta ei voi saada selville sillä. 

Estä se numero puhelimessasi äläkä enää anna numeroa häröille. Mene itsepuolustuskurssille että osaat irrottautua kun turisti käy käsiksi.

Vierailija
11/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan alkoi niin että olin lähdössä pois mutta henkilö sanoi että on tulossa vielä ruokaa ettei kannata lähteä. Hän myös ehdotti autokyytiä että voi viedä autolla minut ruokajakoon

Vierailija
12/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siis vain kohtelias,hän alkoi puhua minulle ja oli ainoa paikka istua.

Miksi olette kohteliaita jos ilmiselvästi iskuyritys. Kohteliasta on sanoa ei kiitos ei tarvitse alkaa keskustelemaan.

Vierailija
13/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin näkökannasta se tukiryhmä on: Mielenterveystoimisto!

Voisit tietysti hankkia jonkin sellaisen lakimiehen, joka alkaa hoitaa asioista asioita poliisiasioissa...

Vierailija
14/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tällaisesta että esiintyi auttavaisena

Vierailija
15/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei se sama mykkäkoulu joka on suomalaisilla naisilla suomalaisia miehiä kohtaan onnistu kun kohdalle tulee papattamaan ruskea ukkeli.

Vierailija
16/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran soittelin poliisille vainoajasta. Miespoliiseille asia oli sen ja sama. Naispoliisille kun kerroin, ymmärsi heti ja auttoi asian käsittelyssä todella paljon.

Harmi, että on niin sukupuolittunutta suhtautuminen selviin rikostapauksiin.

Vierailija
17/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Esiintyi tosiaan aluksi ystävällisenä/ auttavaisena  ja oli päivä/julkiset paikat tapahtumissa joten en nähnyt vaaraa.

Myt jos katson viestejä niin huomaan että henkilö on esimerkiksi tarkkaan seurannut kun laitan huulirasvaa kuvailee miltä huuleni näyttivät joten tulee olo että henkilö on tarkkaillut minua.

Fyysiset teot onnistuivat siksi että sillä oli aika paljon fyysistä voimaa

Vierailija
18/18 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap Kiitti vastauksista ja liityin ryhmään. 

Silloin vuoden alussa järkytti eniten se vapaudenriisto ja varsinainen fyysinen seksuaalirikos ja laitoin sille viestiä ettei sa enään koskaan tulla lähelle jne. Olin hyvin itkuinen ja oli surullista kun en voinut enään paikkaan mennä.

Nyt kun aikaa kulunut niin vähän eri asiat surettaa tapahtuneessa,näen enemmän kokonaisuuden ja surettaa yleensä tuo tapahtumaketju kuinka pöljä olin ja se henkilö tuntuu todella pelottavalta. Tosiaan paikkaan Olen kertonut asiasta. Päivänä mistä kaikki lähti näin sen kysyvän nuorehkoa naista johonkin ja nainen käänsi pään pois. En sitä siinä ajatellut tarkemmin kun tuossa vaiheessa vielä luulin että henkilö on mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä