Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
541/2522 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Vähän. Ihan liian vähän ja kiireesti. Jatkuvasti. Se jäytää. Edessä vain sumua. Tarvitsisin näkymää. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
542/2522 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua. Niin ristiriitaista kaikki. On mahdoton ymmärtää mitä oikein haluat. On niin vaikea väsymys, että en jaksa nyt arvailla edes. Kaikki ei ole nyt ihan kunnossa. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2522 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛

Vierailija
544/2522 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Usein sinä huolehdit minusta. Huoledit, että minun on hyvä, ihan tavallisissa asioissa. Aika usein sinä näet kun olen epävarma ja sinä olet siinä. Niinä hetkinä tuntuu siltä, että jos kaatuisin, ottaisit kopin. Minäkin yritän usein huolehtia sinusta. Sellainen ehkä toimisi jos olisimme yhdessä. Arjen pienet teot.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
545/2522 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Usein sinä huolehdit minusta. Huoledit, että minun on hyvä, ihan tavallisissa asioissa. Aika usein sinä näet kun olen epävarma ja sinä olet siinä. Niinä hetkinä tuntuu siltä, että jos kaatuisin, ottaisit kopin. Minäkin yritän usein huolehtia sinusta. Sellainen ehkä toimisi jos olisimme yhdessä. Arjen pienet teot.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ei ihmekään, jos kaipaat tuollaista henkilöä. Mutta ajattele miten hän on jo nyt tukenasi elämässä.

Vierailija
546/2522 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule ikinä unohtamaan kuinka muutin kaupungista pienelle paikkakunnalle ja näin sinut ensimmäisen kerran kaupassa ja mainitsin ystävälleni että tuon kun saisi... Sainkin mutta menetin koska en ollut valmis, sisälläni oli iso sota mitä kävin tajuamatta sitä. Pelkäsin päästää sinut lähelleni ja tulen varmaan katumaan sitä lopun ikäni. Kiitos kumminkin <3

Vierailija
547/2522 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö

Vierailija
548/2522 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule ikinä unohtamaan kuinka muutin kaupungista pienelle paikkakunnalle ja näin sinut ensimmäisen kerran kaupassa ja mainitsin ystävälleni että tuon kun saisi... Sainkin mutta menetin koska en ollut valmis, sisälläni oli iso sota mitä kävin tajuamatta sitä. Pelkäsin päästää sinut lähelleni ja tulen varmaan katumaan sitä lopun ikäni. Kiitos kumminkin <3

Kylä?

Vierailija
549/2522 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ei ihmekään, jos kaipaat tuollaista henkilöä. Mutta ajattele miten hän on jo nyt tukenasi elämässä.

Molemmin puolin ymmärtääkseni.

Vierailija
550/2522 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
551/2522 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistoissa vain

Vierailija
552/2522 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Toivottavasti saisitte toisenne, kun on vielä molemminpuolista ja olet täällä niin paljon häntä kaivannut.

Vierailija
553/2522 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Saisinpa vain olla sinun lähelläsi. Ilman suunnitelmaa, painetta tai tavoitetta. Olla vain. Mielellään tosi lähellä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
554/2522 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Viimeinen vastaaja oli sivusta. Kyllä, huolehtiminen ja joku välittäminen on molemminpuolista. Ydinkysymys ehkä onkin juuri se, että hänelle se ehkä riittää, minulle valitettavasti ei mitenkään. Ap

Vierailija
555/2522 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛💛

Vierailija
556/2522 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Saisinpa vain olla sinun lähelläsi. Ilman suunnitelmaa, painetta tai tavoitetta. Olla vain. Mielellään tosi lähellä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Oletko koskaan ehdottanut jotain tapaamista, jossa pääset hänen lähelleen?

Vierailija
557/2522 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Hehän tapaavat ymmärtääkseni useinkin. Mitä olen hänen juttujaan seurannut. Ei vaan taida mennä tarpeeksi läheiseksi.

Vierailija
558/2522 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Hehän tapaavat ymmärtääkseni useinkin. Mitä olen hänen juttujaan seurannut. Ei vaan taida mennä tarpeeksi läheiseksi.

No varmaan tapaavat sitten työpaikalla missä on muita. Voihan sitä tavata työpaikan ulkopuolellakin?

Vierailija
559/2522 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en tekisi aloitetta miehelle. Varsinkaan epäselvälle tapaukselle, joka raatelisi sydäntäni kaikessa ystävällisyydessään. 

Vierailija
560/2522 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Mitä on nää ihme tyypit, jotka vastailee muiden puolesta? 

Ketju on lukittu.