Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
💕
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Etkö enää kaipaa? Alkavatko tunteesi haalistumaan? Tärkeilijä rakas, haluaisin kuulla sinulta enemmän sydänverellä valeltua vuodatusta.
Hyvää yötä silti, olet ihana tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Etkö enää kaipaa? Alkavatko tunteesi haalistumaan? Tärkeilijä rakas, haluaisin kuulla sinulta enemmän sydänverellä valeltua vuodatusta.
Kaipaan kyllä, kovastikin. Tunteet eivöt ole haalistuneet yhtään. Yksin ei jaksa. Pitäisi olla vastavuoroisuutta ja tuntea tulevansa kohdatuksi. Myös todellisuudessa. Siihen olen vähän pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kaipaan kyllä, kovastikin. Tunteet eivöt ole haalistuneet yhtään. Yksin ei jaksa. Pitäisi olla vastavuoroisuutta ja tuntea tulevansa kohdatuksi. Myös todellisuudessa. Siihen olen vähän pettynyt.
Ellet ole sivusta, niin saisit minusta uuden tärkeän<3 Olet ihastuttavan rakastava henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Ei tärkeitä vaihdeta kuin rikkinäistä mukia uuteen.
Näin se on. Pidän omani.<3
Lumi kimmeltää pihalla tuulen ja tuiskun keskellä. Ampiainenkin pysyy löytämässään piilossa. Hyvää talviunta hänelle. Odotan sähkökatkojen jatkuvan, joten olen lämmittänyt makuuhuoneen tosi lämpöiseksi, ettei se ihan heti kylmene. Olisitpa vieressäni lämmittämässä. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten kaipaat?
Samanlaista, mutta ehjää mukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten kaipaat?
Samanlaista, mutta ehjää mukia.
Onko tärkeä siis rikki?
Haluais ehjän muttei luopua rikkinäisestä, jepjep.
Minun viestini oli se, missä sanoin pitäväni oman kaivattuni. Muut jälleen sivuilijoita, jotka eivät osaa sitä ilmoittaa. Kaivattu ei ole rikki ja mieleni on sitoutunut häneen, jos se nyt kaikkina näinä vuosina on jollekin voinut jäädä epäselväksi.
Tärkeälle<3 kirjoittava.
Ikävä. Pettynyt. Hirvittävän väsynyt. Aikaasi ja huomiotasi ei minulle ole riittänyt. Olen sitten ilman, kerjäämään tai perässä juoksemaan en ala. Keskity sinä siihen kaikkeen tärkeään.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Paljon lunta ja tunteja lumitöitä. Nyt olisi väsynyt Peikonkulta löydettävissä kotikolostaan. Viereeni peiton alle sinua kaipaan. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Aivan, mutta moni tekee tuota. Surullista, mutta totta.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Keskity sinä siihen kaikkeen tärkeään.
Eli sinuun. Mielellään keskittyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kukaan ei tykkää enää musta. Se oli harhendaalia. Voin tehdä emotionaalisesti seppukun ja kokea kathariksen. Sillä olen luvattoman montaa naista kaivannut. Kenellekään ei ole samanlaista luonnetta kuin mulla eikä kenelläkään ole samanlaisia intressejä kuin mulla.
Keitäs olet kaivannut? Millainen on luonteeni, entä intressisi?
En muista edes kaikkien nimiä - toisia pidempään kuin toisia. Luonteeltaan olen pers.häröinen pikku femboy Führer eli se kirottu estynyt ja intresseissä on elämästä nauttiminen, varautuneesti.
Mielestäni olet hyvä juuri tuollaisena. Mitä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sinäkin olet rakas.
Hyvää yötä H nainen. Maailman ihanin ja erikoisin tyyppi. Rakastan sinua. Olet uskomattoman lahjakas. Haluan ihailla sua kun loistat. <3