Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
💕
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla täällä varmaan jotain ristiriitaisia tunteita, miksi muuten olisi täällä.
Kiitos, mitätöijä. Sanopas sinä jotain omaperäistä.
Kaipaan sinua, jonka kanssa ainoa yhteinen kirjain sukunimissämme on H. Kauniita unia ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kuinka monta julkaisua kaivatullasi on Instagramissa tällä hetkellä?
Jotain päälle 600.
Oho kävin laskee ja näyttää olevan. :) minä vuonna eka?
Kävit laskemassa?😅 tuohon toiseen, en tiedä.
Niin, jos vaikka olen sun kaivattu höpsö. Helppo laskea kun näytölle mahtuu 15 kuvaa niin siinä sit skrollailin ja laskin.
Sun pitäisi kyllä nähdä ekan julkaisun vuosi. Mähän en voi tietää kuka sinä olet, mut olisi tottakai mieltä ylentävää tietää, et joku kaipaa mua :)
Miksi ne pitäisi laskea kun näkyy suoraan julkaisujen määrä?😅
Ai näkyy 😂😂 hups. No, blondi kun olen.. :D en oo oikeesti näin tyhmä, vaikutan vaan siltä välillä 😂 . Tulipa samalla tehtyä sellainen pikainen trip down the memory lane 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Oltaisiinpa taas lämmittämässä toisiamme ilmojen kylmetessä. Sut jos saisin, niin kiinni pitäisin. Ikuisesti.
Hyvää yötä tärkeilijä<3
Vaikka heti tänä yönä.
Sivusta
Tämä sivustaseuraaja pohdituttaa. Sotkee kaikki keskusteluyritykset. Mä tuun aina surulliseksi, kun näitä mietin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiks ottanut mut elämän murjoman tyttösen syliisi?
Otan.
Vierailija kirjoitti:
Olisiks ottanut mut elämän murjoman tyttösen syliisi?
Mielelläni
Mangusti kirjoitti:
Ootko huomannut, että sulla on aina jotain tärkeämpää, kiireellisempää, merkityksellisempää. Jotain, joka estää asioiden ajattelemisen ja niistä keskustelun just nyt. Ku on niin kaikkee. Aina. Nuku hyvin.
Entä jos hänestä tuntuu samalta
Vierailija kirjoitti:
Irl tulkintani on nyt tehty ja se on että toivot mun päästävän irti.
Et voi olla enempää väärässä. Odotan sua yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä kumpikaan ei ole aktiivinen Instagramin päivittäjä, mutta seuraamme joitakin samoja tilejä.
Ei ole vastaus kysymykseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain päälle 600.
Oho kävin laskee ja näyttää olevan. :) minä vuonna eka?
Kävit laskemassa?😅 tuohon toiseen, en tiedä.
Niin, jos vaikka olen sun kaivattu höpsö. Helppo laskea kun näytölle mahtuu 15 kuvaa niin siinä sit skrollailin ja laskin.
Sun pitäisi kyllä nähdä ekan julkaisun vuosi. Mähän en voi tietää kuka sinä olet, mut olisi tottakai mieltä ylentävää tietää, et joku kaipaa mua :)
Miksi ne pitäisi laskea k
puolustukseksi voin sanoa et mun kaivattu ei olisi yhtään yllättynyt tästä et kävin laskee ne😂😂
Lenkiltä ja suihkusta ehdin vielä sanomaan just sulle haliterveiset. Vaikea sanoa enää paljoa mitään, kun ei ole nähnyt. Mistä sitä unelmoisi tai mistä kirjoittaisi. Kaikki pohdinnat perustuvat ikivanhoihin muistoihin. Tässä välissä niitäkin on niin paljon ehtinyt kertyä. Siltikin pysynyt matkastani, God knows y.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaiset rakkausterveiset kaivatulleni naiselle.
Miksi ristiriitaiset?
Rakkaus ja toivottomuus/ärsyyntyminen/irtipäästäminen taistelee jatkuvasti omalla kohdallani. Ei missään nimessä välinpitämättömyys. Liian tärkeä.
Mistäs tiedät, kuinka hän tuntee?
En ainakaan irtipäästämistä omalla kohdallani. Se oli virhe viimeksikin.
Tuskin seurataan samoja tilejä, ei olla kiinnostuneita samoista asioista. Häntä kiinnostaa luultavasti enemmän turhat julkkikset ja juorut.
Yhä vaan kaiku askelten
Nuku hyvin