Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Kohtasimme joskus neljä vuotta sitten ulkona ja muistan vieläkin mitä sulla oli päällä. Mulla on hyvä näkömuisti.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa tässä niin, että voisin katsella kasvojasi. Silloin sisimpäni selkiytyisi.
Kutsuisitpa minut siihen.
Sun lapset on O ja V. Jos mulla olis poikia, ne olis myös O ja V. Itse asiassa V olis kaima. Juteltiin kerran hississä tästä.
Viimeistään kybältä taas kehissä.
Vierailija kirjoitti:
Miss you, L.
Nyt! Jos oot mun oranssipaita... jutellaan, kulta.
Olet vain niin halittavan näköinen mies. Eilenkin olisi ehkä ollut mahdollisuus jotain vielä sanoa sinulle. En vain saanut sanoja suustani, kun olin aistivinani, että nyt ei ehkä kannata. Silti, tämä tunteen itsellä pitäminen kuluttaa. Ehkä joku päivä uskallan sen sinulle jotenkin kertoa. Onneksi ei ole pakko nähdä sen jälkeen jos tuntuu ettei pysty ja tuskin pystyisinkään. Tuskin sinulla on samanlaisia tuntemuksia kuitenkaan. Mutta saisipahan sisin rauhan. Epätietoisuus on kaikkein pahinta.
Naapuritalon nainen mielessäni 😘
Vierailija kirjoitti:
J?
Vierailija kirjoitti:
kaipaan sua
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaipaan sua
Ketä?
🌾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J?
Sama tyyppi
Nimikirjain M.O.S kaipaan sinua vieläkin. Aikakaan ei rakkauttain haihduta. Tavataanko vielä koivun alla kello kahdeksan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J?
Sama tyyppi
Laitoitko tuon miss you-viestin?
Yks pikku juttu kirjoitti:
Rakastan sua.
Mitäs tehdään sille asialle?
Olisitpa tässä niin, että voisin katsella kasvojasi. Silloin sisimpäni selkiytyisi.