HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat
Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.
Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.
Kommentit (1453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että monilla miehillä on ihan liikaa patoutuneita seksuaalisia tarpeita. Ei vaan ole mahdollisuuksia seksin harrastamiseen kiinnostavan sukupuolen edustajan kanssa.
Suomessa pitäisi olla jotain laillistettuja bordelleja tai jotain muuta vastaavaa. Tietenkin niin, että ihmisoikeus- ja muut asiat on kunnossa.
Kaikki ei vaan löydä itselleen seksikumppania vapailta markkinoilta. Ja se ylitse pursuava seksuaalienergia purkautuu ahdisteluna.
Ai kun miehet ahdistelevat ja halventavat tyttöjä ja naisia niin siitä palkinnoksi heille pitäisi järjestää bordelleja jossa pääsevät oikein kunnolla viemään tyttöjen ja naisten ihmisoikeudet?
Sekin on luettu ip-lehdistä ja naistenlehdissä, että seksityö on voimaannuttavaa ja työ siinä, missä muukin työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomi-mies luulee että kaikki alaikäiset tytöt on hänen omaisuuttaan?
Eikös se ole just sitä Koraani-touhua josta niitä ulkomaalaisia aina syytetään?
Luuleeko keskiverto suomi-mies todella niin?
Eihän sedät aikuisia ja täysi-ikäisiä niin paljoa ahdistele. Nehän voi nostaa syytteet, jopa lyödä tai ottaa kuvan.
Miksi sedät ei juttele bussissa tai metrossa pojille. Ainoastaan yksinäisille tytöille.
Juttelee sille, kuka sattuu istumaan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näitä omasta mielestään ahdistelluksi tulleita tyttöjä juoksee kaupasta ulos jos vähänkin kattoo heitä. En tiedä ovatko maalta kun eivät ole tottuneet katsomiseen. Kyllä minunkin persettä on tyttelit katsoneet joten katseleminen on normaalia. Joku ottaa sen sitten ahdisteluna. Mikä on sääli. Huutelu taas on huonoa käytöstä, mutta kännissä sitten usein tykätäänkin "pervon" huutelijoista, etenkin jos miellyttää silmää. Eli siinäkin on paljon kiinni kuka sanooa mitäkin.
Tässä nyt on tällainen ihminen joka on muiden mielestä ahdistava ja itsereflektiokyky pyöreä nolla. Hän on niin ahdistava että on yleistä että nuoret kokevat tarpeelliseksi lähteä vauhdilla pois tilanteesta. Herraa itseään tämä ei tietty häiritse yhtään. Kukapa itse itseään ääliömulkkuna pitäisi.
Niin... Tietääkseni ei ole missään maassa rikos katselle vastakkaista sukupuolta vauvasta vaariin. Oishan se erikoista jos olisi rikospykälä jossa sanoittaisiin että vastakkaisen sukupuolen katselu, etenkin sukupuolialueiden alueelle on rangaistavaa ja seurauksena 1-2v vankeutta. Ehkä pohjois-Koreassa voisi ollakin totta.
Tuskin koskaan on maailman historiassa ollut niin helppo pääsy paljon eroottisempaan materiaaliin kuin joku pelokas teini jota tuijotat vähämielisesti ja, siihen tyyliin ettei se enää uskalla hoitaa normaalisti asioitaan samassa tilassa kuin sinä. Jos asut pienellä paikkakunnalla tai vähän isommalkakaan sinulla on kylähullun maine, joka estää ketään koskaan kiinnostumasta sinusta. Siis sinulle realistisiakaan naisia. Toivottavasti on sen arvoista.
Niin no en asu perähikikiällä, mutta eilenikin olin Triplassa ja kun muotoja korostuneisiin vaateisiin pukeutuneet teinit meni ohi, niin kyllä siinä kääntyi penkillä istuvien setien päät ja ulkona olevien raksa-miesten myös. Se on ihan biologiaa että muodot kiinnostaa jos niitä on alkanut tulemaan.
Sun äidilläkin on muotoja mutta jostain syystä et kuolata niitä niin että äitisi joutuu häipymään huoneesta. Biologia ei oikeuta sen tason huonoa käytöstä että nuori joutuu sun takia jättämään asioinnin kesken. No, tollaset hyypiöt jää säännönmukaisesti ilman joten...
Se on nuoren valinta, miten haluaa pelätä jopa katseita..mutta siihen voi totutella lähtemällä perähikältä mihin tahansa suurkaupunkiin.. niin ei häritise yhden henkilön katselu siellä perähikiällä enää. Niin ja tosiaan äidilläni on muotoja, mutta se on taas psykoogiaa miksi en kiinnostu äitini tai siskoni muodoista. Sitä kutsutaan Westermarck efektiksi eli käänteiksi seksuaaliseksi leimautumiseksi , joka tarkoitaa että lapset eivät ole yleisesti kiinnostuneita seksuaalisesti läheisistä joiden kanssa elivät ennen kuudetta ikävuotta .
Biologiaa sekin on että sun kaltaiset jää hyllylle.
Eli pitäisi olla seksuaalisesti kiinnostunut äidistään ja siskostaan. Olet häiriintynyt.
Ei vaan jos et näe mitään ongelmaa siinä että nuoret joutuu pakenemaan omien sanojesi mukaan juoksujalkaa kun joutuvat tekemisiin kanssasi, et pysty ylittämään karsintarajaa ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sedät aikuisia ja täysi-ikäisiä niin paljoa ahdistele. Nehän voi nostaa syytteet, jopa lyödä tai ottaa kuvan.
Miksi sedät ei juttele bussissa tai metrossa pojille. Ainoastaan yksinäisille tytöille.
Eri mutta ihan varmasti juttelet pojille ja rumille vanhoille naisille :DD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry Klementin 84 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen legendaarisella Itiksen metroasemalla joku setämies alkoi jututtaa minua, jutut muuttui nopeasti "tule minun luokse nukkumaan, tule nyt" onneksi metro tuli ja pääsin ahdistelijasta eroon.
Viime viikolta pari häirintää, olin pyöräilemässä, joku sähköpotkulaudalla vastaantuleva jätkä huusi" sexy gir", toinen häirintä, kun ohikulkija sanoi nätiksi.
Näinäkin kertoina treenivaatteet mulla päällä.Juuri tätä. Otetaan oikeus tunkeutua toisen korviin vaikka ei ole mitään oikeutta puhua tuntemattomille ihmisille.
Mua itseä ottaa kupoliin eniten turkulaiset, jotka kuvittele että heillä on oikeus möläyttää ohikulkijalle.
Se on juuri sitä ahdistelua oli juttu mikä tahansa. Päät kiinni ja jutelkaa tutuillenne.
Kaikenlaista kulkijaa tuntuisi olevan, jotka kuvittelee että he ovat niin erikoisia otuksia, että heillä on oikeus alkaa puhumaan muille ja työntää ääntään muiden korviin.
He ovat tunkeutujia ja sun kohdalla nämä ovat lisäneet siihen vielä ällöttävän ripauksen lisää. Niillä rajoilla menevää on myös tuijottaminen. Muiden katselukin on sellaista että alkaa olla rajoilla.
Katseen voi kohdistaa tielle tai toiseen suuntaankin, jos haluaa olla kohtelias ja myöntää muille yksityisyyttä. Henkilöstä kyllä näkee heti millainen se on jos ei osaa edes katsettaan hallita muiden joukossa.
T; M4ov
Tää tais olla vitsi.. Myöntää yksityisyyttä julkisilla paikolla.. ja eikö saisi puhua tuntemattomille julksilla paikoilla. Salli minun nauraa. Minä puhun kaikille ja monet puhuvat minulle ja ne jotka ei puhu jätän rauhaan. Ja olen sanonut nätiksi monia ihmisiä ja saanut paljon hymyjä ja kiitoksia takaisin. Mutta aina on pari prosenttia jotka ei tykkää mutta se on heidän asiansa eikä kuullu minulle.
Mulle sä et puhu. Vetäsen avarilla naamaan jos juttelet mulle ilman lupaa.
Tajuutko?
Mun korviin ei tulla ja mua ei tuijoteta. Tajuutko?
Olen tosissani.
Haista. . . Voi olla, että vihasi näkyy kauas ja sinulle ei edes haluta tulla juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa vähän vajaamieliseltä mieheltä, seepee kuten Porissa sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen legendaarisella Itiksen metroasemalla joku setämies alkoi jututtaa minua, jutut muuttui nopeasti "tule minun luokse nukkumaan, tule nyt" onneksi metro tuli ja pääsin ahdistelijasta eroon.
Viime viikolta pari häirintää, olin pyöräilemässä, joku sähköpotkulaudalla vastaantuleva jätkä huusi" sexy gir", toinen häirintä, kun ohikulkija sanoi nätiksi.
Näinäkin kertoina treenivaatteet mulla päällä.Juuri tätä. Otetaan oikeus tunkeutua toisen korviin vaikka ei ole mitään oikeutta puhua tuntemattomille ihmisille.
Mua itseä ottaa kupoliin eniten turkulaiset, jotka kuvittele että heillä on oikeus möläyttää ohikulkijalle.
Se on juuri sitä ahdistelua oli juttu mikä tahansa. Päät kiinni ja jutelkaa tutuillenne.
Kaikenlaista kulkijaa tuntuisi olevan, jotka kuvittelee että he ovat niin erikoisia otuksia, että heillä on oikeus alkaa puhumaan muille ja työntää ääntään muiden korviin.
He ovat tunkeutujia ja sun kohdalla nämä ovat lisäneet siihen vielä ällöttävän ripauksen lisää. Niillä rajoilla menevää on myös tuijottaminen. Muiden katselukin on sellaista että alkaa olla rajoilla.
Katseen voi kohdistaa tielle tai toiseen suuntaankin, jos haluaa olla kohtelias ja myöntää muille yksityisyyttä. Henkilöstä kyllä näkee heti millainen se on jos ei osaa edes katsettaan hallita muiden joukossa.
T; M4ov
Tää tais olla vitsi.. Myöntää yksityisyyttä julkisilla paikolla.. ja eikö saisi puhua tuntemattomille julksilla paikoilla. Salli minun nauraa. Minä puhun kaikille ja monet puhuvat minulle ja ne jotka ei puhu jätän rauhaan. Ja olen sanonut nätiksi monia ihmisiä ja saanut paljon hymyjä ja kiitoksia takaisin. Mutta aina on pari prosenttia jotka ei tykkää mutta se on heidän asiansa eikä kuullu minulle.
Siis sä päätät tulla ja tunkeutua toisen korvaan ja aivoihin ilman tämän kuulijan lupaa?
Aika törkeä hyypiö olet. Sä raiskaat mahdollisesti hyvän biisin tai äänikirjan kesken kaiken aloittamalla monologisi muille, kun pidät itseäs niin paljon parempana että voit keskeytää toisen ajatukset ja olemisen hänen omistamallaan paikallaan tällä planeetalla.
Sä luulet olevas melkoinen. Ymmärrätkö minkä synnin teetkään muille?
Kukaan ei halua sua pään sisään ja äänenä korviin. Tajuutko sä saatana? Yhtä paljon et halua mun kenkää sun naamaas kuin mä en halua kuulla sulta yhtään mitään. Sama pätee myös näihin tyttöihin ja naisiin.
He eivät kaipaa sulta mitään. Pysy parin metrin päässä ja älä tuijota, älä puhu kenellekään tuntemattomalle. Onko tämä selvä tältä erää? HÄ HÄ HÄ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T; M4ov
Tajuutko?
Olen tosissani.
Saat munaa pers reikään kun tavataan. Oot ihana nalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta ihan varmasti juttelet pojille ja rumille vanhoille naisille :DD.
Tänään viimeksi vanhalle rumalle naiselle. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että monilla miehillä on ihan liikaa patoutuneita seksuaalisia tarpeita. Ei vaan ole mahdollisuuksia seksin harrastamiseen kiinnostavan sukupuolen edustajan kanssa.
Suomessa pitäisi olla jotain laillistettuja bordelleja tai jotain muuta vastaavaa. Tietenkin niin, että ihmisoikeus- ja muut asiat on kunnossa.
Kaikki ei vaan löydä itselleen seksikumppania vapailta markkinoilta. Ja se ylitse pursuava seksuaalienergia purkautuu ahdisteluna.
Ai kun miehet ahdistelevat ja halventavat tyttöjä ja naisia niin siitä palkinnoksi heille pitäisi järjestää bordelleja jossa pääsevät oikein kunnolla viemään tyttöjen ja naisten ihmisoikeudet?
Sekin on luettu ip-lehdistä ja naistenlehdissä, että seksityö on voimaannuttavaa ja työ siinä, missä muukin työ.
Minä olen kylläkin lukenut enemmän juttuja siitä että se työ alkoi hyvin mutta miesten sikamainen käytös rikkoi lopulta pään. Viimeisimmässä jutussa joka sattui silmään nuori nainen ei koskaan toipunut siitä että hänet käytännössä raiskattiin töissä. En silti sano etteikö joku harva voisi aidosti viihtyä. Ihmiset on erilaisia. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olen älykkäämpi kuin sinä ja seepee eli cp ei ole sama kuin vajaamielinen. Porissa vajaamielisyys taitaa olla melko tavallista. Olet ilmeisesti sieltä kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T; M4ov
Tajuutko?
Olen tosissani.
Haista. . . Voi olla, että vihasi näkyy kauas ja sinulle ei edes haluta tulla juttelemaan.
Laajenna vähän ajatteluasi, niin ymmärrät enemmän.
Pidetään äänimaailma steriilinä ja kunnioitetaan muita olemuksellamme. Ei ylimääräisiä ääniä, ei ylimääräisiä hajuja, ei ylimääräisiä katseita.
Kunnioitetaan toisiamme antamalla toisillemme tilaa tässä avaruudessa.
Tämä on joillekin niin tosi vaikea tajuta ja tunkeudutaan toisen sisälle ilman lupaa.
Just vaikka aamuinen huomenta on sellainen. En kaipaa teidän hyväksyntäänne. Ettekä te ole sen arvoisia että voitte myöntää mulle hyväksynnän tervehtimällä aamulla joutavia.
Törkeetä. Ei mua kiinnosta aamuinen tervehdys parittelu kenenkään kanssa.
Sellainen huomenta huomenta. Kiitti kun keskeytit mun ajattelut huomenella. Huomenta vaan itelles saatana. Sä oot varsinainen saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olen älykkäämpi kuin sinä ja seepee eli cp ei ole sama kuin vajaamielinen. Porissa vajaamielisyys taitaa olla melko tavallista. Olet ilmeisesti sieltä kotoisin.
Eihän se sellainen ulkopuolisille joutava ölinä ole mistään kotoisin. Ei tartte sanoa muille mitään.
Voi vaan jättää muut ihmiset rauhaan oikeesti.
Tästä tässäkin ketjussa ja hs jutussa on kyse.
Oikeesti ei tarvi tehdä mitään. Olla hiljaa ja jättää muut rauhaan. Jokainen omistaa tällä planeetalla ja avaruudessa oman tilansa. Siihen tilaan ei tarvi tulla äänillä tai hajuilla tai muutenkaan tuijotella.
Kunnioitetaan toisiamme ja annetaan olla muiden rauhassa.
Ei siis tarvitse tehdä mitään. Ollaan tekemättä mitään ja asia on selvä!
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelu vähenee iän myötä, mikä on järkyttävää. Miehet eivät ahdistele läheskään niin paljoa yli 20-vuotiaita, saati yli 25-vuotiaita. Minua ahdisteltiin eniten noin 13-19-vuotiaana. Yleensä ahdistelijat on olleet jotain itseäni selvästi vanhempia, 40-70-vuotiaita suomalaisia miehiä. Muutama ulkomaalainen, jotka taas on ollut lähempä omaa ikää.
Nyt olen 32-vuotias ja on onneksi jo melko harvinaista. Viimeksi ehkä kuukausi sitten joku ihan kantasuomalainen huohottava mies tuli kauppakeskuksessa ölisemään, että minulla on seksikäs ilme. Välitön reaktio oli haistattaa vitut. Hyi helvetti, mikä noita miehiä vaivaa? Mutta jättäisivät edes nuoret rauhaan. Minä osaan jo pitää puoleni.
Seksikäs ilme :-----Dd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kyllä ne juttelee, ja tädit myös. Jotkut on päällekäyvämpiä kuin toiset, mutta ei niistä yleensä kannata ahdistua.
terv. poika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hollolas tollasii sanottii separeiks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näistä ahdistelijoista on matalan älykkyysosamäärän miehiä, esim. raksaduunareita. Ammattikoulu voisi olla hyvä paikka puuttua näiden toimintaan, esim. seulomalla näiden järjenjättiläisten naiskuvaa ja puuttumalla häiriintyneisiin yksilöihin sekä ihan opettamalla käytöstapoja.
Näin. On myös ihan koulutettua väestöä, jotka vain rikkovat henkilökohtaisia rajoja aloittamalla keskustelun tuntemattomien kanssa. Katsovat toista silmiin ja tulevat liian lähelle.
Ottavat vapauden tervehtiä toista, vaikka eivät edes tunne. Se lähtee ihan pienestä.
Suomalaiseen kultuuriin ei kuulu oikeasti minkäänlainen muiden huomiointi.
Kaikki huomenet ja tervehdykset on menneen maailman juttuja.
Nämä etiketit antavat ahdistelijoille ensimmäisen portaan rikkoa yksityisyyden rajat.
Pelkkä muille juttelu on jo ahdistelua minun mielestäni. Siihen voi sanoa että mene kauemmas ja ole hiljaa. En halua keskustella kanssasi.
T: Mies43
Just tätä tarkoitin!
Oikeesti kaikesta selvittäisi helpoiten, jos jätettäisi tekemättä monia asioita ja vain oltaisi.
Ei tarvitse törkkiä toisen henkilökohtaista yksityistä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sellainen ulkopuolisille joutava ölinä ole mistään kotoisin. Ei tartte sanoa muille mitään.
Voi vaan jättää muut ihmiset rauhaan oikeesti.
Tästä tässäkin ketjussa ja hs jutussa on kyse.
Oikeesti ei tarvi tehdä mitään. Olla hiljaa ja jättää muut rauhaan. Jokainen omistaa tällä planeetalla ja avaruudessa oman tilansa. Siihen tilaan ei tarvi tulla äänillä tai hajuilla tai muutenkaan tuijotella.
Kunnioitetaan toisiamme ja annetaan olla muiden rauhassa.
Ei siis tarvitse tehdä mitään. Ollaan tekemättä mitään ja asia on selvä!
Oman tilan jos on oma tontti. Et sä kadulla omista yhtään mitään, etkä sanele ääniä, hajuja tai yhtään mitään mutta kuin että suhun ei kosketa eikä satute oikeasti liian kovalla äänellä tai vaikka laserilla.
Pahimpia on noi seksityypit ja ehdottelijat, mutta mun mielestä toinen ällö ryhmänsä on vitsailijat.
Ilmestyy aina jostain vitsailemaan ja aloittaa vitsailun.
Pakottaa tavallaan nauramaan niille jutuille. Eräänlaista henkistä raiskaamista ja henkiseen älykkääseen keskusteluun painostamista tuntemattomalta taholta.
En tykkää yhtään.
Vitsailijat. Täysin inhottavia vitsauksia.
Hehee heille. Mikään ei ole kamalampaa kuin alistua vitsailijan vitseille ja myötäelää tämän "leikissä" ja nauraa niille jutuille, vaikkei edes halunnut.
Ajatelkaapa vähän vitsailijat miten inhottavia olette.
Ei ne uhkavaa aikuista kuvaa koska ne pelkää. Mies tietää sen ja nauttii vallasta, toisen heikkoudesta.