HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat
Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.
Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.
Kommentit (1453)
Harry Klementin 84 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen legendaarisella Itiksen metroasemalla joku setämies alkoi jututtaa minua, jutut muuttui nopeasti "tule minun luokse nukkumaan, tule nyt" onneksi metro tuli ja pääsin ahdistelijasta eroon.
Viime viikolta pari häirintää, olin pyöräilemässä, joku sähköpotkulaudalla vastaantuleva jätkä huusi" sexy gir", toinen häirintä, kun ohikulkija sanoi nätiksi.
Näinäkin kertoina treenivaatteet mulla päällä.Juuri tätä. Otetaan oikeus tunkeutua toisen korviin vaikka ei ole mitään oikeutta puhua tuntemattomille ihmisille.
Mua itseä ottaa kupoliin eniten turkulaiset, jotka kuvittele että heillä on oikeus möläyttää ohikulkijalle.
Se on juuri sitä ahdistelua oli juttu mikä tahansa. Päät kiinni ja jutelkaa tutuillenne.
Kaikenlaista kulkijaa tuntuisi olevan, jotka kuvittelee että he ovat niin erikoisia otuksia, että heillä on oikeus alkaa puhumaan muille ja työntää ääntään muiden korviin.
He ovat tunkeutujia ja sun kohdalla nämä ovat lisäneet siihen vielä ällöttävän ripauksen lisää. Niillä rajoilla menevää on myös tuijottaminen. Muiden katselukin on sellaista että alkaa olla rajoilla.
Katseen voi kohdistaa tielle tai toiseen suuntaankin, jos haluaa olla kohtelias ja myöntää muille yksityisyyttä. Henkilöstä kyllä näkee heti millainen se on jos ei osaa edes katsettaan hallita muiden joukossa.
T; M4ov
Tää tais olla vitsi.. Myöntää yksityisyyttä julkisilla paikolla.. ja eikö saisi puhua tuntemattomille julksilla paikoilla. Salli minun nauraa. Minä puhun kaikille ja monet puhuvat minulle ja ne jotka ei puhu jätän rauhaan. Ja olen sanonut nätiksi monia ihmisiä ja saanut paljon hymyjä ja kiitoksia takaisin. Mutta aina on pari prosenttia jotka ei tykkää mutta se on heidän asiansa eikä kuullu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa todistaa täälläkin miten syvällä suomalaisessa kulttuurissa on nuorten tyttöjen ahdistelu. Sellainen itku ja vonku nousi tuosta artikkelista. Ja kutsutte itseänne miehiksi. Hävetkää.
Joku typerä väite esitetään, niin puolustautua ei saa. Se on itkua ja vonkua ja osoitus väitteen oikeellisuudesta,
Naisille jäisi niin paljon parempi kuva miehistä jos jättäisit puolustautumatta.
Siis naisille jäisi parempi kuva kaikista miehistä, jos en kirjoittaisi, ettei se välttämättä ihan noinkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näitä omasta mielestään ahdistelluksi tulleita tyttöjä juoksee kaupasta ulos jos vähänkin kattoo heitä. En tiedä ovatko maalta kun eivät ole tottuneet katsomiseen. Kyllä minunkin persettä on tyttelit katsoneet joten katseleminen on normaalia. Joku ottaa sen sitten ahdisteluna. Mikä on sääli. Huutelu taas on huonoa käytöstä, mutta kännissä sitten usein tykätäänkin "pervon" huutelijoista, etenkin jos miellyttää silmää. Eli siinäkin on paljon kiinni kuka sanooa mitäkin.
Tässä nyt on tällainen ihminen joka on muiden mielestä ahdistava ja itsereflektiokyky pyöreä nolla. Hän on niin ahdistava että on yleistä että nuoret kokevat tarpeelliseksi lähteä vauhdilla pois tilanteesta. Herraa itseään tämä ei tietty häiritse yhtään. Kukapa itse itseään ääliömulkkuna pitäisi.
Niin... Tietääkseni ei ole missään maassa rikos katselle vastakkaista sukupuolta vauvasta vaariin. Oishan se erikoista jos olisi rikospykälä jossa sanoittaisiin että vastakkaisen sukupuolen katselu, etenkin sukupuolialueiden alueelle on rangaistavaa ja seurauksena 1-2v vankeutta. Ehkä pohjois-Koreassa voisi ollakin totta.
Tuskin koskaan on maailman historiassa ollut niin helppo pääsy paljon eroottisempaan materiaaliin kuin joku pelokas teini jota tuijotat vähämielisesti ja, siihen tyyliin ettei se enää uskalla hoitaa normaalisti asioitaan samassa tilassa kuin sinä. Jos asut pienellä paikkakunnalla tai vähän isommalkakaan sinulla on kylähullun maine, joka estää ketään koskaan kiinnostumasta sinusta. Siis sinulle realistisiakaan naisia. Toivottavasti on sen arvoista.
Niin no en asu perähikikiällä, mutta eilenikin olin Triplassa ja kun muotoja korostuneisiin vaateisiin pukeutuneet teinit meni ohi, niin kyllä siinä kääntyi penkillä istuvien setien päät ja ulkona olevien raksa-miesten myös. Se on ihan biologiaa että muodot kiinnostaa jos niitä on alkanut tulemaan.
Sun äidilläkin on muotoja mutta jostain syystä et kuolata niitä niin että äitisi joutuu häipymään huoneesta. Biologia ei oikeuta sen tason huonoa käytöstä että nuori joutuu sun takia jättämään asioinnin kesken. No, tollaset hyypiöt jää säännönmukaisesti ilman joten...
Se on nuoren valinta, miten haluaa pelätä jopa katseita..mutta siihen voi totutella lähtemällä perähikältä mihin tahansa suurkaupunkiin.. niin ei häritise yhden henkilön katselu siellä perähikiällä enää. Niin ja tosiaan äidilläni on muotoja, mutta se on taas psykoogiaa miksi en kiinnostu äitini tai siskoni muodoista. Sitä kutsutaan Westermarck efektiksi eli käänteiksi seksuaaliseksi leimautumiseksi , joka tarkoitaa että lapset eivät ole yleisesti kiinnostuneita seksuaalisesti läheisistä joiden kanssa elivät ennen kuudetta ikävuotta .
Ei ne katseita pelkää vaan niillä on suoraa ensi käden kokemusta siitä mitä tapahtuu kun jättää latvalahon lähettämät varoitussignaalit huomiotta. Ei se niin helppoa ole päätellä kuka ilmeisistä latvalahoista on se joka aiheuttaa pelkkiä katseita enemmän häiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että monilla miehillä on ihan liikaa patoutuneita seksuaalisia tarpeita. Ei vaan ole mahdollisuuksia seksin harrastamiseen kiinnostavan sukupuolen edustajan kanssa.
Suomessa pitäisi olla jotain laillistettuja bordelleja tai jotain muuta vastaavaa. Tietenkin niin, että ihmisoikeus- ja muut asiat on kunnossa.
Kaikki ei vaan löydä itselleen seksikumppania vapailta markkinoilta. Ja se ylitse pursuava seksuaalienergia purkautuu ahdisteluna.
Ai kun miehet ahdistelevat ja halventavat tyttöjä ja naisia niin siitä palkinnoksi heille pitäisi järjestää bordelleja jossa pääsevät oikein kunnolla viemään tyttöjen ja naisten ihmisoikeudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomi-mies luulee että kaikki alaikäiset tytöt on hänen omaisuuttaan?
Eikös se ole just sitä Koraani-touhua josta niitä ulkomaalaisia aina syytetään?
Luuleeko keskiverto suomi-mies todella niin?
Eihän sedät aikuisia ja täysi-ikäisiä niin paljoa ahdistele. Nehän voi nostaa syytteet, jopa lyödä tai ottaa kuvan.
Miksi sedät ei juttele bussissa tai metrossa pojille. Ainoastaan yksinäisille tytöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti luulee, sehän kerrotaan tällä palstalla.
Näin tuli tämäkin väite todistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin tyypillistä että koulutytöt teínípíllu kiimasta valuen ihastuvat miesopettajaan ja sitten itkuisena sepittävät sormi tiukassa römpsässään kaikenlaista kostoksi kun vastarakkautta ei tule. Tuhansien miesopettajien ura on näiden teiniritsojen takia päättynyt.
Ei todellakaan ole tyypillistä että opettajan ura päättyisi kuvailemallasi tavalla, keksityin syytöksin. Sen sijaan on useita juttuja jossa aikuinen (usein mies) opettaja on hyväksikäyttänyt alaikäisiä oppilaitaan.
Se, että teini ihastuu aikuiseen ja testaa vetovoimaansa on ok, se että aikuinen ei pysty hillitsemään itseään vaan lähtee mukaan ja sekaantuu nuoriin, ei ole ok.Teinin testailu ei todellakaan ole ok. Vain testailevat naiset voi väittää että se olisi ok.
Näin on. Omana kouluaikanani tuollaista "testailua" harrastivat ainoastaan luonnehäiriöiset, päihdeongelmaiset pikkurikolliset. Itselle ei olisi tullut mieleenkään ruveta horoilemaan tuolla tavoin, ja vähän kauhunsekaisin säälin tuntein seurasin sivusta näiden elämänkoululaisten toilailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen legendaarisella Itiksen metroasemalla joku setämies alkoi jututtaa minua, jutut muuttui nopeasti "tule minun luokse nukkumaan, tule nyt" onneksi metro tuli ja pääsin ahdistelijasta eroon.
Viime viikolta pari häirintää, olin pyöräilemässä, joku sähköpotkulaudalla vastaantuleva jätkä huusi" sexy gir", toinen häirintä, kun ohikulkija sanoi nätiksi.
Näinäkin kertoina treenivaatteet mulla päällä.Juuri tätä. Otetaan oikeus tunkeutua toisen korviin vaikka ei ole mitään oikeutta puhua tuntemattomille ihmisille.
Mua itseä ottaa kupoliin eniten turkulaiset, jotka kuvittele että heillä on oikeus möläyttää ohikulkijalle.
Se on juuri sitä ahdistelua oli juttu mikä tahansa. Päät kiinni ja jutelkaa tutuillenne.
Kaikenlaista kulkijaa tuntuisi olevan, jotka kuvittelee että he ovat niin erikoisia otuksia, että heillä on oikeus alkaa puhumaan muille ja työntää ääntään muiden korviin.
He ovat tunkeutujia ja sun kohdalla nämä ovat lisäneet siihen vielä ällöttävän ripauksen lisää. Niillä rajoilla menevää on myös tuijottaminen. Muiden katselukin on sellaista että alkaa olla rajoilla.
Katseen voi kohdistaa tielle tai toiseen suuntaankin, jos haluaa olla kohtelias ja myöntää muille yksityisyyttä. Henkilöstä kyllä näkee heti millainen se on jos ei osaa edes katsettaan hallita muiden joukossa.
T; M4ov
Tää tais olla vitsi.. Myöntää yksityisyyttä julkisilla paikolla.. ja eikö saisi puhua tuntemattomille julksilla paikoilla. Salli minun nauraa. Minä puhun kaikille ja monet puhuvat minulle ja ne jotka ei puhu jätän rauhaan. Ja olen sanonut nätiksi monia ihmisiä ja saanut paljon hymyjä ja kiitoksia takaisin. Mutta aina on pari prosenttia jotka ei tykkää mutta se on heidän asiansa eikä kuullu minulle.
Sinuna en laittaisi kovin paljon painoa hymylle. Varsinkin nuoret tytöt on oppineet olemaan kilttejä ja kohteliaita ihmisille joita tekisi ensisijaisesti mieli potkaista munille, varsinkin jälkeenpäin kun on päässyt pois tilanteesta ja on varmasti turvassa. Veikkaan että ne 2% on rehellisimpiä sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa todistaa täälläkin miten syvällä suomalaisessa kulttuurissa on nuorten tyttöjen ahdistelu. Sellainen itku ja vonku nousi tuosta artikkelista. Ja kutsutte itseänne miehiksi. Hävetkää.
Joku typerä väite esitetään, niin puolustautua ei saa. Se on itkua ja vonkua ja osoitus väitteen oikeellisuudesta,
Naisille jäisi niin paljon parempi kuva miehistä jos jättäisit puolustautumatta.
Miehilläkin olisi parempi kuva naisista ilman näitä ketjuja.
Just saying
Varmasti, jos on tosi paha että naiset avaa suunsa ja kertoo mitä mieltä on osan miehistä käytöksestä. Eihän se koskaan ole kiva kuulla että nyt pitäisi luopua saavutetusta edusta.
Nyt sentään tuli, että osan, täällä vain luki, että KAIKKI suomalaiset miehet. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T; M4ov
Siis ei ole vitsi.
Suomalaiseen kultuuriin pitää kuulua yksityisyys myös julkisilla paikoilla. Miksi ihmiset ei osaa pitää turpaansa kiinni ja hallita katseitaan?
Tuijottelu on jo ahdistelun aloitus. Se katse ja oma ääni pois.
Sen katseen tuntee ihollaan ja jos jotain sanotaan, niin se menee mun kuuloon. En halua sinne muiden puheita tai aatteita. Tää pitäisi olla selvä.
Ymmärrän varsin hyvin näitä naisia ja tyttöjä.
T. hk84
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sedät aikuisia ja täysi-ikäisiä niin paljoa ahdistele. Nehän voi nostaa syytteet, jopa lyödä tai ottaa kuvan.
Teinit ja lapsethan ne kuvailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinit ja lapsethan ne kuvailee.
Ei ne uskalla päin naamaa.
Vierailija kirjoitti:
ihan sama mitä sanoo niin se on häirintää ... "joku ohikulkija sanoi nätiksi"
Itse en sano mitään,enkä auttaskaan vaikka huutais tuskissaan joku, syytehän siitäki tulis vaan loppujen lopuksi.
T. Alfa
. . .auttaessaan kosketteli. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T; M4ov
Mulle sä et puhu. Vetäsen avarilla naamaan jos juttelet mulle ilman lupaa.
Tajuutko?
Mun korviin ei tulla ja mua ei tuijoteta. Tajuutko?
Olen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ahdisteltu teininä juuri ollenkaan mutta siinä 22 vuotiaana alkoikin ihan urakalla. Mäpäs sanonkin vastaan ja siitähän nämä "miehet" ei tykkää. Sönköttävät aina jotakin pas kaa. Ihan sairaan ärsyttävää. Itsestäni on ainakin tullut hieman miesvihamielinen.
N26
Hyvä, pysy vain kotona ja jatka miesten vihaamista. Se tekee tutkimuksen mukaan naiset onnelliseksi, kun elää sinkkuna ja vihaa miehiä.
Kyllä se teidän miesten kannattaa pysyä kotona kun ette osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla.
Mikä se on että pitää halventaa oman kansan naisia ja tyttöjä? Missä kunnia?
Miehen pitää ansaita kunnioitus, mutta naisella riittää kunnioituksen syyksi se, että on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ahdisteltu teininä juuri ollenkaan mutta siinä 22 vuotiaana alkoikin ihan urakalla. Mäpäs sanonkin vastaan ja siitähän nämä "miehet" ei tykkää. Sönköttävät aina jotakin pas kaa. Ihan sairaan ärsyttävää. Itsestäni on ainakin tullut hieman miesvihamielinen.
N26
Hyvä, pysy vain kotona ja jatka miesten vihaamista. Se tekee tutkimuksen mukaan naiset onnelliseksi, kun elää sinkkuna ja vihaa miehiä.
Kyllä se teidän miesten kannattaa pysyä kotona kun ette osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla.
Mikä se on että pitää halventaa oman kansan naisia ja tyttöjä? Missä kunnia?Miehen pitää ansaita kunnioitus, mutta naisella riittää kunnioituksen syyksi se, että on nainen.
Ai, no kiitos 🤗!
Mielenterveysongelmaiset välillä ölisee ohikulkijoille jotain tai alkaa juttelemaan bussissa yms ilman lupaa toiselta kysymättä.
Toinen porukka tuntuisi nykyään olevan nuoret pojat jotka huutelee ohikulkijoille apinamaisuuksia.
Esim lenkkeilijälle huudellaan. Ihme menoa.
Erityisesti juuri pojat tekee nykyään tätä porukassa. Eräänlaista hyökkäävää käyttäytymistä kun otetaan vapaus puhua tuntemattomille huutaen solvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että monilla miehillä on ihan liikaa patoutuneita seksuaalisia tarpeita. Ei vaan ole mahdollisuuksia seksin harrastamiseen kiinnostavan sukupuolen edustajan kanssa.
Suomessa pitäisi olla jotain laillistettuja bordelleja tai jotain muuta vastaavaa. Tietenkin niin, että ihmisoikeus- ja muut asiat on kunnossa.
Kaikki ei vaan löydä itselleen seksikumppania vapailta markkinoilta. Ja se ylitse pursuava seksuaalienergia purkautuu ahdisteluna.
Ai kun miehet ahdistelevat ja halventavat tyttöjä ja naisia niin siitä palkinnoksi heille pitäisi järjestää bordelleja jossa pääsevät oikein kunnolla viemään tyttöjen ja naisten ihmisoikeudet?
Luonto on rakentanut asiat niin, että tietynlaiset ihmiset jää yksin, eikä heidän geenit periydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näitä omasta mielestään ahdistelluksi tulleita tyttöjä juoksee kaupasta ulos jos vähänkin kattoo heitä. En tiedä ovatko maalta kun eivät ole tottuneet katsomiseen. Kyllä minunkin persettä on tyttelit katsoneet joten katseleminen on normaalia. Joku ottaa sen sitten ahdisteluna. Mikä on sääli. Huutelu taas on huonoa käytöstä, mutta kännissä sitten usein tykätäänkin "pervon" huutelijoista, etenkin jos miellyttää silmää. Eli siinäkin on paljon kiinni kuka sanooa mitäkin.
Tässä nyt on tällainen ihminen joka on muiden mielestä ahdistava ja itsereflektiokyky pyöreä nolla. Hän on niin ahdistava että on yleistä että nuoret kokevat tarpeelliseksi lähteä vauhdilla pois tilanteesta. Herraa itseään tämä ei tietty häiritse yhtään. Kukapa itse itseään ääliömulkkuna pitäisi.
Niin... Tietääkseni ei ole missään maassa rikos katselle vastakkaista sukupuolta vauvasta vaariin. Oishan se erikoista jos olisi rikospykälä jossa sanoittaisiin että vastakkaisen sukupuolen katselu, etenkin sukupuolialueiden alueelle on rangaistavaa ja seurauksena 1-2v vankeutta. Ehkä pohjois-Koreassa voisi ollakin totta.
Tuskin koskaan on maailman historiassa ollut niin helppo pääsy paljon eroottisempaan materiaaliin kuin joku pelokas teini jota tuijotat vähämielisesti ja, siihen tyyliin ettei se enää uskalla hoitaa normaalisti asioitaan samassa tilassa kuin sinä. Jos asut pienellä paikkakunnalla tai vähän isommalkakaan sinulla on kylähullun maine, joka estää ketään koskaan kiinnostumasta sinusta. Siis sinulle realistisiakaan naisia. Toivottavasti on sen arvoista.
Niin no en asu perähikikiällä, mutta eilenikin olin Triplassa ja kun muotoja korostuneisiin vaateisiin pukeutuneet teinit meni ohi, niin kyllä siinä kääntyi penkillä istuvien setien päät ja ulkona olevien raksa-miesten myös. Se on ihan biologiaa että muodot kiinnostaa jos niitä on alkanut tulemaan.
Sun äidilläkin on muotoja mutta jostain syystä et kuolata niitä niin että äitisi joutuu häipymään huoneesta. Biologia ei oikeuta sen tason huonoa käytöstä että nuori joutuu sun takia jättämään asioinnin kesken. No, tollaset hyypiöt jää säännönmukaisesti ilman joten...
Se on nuoren valinta, miten haluaa pelätä jopa katseita..mutta siihen voi totutella lähtemällä perähikältä mihin tahansa suurkaupunkiin.. niin ei häritise yhden henkilön katselu siellä perähikiällä enää. Niin ja tosiaan äidilläni on muotoja, mutta se on taas psykoogiaa miksi en kiinnostu äitini tai siskoni muodoista. Sitä kutsutaan Westermarck efektiksi eli käänteiksi seksuaaliseksi leimautumiseksi , joka tarkoitaa että lapset eivät ole yleisesti kiinnostuneita seksuaalisesti läheisistä joiden kanssa elivät ennen kuudetta ikävuotta .
Biologiaa sekin on että sun kaltaiset jää hyllylle.
Eli pitäisi olla seksuaalisesti kiinnostunut äidistään ja siskostaan. Olet häiriintynyt.
En minä ole täällä puolustautunut, kun ei ole sellaiseen syytä.