Mohammed al Fayed kuollut.
Is:n jutun mukaan omisti Harrodsin kuolemaansa asti mutta mun muistaakseni myi sen kyllä jo vuosia sitten.
Pitkäikäinen oli. Rip.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Eksoottinen egyptiläinen mies 😂
Tiedä hänen eksoottisuudestaan mutta hyvä kun eli elämän eurooppalaisten tapaan. Ei ollut kiihko vaan sopeutui .
Vierailija kirjoitti:
No meillähän on pian Suomi täynnä näitä miljördöörejä.
Jos olisivatkin yhtä yritteliäitä !Povasin 70 luvulla että Eurooppa menee pilalle kun nämä vellovat tänne ja miten oikeassa olinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksoottinen egyptiläinen mies 😂
Tiedä hänen eksoottisuudestaan mutta hyvä kun eli elämän eurooppalaisten tapaan. Ei ollut kiihko vaan sopeutui .
Ai. Oletpas rasisti.
Ei tuo mies itse noita rahojaan ansainnut. Siinä pestiin lähi-idän öljyä.
" Miten jotkut jaksaa seurata näitä.[/quote]
Niinpä. Kerro Sinä se meille, kiitos.
Veti Euroopasta rahaa joilla tuettiin islamilaisia maita.
Siinä teille oikein prinssi ja kuningas.
Kuka tuo on? En ole koskaan kuullutkaan.
Kuoli miltei päivälleen 26 vuotta myöhemmin poikansa kuolemasta.
Vierailija kirjoitti:
Miljardöörien suurin saavutus on saada suomalainen nainen vaimoksi. Harvinainen ja sitkeä.
Kaikki kadehtii suomlaista vaimoa joka on kuin bentley bussien joukossa. Piireissä eräänlainen statusymboli kertoi eräs miljonääri, harvinaisuutensa ja erilaisuutensa vuoksi.
Huutist
Meillä taitaa olla sitten maassa paljon eksoottisia arabimiljardöörejä
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliå???? Mitä väliä oikeesti? Rikas vanha mies.
Joistakin ihmisistä vain on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Miljardöörien suurin saavutus on saada suomalainen nainen vaimoksi. Harvinainen ja sitkeä.
Kaikki kadehtii suomlaista vaimoa joka on kuin bentley bussien joukossa. Piireissä eräänlainen statusymboli kertoi eräs miljonääri, harvinaisuutensa ja erilaisuutensa vuoksi.
Ja vaaleutensa. Mun ranskalainen ex-poikaystävä sanoi samaa, että blondi tyttöystävä on kuin Mercedes miehellä. No oli muutenkin aika cliché koko mies, sai jäädä.
Toisen havainnon tein itse aikoinaan New Yorkissa. Melkein kaikki siellä ovat tummahiuksisia. Olin harvinaisuus. Siis ihan vain turistina olin. Hassuinta oli, että ihmiset kävivät ihmettelemässä mun sinisiä silmiä. Länsimaassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaaleutensa. Mun ranskalainen ex-poikaystävä sanoi samaa, että blondi tyttöystävä on kuin Mercedes miehellä. No oli muutenkin aika cliché koko mies, sai jäädä.
Toisen havainnon tein itse aikoinaan New Yorkissa. Melkein kaikki siellä ovat tummahiuksisia. Olin harvinaisuus. Siis ihan vain turistina olin. Hassuinta oli, että ihmiset kävivät ihmettelemässä mun sinisiä silmiä. Länsimaassa!
Että arvostakaapa itseänne suominaiset! Muutkin arvostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka mikä akka. Suomalaiset naiset vielä epäsosiaalisia ja feministejä. Upeita ominaisuuksia kerrassaan. Sitä paitsi eiköhän muslimilla ollut monta vaimoa.
Ei ollut Al Fayedilla. Oli viisas mies. Halusi pojalleenkin blondin vaimon. Piti Dianaa kuin kukkaa kämmenellä.
Heinistä tais tulla kertaheitolla Rikkain suomalainen.
Täytynee googlettaa, koska mulla ei ole aavistustakaan kuka hän edes on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Al-Fayedin lapset ovat hämmästyttävän tasapainoisia ja jalat maassa ollakseen miljardöörin lapsia. Jasmine ja Camilla ovat molemmat ravintoloitsijoita ja toimineet muotialalla. Jasminella on oma merkki Jasmile di Milo, hän omisti myös Issa Londonin. Omar on Pariisin Ritzin johtaja ja EarthX:n toimitusjohtaja. Hän on mukana myös muissa yrityksissä. Karim on valokuvaaja, hän on syntymästään asti kuuro ja käyttää kuulolaitetta. Kaikki ovat töissä eikä kukaan ole jäänyt ns. laakereilleen lepäämään.
Eiköhän kaikille miljardöörien lapsille isä maksa jotain kivaa harrastustoimintaa mitä voi sitten hyvällä tahdolla työksikin kutsua. Usein just muodin tai valokuvauksen parista. Dodi harrasteli elokuvia. Stella McCartney oli poikkeus ja menestyi ainekin aikanaan ihan oikeasti.
Issa London ja Ritz ovat ihan tunnettuja brändejä...
Vierailija kirjoitti:
Täytynee googlettaa, koska mulla ei ole aavistustakaan kuka hän edes on.
Melkein prinsessa Dianan appi.
Vierailija kirjoitti:
Heinistä tais tulla kertaheitolla Rikkain suomalainen.
Sehän riippuu ihan siitä, kenelle Mohammed rahansa jätti ja oliko niillä avioehtoa.
No meillähän on pian Suomi täynnä näitä miljördöörejä.